Huh in mijn beleving is dat totaal geen vervanging van die andere twee en betekent deze iets heel anders dan huilen van het lachen.
Ik heb altijd het idee dat je die emoji’s beter snapt als je naar Anime kijkt (vanwege de gezichtsuitdrukkingen) maar ik kijk dat niet.
Ja die is echt goor, veel te nat/drassig. Maar vind ristorante sowieso smerig, tonno en funghi zijn ook al zo slap/nat/drassig hoe je het ook noemen wil en die mozzarella pizza daarvan is de mozzarella zo smerig en taai dat je in 1 hap die hele plak eraf trekt gatverdamme.
En, hoe is t gegaan?
Ik heb alleen speeksel uitgewisseld met een Turkse Pizza
Turkse Pizza is geen discriminerende omschrijving van iemand, gewoon de snack.
Ik at heel vaak een lahmacun na het uitgaan, met enorm veel knoflook. Maar nou vraag ik me af of dat eigenlijk niet gewoon hetzelfde is? Gewoon die rol toch?
Wij spraken het uit als lachmastjoen.
Eet jij vaak nog wat na het uitgaan/stappen?
- Ja altijd
- Vaak
- Soms
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik krijg geen hap door m’n keel nadat ik uit ben geweest (en alcohol heb gedronken).
Juist dan vreet ik alles wat los en vastzit. Heb zelfs eens een frikandel die nog half bevroren en keihard was naar binnen gestouwd.
De enige remedie tegen een kater die werkt voor mij. MacDonalds werkt het allerbeste maar een goeie boterham met smeerkaas werkt ook.
Een beetje een random vraag maar ben jij wel eens enorm dronken uiteten gegaan in een net restaurant? Ik kreeg het ineens spaans benauwd toen ik eraan dacht dat ik een keer op een feest was wat echt al om 11 uur 's ochtends begon (geen bruiloft) tegen etenstijd ben ik toen met een scharrel naar een restaurant gegaan en my god ik snap niet dat we er niet uit zijn gezet. We deden ook onze schoenen uit zodat we konden voetje vrijen😣. Oh en het is nog een keer gebeurd.
- Dit heb ik ook eens gedaan
- Nee nog nooit
- Ja
0 stemmers
Niet echt een verschil sorry. Ik werk nog steeds aan mijn poll skills.
Telt aangeschoten ook? Dat is wel een keer gebeurd op de middelbare. Ik had klasgenoten die drank in hun kluisje deden en dan een beetje in de pauze gingen zuipen. Dat vond ik heel erg haha, naja is natuurlijk ook niet ok.
Zo ja, wat eet je dan na het stappen?
- Kapsalon
- Broodje döner
- Lahmacun
- Patat
- Hamburger
- Kroket
- Frikadel
- Kaassoufflé
- Eierbal
- Nasi- of bamischijf
- Pizza
- Vis
- Iets van de McDonalds
- Iets van de BurgerKing
- Iets van de KFC
- Chinees
- Een tosti
- Ik maak thuis wat
- Anders
0 stemmers
Sinds ik geen vlees eet baal ik nog steeds dat ze hier nergens vegetarische turkse pizza’s bij die zaken verkopen. Heb dit jaar denk ik wel al 50 euro bespaard op die kostenpost.
Ben jij wel eens bij een bloemenpluktuin geweest?
- Ja ik ben daar regelmatig geweest
- Nee nog nooit
- Een enkele keer
- Nee maar ik ga binnenkort
0 stemmers
Ooohja natuurlijk! Ik zat in mijn hoofd al al die menu’s van die tenten hier af te gaan. Mijn favoriet is momenteel de eierbal, echt een perfecte snack, vega, niet te veel en ik heb de laatste tijd echt leuke gesprekken tijdens het eten ervan.
Op mn oude werk deden we shotjes in het magazijn tijdens de kerstdagen. En 1x wiet.
Ik heb dit vast al eens verteld, maar we hadden op Mn oude werk een avond voor vaste klanten en die waren allemaal 70plus. Het ging om computerdingen en je weet hoe lang het duurt voor 70 plussers om iets nieuws te leren dus ik zag de bui al hangen.
Er zouden er 30 komen en ik was zo geërgerd door het vooruitzicht van 30 keer geduldig iets uitleggen dat ik dacht ik doe ff een hijsje van een joint. Collega wilde ook. Dus wij afspreken gewoon heel klein beetje nemen, even dat randje eraf.
Bleek ik andere wiet (amnesia) te hebben dan ik dacht (white widow) en we hadden natuurlijk ook dat hele ding opgerookt. Nou dat sloeg in, echt janken met de pet op. We hadden het allebei bloedheet, knalrode ogen, stonden te wiebelen, paranoïde af. Heb uiteindelijk letterlijk een collega die voor de deur stond om in de gaten te houden dat er geen ongenodigde mensen binnenkwamen met Mn elleboog weggewerkt en ben daar een half uur gestaan.
Toen ik weer op temperatuur was moest ik die kutwinkel weer door, heb ik schuifelend een blad met toastjes uitgeserveerd en driehonderd keer “eiersalade of zalmsalade” geoefend en dat zo serieus mogelijk herhaalt. Elke keer als iemand een gesprek aanging verwees ik ze naar een collega en uiteindelijk heb ik de halve avond met een alcoholist gepraat, Ik dacht die jodged vast niet.
Maar nooit meer.
Haal je die in brabant of groningen? Daar is toch altijd de discussie over wie het heeft uitgevonden etc? Ik heb 1 keer een eierbal gegeten in groningen. Mn ex kwam er ineens mee aanzetten. Ik vond het helaas helemaal niet lekker☹️ ik houd niet van hardgekookt ei.