Friet en kipnuggets met chilisaus in van die foute tenten . ( Voor de nijmegenaars vaan in mr doner.)
FRIET!!! En chips, hele zakken.
Groningen! Oh ik wist niet dat ze ze in Brabant ook hadden! Groningen had zelfs afgelopen weekend een eierbalfestival. Maar je moet inderdaad wel van ei houden @grace Ik kom uit de stad en heb tot afgelopen jaar nooit een eierbal gehad, dus het kan erger! Ze zijn vega inderdaad, met een hardgekookt ei en kerrieragout
Pas op, nu komen alle brabo’s reageren dat de eierbal uit brabant komt maar ik weet het niet hoor. Alleen dat ze het daar ook verkopen. Ik houd wel echt van ei maar kon niet echt aan die combinatie wennen.
Alsof die eierbal iets is om trots op te zijn en te willen claimen. Je mag ‘m hebben hoor
Je was me voor
Heb echt nog nooit een eierbal gezien hier
Hoef hem niet. Ben geen Groninger.
Limburg, het frietei. Niks geen Groningen en eierbal. De uitvindster van het frietei is vorig jaar overleden, hele stad in rouw
Ah ja het heeft een andere benaming. Ik zat al te denken maar google leverde weinig resultaten op want ik googelde dus alleen maar op eierbal.
Gefeliciteerd Limburg, met jullie frietei. #proud
Heb geen idee of het ook exact hetzelfde is qua samenstelling, want ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat die vrouw van hier decennia geleden toen dat ei geïntroduceerd werd nog nooit in Groningen was geweest (99% zeker daarna ook niet) en wss andersom Groningen ook niet naar hier hahahaha. Wel echt teringlekker, kerrieragout om een half hardgekookt ei en dan gepaneerd uit de vetbak: heerlijk
You sarcastic spot NIET met het frietei!!!
Ik dacht dat Amerika gek was maar nee hier in NL frituren ze eieren.
In Amerika frituren ze boter, das onvergefelijk.
Zak chips thuis
En marsen en weet ik het. Een ei vind ik zo gek nog niet XD
Sorry, vind het alleen maar leuk voor jullie dat er nog iets is om trots op te zijn naast André Rieu en het Songfestiv… OEPS!
Rapper Sjors en zn ene bal!
Dat is een Schotse uitvinding toch? Die houden ook nogal van frituren blijkbaar.
Als ik naar huis ga na het stappen wil ik gewoon naar huis en naar bed, heb dan ook meestal echt nul honger, zeker als ik gedronken heb, wil gewoon slapen. Als ik nog nuchter ben heb ik soms wel trek, maar ook dan heeft mijn bed prioriteit. Slapen > eten.
En ik ben 1x nog dronken op werk verschenen (klantenservice callcenter). Toen hadden we een teamuitje doordeweeks, waarbij we in een kroeg eindigden en een groot gedeelte pas na vijven rollend de kroeg verliet (ik was om kwart voor zes thuis weet ik nog). Maar de volgende ochtend moesten we wel gewoon weer op kantoor zijn, en omdat onze leidinggevende er ook bij was, was ziekmelden niet echt een optie. Dus iedereen zat daar nog flink aangeschoten, hele dag dikke giebelsessies, flinke alcoholwalmen om ons heen, en in de pauzes werden er powernaps op de (chille) banken in de keuken gedaan. De andere teams vonden het niet zo grappig als wij