Ik zou Eindhoven doen, redelijk compact centrum maar alles zit er wel. In DB verdwaal ik altijd.
Eindhoven: leukere winkels
Den Bosch: mooier en gezelliger
Enorm in dubio. Eindhoven heeft leuke winkels maar Den Bosch heeft Jan de Groot.
Hahaha goeie! Maar ben net weer wat gezonder aan het eten en ben te lang zonder koelkast om ze mee te nemenā¦
Ik ga toch Eindhoven een keer proberen! Jullie zullen in het show je aankopen topic zien of het een succes was
Kijk jij naar de āReal Housewives of ā¦ā series? (Amerikaanse reality serie)
- Ja
- Nee
- Nooit van gehoord
0 stemmers
Ik ken echt niemand (behalve mān moeder) die dit ook kijkt
Dit lijkt me een geschikt moment om een van mān favoriete reality scenes te delen
Omg! Misschien ken ik hem wel!
Wat de fuck gebeurd hier ook??
Heeft ze nou zoān slechte pruik op? Dit gaat toch over rijkeluisvrouwen?
Ik woon tussen een ziekenhuis, politiebureau en een brandweerkazerne in, dus het is hier altijd fissa
Haha ik droeg gister al mān winterjas. Het regende en ik wilde een jas met een capuchon aan, en ik heb alleen winterjassen met een capuchon. Ik begin om 7:00 met werken, en ik ga op de scooter naar mān werk, dus dan warm je niet op.
Ja maar dat is haar eigen haar hoor! Gewoon gekruld Ć la Roy Donders en zij heeft een heel lage haargrens haha
Oh wow, wat weird! Kan ze verder natuurlijk ook niks aan doen, maar in die gif zag het er echt heel nep uit.
Vlak hiervoor zegt ze in een onenigheid dat het enige neppe aan haar dit is. En dan gooit ze die prothese
Nene is ook een van mān favorieten, echt love alle drama
Nee dit is niet waar, er lijken soms afwijkingen te zijn maar er is GEEN scan die autisme aan kan tonen.
Sorry dubbelpost. Dit valt onder dezelfde categorie als de benaming HSP. Mensen met een hoog SPS (wat nog niet te scannen is) worden beschouwd als HSP. Het is een psychologische term, wat gebaseerd is op basis van studie van het gedrag.
Ik dacht dat er wel te zien was bij ASS dat er op een andere manier (meer of minder) verbindingen worden aangelegd tussen hersengebieden? Ik weet er het fijne niet van. Maar anders ben ik voorgelogen door mn behandelaren
Er zijn idd onderzoeken die verbanden leggen, maar weer anderen die het ontkrachten. Volgens mij is het iig nog niet āerkendā, als we daar dan vanuit gaan dat het dan pas echt isā¦
Zeg jij:
- Rijstwafel
- Rijste(n)wafel
0 stemmers
?
Echt qua uitspraak dus!
Ik kom er net achter dat bijna overal rijstwafel op staat maar volgens mij zeg ik altijd rijstewafel. Maar ik heb geen idee waarom?