Ja maar dat is haar eigen haar hoor! Gewoon gekruld à la Roy Donders en zij heeft een heel lage haargrens haha
Oh wow, wat weird! Kan ze verder natuurlijk ook niks aan doen, maar in die gif zag het er echt heel nep uit.
Vlak hiervoor zegt ze in een onenigheid dat het enige neppe aan haar dit is. En dan gooit ze die prothese
Nene is ook een van m’n favorieten, echt love alle drama
Nee dit is niet waar, er lijken soms afwijkingen te zijn maar er is GEEN scan die autisme aan kan tonen.
Sorry dubbelpost. Dit valt onder dezelfde categorie als de benaming HSP. Mensen met een hoog SPS (wat nog niet te scannen is) worden beschouwd als HSP. Het is een psychologische term, wat gebaseerd is op basis van studie van het gedrag.
Ik dacht dat er wel te zien was bij ASS dat er op een andere manier (meer of minder) verbindingen worden aangelegd tussen hersengebieden? Ik weet er het fijne niet van. Maar anders ben ik voorgelogen door mn behandelaren
Er zijn idd onderzoeken die verbanden leggen, maar weer anderen die het ontkrachten. Volgens mij is het iig nog niet “erkend”, als we daar dan vanuit gaan dat het dan pas echt is…
Zeg jij:
- Rijstwafel
- Rijste(n)wafel
0 stemmers
?
Echt qua uitspraak dus!
Ik kom er net achter dat bijna overal rijstwafel op staat maar volgens mij zeg ik altijd rijstewafel. Maar ik heb geen idee waarom?
Ik zeg ook rijstewafel
Heb jij een realistisch/haalbaar droomberoep dat je graag zou willen uitoefenen?
- Ja
- Nee, niets specifieks
- Anders…
0 stemmers
Werk je er bewust naartoe om dat te kunnen realiseren?
- Ja
- Nee
- Nog niet
- Ik weet niet zo goed wat ik wil
- Ik oefen mijn droomberoep al uit
- Anders…
0 stemmers
Lijkt me sterk dat ze bij mijn master orthopedagogiek hierover hebben gelogen
Ik zeg trouwens ook niet dat je met zo’n scan “autisme kan aantonen” maar wel dat dus de hersenen van iemand met ASS anders werken dan iemand zonder ASS en dat je dat dus ook op scans kan zien.
Ik zou heel graag banketbakker willen worden, maar de mbo opleiding wordt helaas niet in deeltijd aangeboden en particuliere opleidingen zijn verschrikkelijk duur. En gezien ik op mezelf woon is het niet haalbaar om een full-time opleiding te doen en niet meer te werken. Dus ik blijf maar lekker taarten bakken in het weekend haha!
Dit. Als ik nu 15 was en opnieuw mocht kiezen, koos ik ook hiervoor.
Ik wilde altijd al bij de radio werken, en dat doe ik nu.
Ik zou heel graag het nieuws willen lezen op de radio, maar dat is een sidejob. ‘Echte’ baan weet ik nog niet.
Wie krijgt er nu de kriebels van de vrijmibo. Lekker bieries drinken en bibas eten.
In een museum werken en onderzoek doen voor nieuwe tentoonstellingen + alle teksten in alle musea controleren zodat er geen spelfouten meer zijn, en dat combineren met een PhD en lesgeven aan de uni
Er zijn ook studies gedaan naar de hersenen, het is niet alleen meer iets van psychologen.
Ik zou een PhD willen halen, de academische wereld ingaan en als deskundige overal workshops en lezingen geven. Probleem is alleen dat ik geen onderwerp voor een PhD kan verzinnen.