Stel je persoonlijke vraag #11

Ik dacht altijd dat ik ze niet had, maar vanochtend keek ik in de spiegel terwijl ik in bed lag en waren ze er toch, supertoevallig dat jij nu die vraag stelt

1 like

Ik heb dus van die lange slanke benen. Heb als puber veel geschaatst. Maar mā€™n buik is te dik en slap. Mā€™n hele leven al en ik haat het nog steeds. Het past gewoon niet bij de rest van mā€™n lichaam.

Als je op stedentrip gaat, heb je dan ook een avondprogramma? Dus, een activiteit na het eten zoals drankjes doen, een grote stadswandeling, naar een concert etc.

  • Ja, altijd
  • Meestal wel
  • Soms.
  • Meestal niet.
  • Nooit.

0 stemmers

Als je (meestal) geen avondprogramma hebt, wat is dan de reden hiervoor?

  • Te moe van de activiteiten van de dag
  • Activiteiten zitten vaak te ver weg van het hotel
  • Te duur om zoveel activiteiten in Ć©Ć©n trip te doen
  • Fijn om even op mezelf te zijn in de avond
  • Al genoeg prikkels gehad
  • Ik ga altijd (redelijk) vroeg naar bed, dus op een stedentrip ook
  • Ik moet het dagprogramma van de dag erna nog uitzoeken
  • Anders, namelijkā€¦

0 stemmers

Meestal eten we laat, rond een uur of 8-9. En daarna zijn we te moe. Als we wat vroeger eten, dan wel eens.

Verschilt, als ik alleen ben loop ik liever niet te lang 's avonds nog rond, ga da n vaak na het eten lekker film kijken in bed ofzo. Met anderen vind ik het wel leuk om s avonds nog wat te doen.

Geen gepland programma, maar we nemen altijd de lange route terug naar hotel. In de avond zijn de steden vaak op zn mooist met mooie lichtjes en iets rustiger, dus daar genieten we dan altijd wel van.
Door de straten slenteren en op mooie plekjes even zitten en praten vooral dus, soms op een terras. Nooit direct terug naar de hotelkamer.

5 likes

Heb jij weleens onverwacht een insect aangetroffen in je aankoop van de supermarkt/andere winkel met voedingswaren?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Of heb je weleens een ander beest gehad dat niet in de verpakking hoorde te zitten?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, heb je daar melding van gemaakt bij de winkel?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik maak nooit plannen op vakantie, wat gebeurt gebeurt. Hou niet van ā€œen dan gaan we nu dit en dan en dan dat doenā€.

6 likes

Heb wel een keer een foetus in een ei gehad, maar daar liep een haan bij dus het was te verwachten. Elk ei daarna werd met veel tegenzin geopend :nauseated_face:

2 likes

Ik had een keer een wesp in een zak brood. Gelukkig zag ik het nog voor ik wegreed bij de supermarkt :crazy_face:

Ik zou gewoon zeggen ā€˜Luister je zorgt ervoor dat ik nooit meer wakker word sā€™nachts anders bel ik de politie.ā€™

2 likes

Ik heb helemaal geen activiteiten ā€˜geplandā€™ behalve eten

2 likes

Dat heb ik overwogen idd haha. Maar hij heeft ook een hoop verkeerde vrienden, dus ben bang dat ik daar dan problemen mee krijg. Ga vanavond met mā€™n huurbaas praten over het feit dat ik geen gare figuren meer boven wil hebben.

Gehe verscheidene dikke groene rupsen op mijn broccoli vooral. Kan gebeuren, gewoon goed uitkijkenā€¦ Het is ook maar natuur denk ik dan. Ik had ook ooit eens een rups in mijn muntthee, die zag ik dood drijven toen mijn thee al bijna op was. Toen heb ik wel allemaal bonnen voor gratis lunch gekregen bij dat cafeetje en gratis bananenbrood.
Een vriendin van me had ooit een dikke sprinkhaan in haar rucola haha.

3 likes

Ik heb meerdere keren motten in mijn eten gehad, daardoor heb ik een beetje een fobie. 1x in mn soep (in een restaurant), 1x in mn havermout (thuis) en 1x in een zakje sla en dat zag ik pas toen ik een vet lekkere salade had gemaakt en wilde gaan eten :sob:

2 likes

Een wesp in een bakje vruchtenyoghurt :nauseated_face:
Toen woonde ik nog thuis maar volgens mij hebben wij dat toen wel gemeld bij de supermarkt oid.

1 like

Bounty, maar alleen met pure chocolade.

2 likes

Omg, traumatiserendā€¦ :nauseated_face: Ik heb een tijd lang geen eieren gegeten om mindere redenen.

Ik heb zelf weleens slakken in biologische kroppen sla, maar dat vind ik niet zo erg. Een rups in mijn magnetronmaaltijd vond ik wat minderā€¦

Ik draaide pv en onderwerp om. Veel te lang geleden ook dat ik me er in verdiept heb.

1 like

Lekker gemeen antwoord?

10 likes