Ja scotch egg ken ik wel! Maar dat is met vlees dacht ik? Lijkt me btw ook best lekker XD, soort gefrituurde gehaktbal met een ei erin
Ik bedoelde de mars En ja, scotch egg is met vlees, idd een soort gehaktbal met een ei erin. Ziet er wel lekker uit, zou dat ook met veg-gehakt werken?
Brabant trekt zijn handen van deze inferieure snack af hoor. Durf ik met 100% zekerheid te zeggen.
Dit zijn bijna allemaal potentiele snacks na het uitgaan. En ik mis nog chips.
Heb jij de verwarming aan of aangehad de afgelopen dagen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oké, mij maakt het niet zoveel uit welke provincie of streek hem claimt (zolang ik hem hier maar uit de muur kan trekken), maar de eierbal inferieur noemen gaat mij wat te ver
Aii deze komt hard binnen. Vergelijkbaar met de keer dat een goede vriendin mijn auto (een volvo) een opel genoemd had.
ik wou dat ik deze irl kon inzetten. als hologram ofzo.
Omg de toekomst.
Real life praten via hologram gifjes
Oh kun je die zelfs uit de muur trekken haha, wordt tijd dat ik weer een keer naar groningen ga! Ik kreeg hem gewoon in een bakje en ik dacht eerst dat hij mij gewoon een rare grote bitterbal gaf.
Ik vond poppen niet leuk als kind, maar weet nog wel de namen van al mijn knuffels.
hmmm gek genoeg weet ik alleen nog dat ik 1 van mijn poppen tot paria had verklaard en die heette Annie. heel gemeen op dat moment maar achteraf heeft het haar leven wel gered want omdat ze nooit mee mocht spelen is ze wel bewaard gebleven, dat is de enige pop van vroeger die ik nog heb. ik weet nog steeds niet wat ik nou tegen Annie had.
Rosa, en haar zusje heette Lisa-Nathalie (??), maar Rosa was mijn favoriete pop. Kreeg haar toen ik drie was en mijn moeder zwanger was van mijn broertje. Het was altijd een best grote pop die ik kon aankleden met mijn eigen oude babykleertjes, en ze ligt nog steeds goed ingestopt, in mijn oude kinderwagen (zo’n retromodel met van die grote wielen) op de zolder van mijn ouders.
Ik kende dit nog niet!
Ik las ‘frietei’ eerst even snel als een soort afkorting van ‘frituurei’, maar ‘friet’ zal wel naar patat verwijzen… Wat heeft friet/patat er dan precies mee te maken?
Coby.
Ik heb wel eens na uitgaan een “durum gezond” gegeten, want ja ik wilde geen vlees meer eten… Maar daar zaten dus plakjes gekookt ei in
Gadverdanme.
Ze verkopen ook ‘slaatjes’ in de snackbar; lust je dat?
- Lekker
- Vies
- Heb ik nog nooit op
- Alleen een specifieke smaak is lekker
0 stemmers
Ik vind hier trouwens net beelden van mijzelf na een gemiddelde nacht uit