Ik kende dit nog niet!
Ik las ‘frietei’ eerst even snel als een soort afkorting van ‘frituurei’, maar ‘friet’ zal wel naar patat verwijzen… Wat heeft friet/patat er dan precies mee te maken?
Coby.

Ik heb wel eens na uitgaan een “durum gezond” gegeten, want ja ik wilde geen vlees meer eten… Maar daar zaten dus plakjes gekookt ei in 
Gadverdanme.
Ze verkopen ook ‘slaatjes’ in de snackbar; lust je dat?
- Lekker
- Vies
- Heb ik nog nooit op
- Alleen een specifieke smaak is lekker
0 stemmers
Ik vind hier trouwens net beelden van mijzelf na een gemiddelde nacht uit
Mijn pop heette pop 
Eierballen zien er niet lekker uit, maar ik raad ze aan! Vind een goede eierbal echt lekker
Bestaan er plekken in Nederland zonder snackbar?!
Godslastering.
Ik heb drie zalmslaatjes gekocht voor mee naar week hahaha
Vind dat een lekker extra iets bij mn boterhammen
vinden jullie ook dat er in een snackbar altijd een gemoedelijke(re) sfeer hangt? gezellige vibe, iedereen die daar lekker makkelijk komt snacken of ff snel afhalen
in chillmodus
- ja vind ik ook altijd
- niet opgevallen
- nee vind ik niet
0 stemmers
Tenzij je te lang op je patatta moet wachten
Vies lekker vind ik dat.
Laatst was ik in de snackbar en toen bestelde iemand een slaatje voor tijdens het wachten. Echt snackbarskills heeft die man.
Dat doen die vrouwen in het filmpje ook, alleen eisen ze ook nog extra Mayo erop.
Na het uitgaan naar de snackbar is eigenlijk ook gewoon een evenement op zichzelf imo. Kom je altijd weer nieuwe mensen tegen en de vage gesprekken daar, hoort er een beetje bij.
Maar bij iemand thuis tosti’s eten is daar ook een prima variant van.
Ja tosti’s eten op het aanrecht, dan komen de beste gesprekken.
Eten jullie ook mosterd op je tosti? Dus voor die de pan/het apparaat ingaat, een van de binnenkanten besmeren met mosterd (dijon of andere grove) en dan het liefst met kaas envlees erop maar kan ook Vega. En dan als ie af is er een gebakken ei op doen, waarbij je die dan doormidden snijdt en dat nog vloeibare eigeel zo over je unit gaat.
Lijkt dus beetje op een croque madam dus
- Heb ik nog nooit op
- Nooit op, maar klinkt vies
- Nooit op, maar klinkt als een prima idee
- Vies
- Lekker
0 stemmers
Nog maar een snackvraag! Als je na het stappen wat gaat eten, waar/hoe doe je dat dan?
- Ik ga ergens zitten (snackbar, kebabzaak e.d.)
- Ik trek wat uit de muur en eet dat staand op
- Ik ga langs de nachtwinkel
- Ik bestel thuis wat
- Ik haal wat en eet dat thuis op
- Ik eet wat ik in huis heb
- Ik ga bij iemand anders thuis zitten
0 stemmers
Verschilt, is afhankelijk van waar ik ben en met wie. Vorige week gingen we bij een vriendin chips eten, omdat zij het dichtst bij het feest woonde. Gister heb ik thuis chips gegeten. Ga ook wel eens naar snackbar, mac of trek iets uit de muur bij febo. En op de befaamde westfriese kermissen staat vaak een snackwagen of een viskraam waar ik wat haal
Nee maar wel kruidenboter of pesto! Ook aanraders.
En rare gewoonte: ik smeer ook altijd halverwege de gesmolten kaas een beetje aan de buitenkant want ik hou ervan als het krokant wordt. Dan is het zo lekker zoutig en krokant.