Stel je persoonlijke vraag #11

Ik zou Eindhoven doen, redelijk compact centrum maar alles zit er wel. In DB verdwaal ik altijd.

1 like

Eindhoven: leukere winkels
Den Bosch: mooier en gezelliger

2 likes

Enorm in dubio. Eindhoven heeft leuke winkels maar Den Bosch heeft Jan de Groot. :drooling_face:

2 likes

Hahaha goeie! Maar ben net weer wat gezonder aan het eten en ben te lang zonder koelkast om ze mee te nemen…

Ik ga toch Eindhoven een keer proberen! Jullie zullen in het show je aankopen topic zien of het een succes was :blush:

3 likes

Kijk jij naar de ā€˜Real Housewives of …’ series? (Amerikaanse reality serie)

• Ja
  • Nee
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

Ik ken echt niemand (behalve m’n moeder) die dit ook kijkt :thinking:

tenor-3

Dit lijkt me een geschikt moment om een van m’n favoriete reality scenes te delen

16 likes

Omg! Misschien ken ik hem wel!

1 like

Wat de fuck gebeurd hier ook??:joy::joy:

2 likes

Omg Aviva hahahaha. Heerlijk.

Mijn favo is de table flip van Teresa :joy:

6 likes

Heeft ze nou zo’n slechte pruik op? Dit gaat toch over rijkeluisvrouwen?

2 likes

Ik woon tussen een ziekenhuis, politiebureau en een brandweerkazerne in, dus het is hier altijd fissa :tada:

3 likes

Haha ik droeg gister al m’n winterjas. Het regende en ik wilde een jas met een capuchon aan, en ik heb alleen winterjassen met een capuchon. Ik begin om 7:00 met werken, en ik ga op de scooter naar m’n werk, dus dan warm je niet op.

Ja maar dat is haar eigen haar hoor! Gewoon gekruld Ć  la Roy Donders en zij heeft een heel lage haargrens haha

Samenvatting

3 likes

Oh wow, wat weird! Kan ze verder natuurlijk ook niks aan doen, maar in die gif zag het er echt heel nep uit.

1 like

Vlak hiervoor zegt ze in een onenigheid dat het enige neppe aan haar dit is. En dan gooit ze die prothese :joy::sob:

Nene is ook een van m’n favorieten, echt love alle drama

10 likes

Nee dit is niet waar, er lijken soms afwijkingen te zijn maar er is GEEN scan die autisme aan kan tonen.

Sorry dubbelpost. Dit valt onder dezelfde categorie als de benaming HSP. Mensen met een hoog SPS (wat nog niet te scannen is) worden beschouwd als HSP. Het is een psychologische term, wat gebaseerd is op basis van studie van het gedrag.

Ik dacht dat er wel te zien was bij ASS dat er op een andere manier (meer of minder) verbindingen worden aangelegd tussen hersengebieden? Ik weet er het fijne niet van. Maar anders ben ik voorgelogen door mn behandelaren :joy:

Er zijn idd onderzoeken die verbanden leggen, maar weer anderen die het ontkrachten. Volgens mij is het iig nog niet ā€œerkendā€, als we daar dan vanuit gaan dat het dan pas echt is…

1 like

Zeg jij:

• Rijstwafel
  • Rijste(n)wafel

0 stemmers

?
Echt qua uitspraak dus!

Ik kom er net achter dat bijna overal rijstwafel op staat maar volgens mij zeg ik altijd rijstewafel. Maar ik heb geen idee waarom?