Mijn pop heette pop
Eierballen zien er niet lekker uit, maar ik raad ze aan! Vind een goede eierbal echt lekker
Bestaan er plekken in Nederland zonder snackbar?!
Godslastering.
Ik heb drie zalmslaatjes gekocht voor mee naar week hahaha
Vind dat een lekker extra iets bij mn boterhammen
vinden jullie ook dat er in een snackbar altijd een gemoedelijke(re) sfeer hangt? gezellige vibe, iedereen die daar lekker makkelijk komt snacken of ff snel afhalen
in chillmodus
- ja vind ik ook altijd
- niet opgevallen
- nee vind ik niet
0 stemmers
Tenzij je te lang op je patatta moet wachten
Vies lekker vind ik dat.
Laatst was ik in de snackbar en toen bestelde iemand een slaatje voor tijdens het wachten. Echt snackbarskills heeft die man.
Dat doen die vrouwen in het filmpje ook, alleen eisen ze ook nog extra Mayo erop.
Is afhankelijk van de wijk.
Na het uitgaan naar de snackbar is eigenlijk ook gewoon een evenement op zichzelf imo. Kom je altijd weer nieuwe mensen tegen en de vage gesprekken daar, hoort er een beetje bij.
Maar bij iemand thuis tostiās eten is daar ook een prima variant van.
Ja tostiās eten op het aanrecht, dan komen de beste gesprekken.
Eten jullie ook mosterd op je tosti? Dus voor die de pan/het apparaat ingaat, een van de binnenkanten besmeren met mosterd (dijon of andere grove) en dan het liefst met kaas envlees erop maar kan ook Vega. En dan als ie af is er een gebakken ei op doen, waarbij je die dan doormidden snijdt en dat nog vloeibare eigeel zo over je unit gaat.
Lijkt dus beetje op een croque madam dus
- Heb ik nog nooit op
- Nooit op, maar klinkt vies
- Nooit op, maar klinkt als een prima idee
- Vies
- Lekker
0 stemmers
Nog maar een snackvraag! Als je na het stappen wat gaat eten, waar/hoe doe je dat dan?
- Ik ga ergens zitten (snackbar, kebabzaak e.d.)
- Ik trek wat uit de muur en eet dat staand op
- Ik ga langs de nachtwinkel
- Ik bestel thuis wat
- Ik haal wat en eet dat thuis op
- Ik eet wat ik in huis heb
- Ik ga bij iemand anders thuis zitten
0 stemmers
Verschilt, is afhankelijk van waar ik ben en met wie. Vorige week gingen we bij een vriendin chips eten, omdat zij het dichtst bij het feest woonde. Gister heb ik thuis chips gegeten. Ga ook wel eens naar snackbar, mac of trek iets uit de muur bij febo. En op de befaamde westfriese kermissen staat vaak een snackwagen of een viskraam waar ik wat haal
Nee maar wel kruidenboter of pesto! Ook aanraders.
En rare gewoonte: ik smeer ook altijd halverwege de gesmolten kaas een beetje aan de buitenkant want ik hou ervan als het krokant wordt. Dan is het zo lekker zoutig en krokant.
Mijn favo pop heette Chouchou en die van mijn zusje Annabel, gewoon de merknamen dus. Maar daarnaast hadden we samen 2 andere poppen die ook groot favoriet waren: Ria (die elke dag van de week 1 themajurkje had) en een kleine pop met heel lang haar genaamd⦠Iekerediek. Jup.
Haha zouden er mensen zijn die denken dat het gezond is want āslaā.
Ik heb gewoon alles aangevinkt maar thuis nog 's nachts laten bestellen heb ik echt maar enkele keren gedaan dus die telt misschien niet echt. Het liefst haal ik een lahmacun met wel allerlei rauwe groente ertussen en veel knoflook. Soms doe ik er ook nog doner bij, of iig van dat vlees wat ze eraf schrapen. Echt HEEEERLIJK.
Ik merk echt dat ik tegenwoordig zo veel meer schijt heb als ik een keer beenhaar laat staan of niet goed geschoren heb
Dit was 1-2 jaar geleden echt niet zo. Kon ik me echt kut voelen om die drie haartjes die ik per ongeluk niet weggehaald had of stoppels. Nu vind ik dat absoluut niet erg. En kijk ik heb niet zoals bepaalde vrouwen super dunne of lichte haren waarvan je sws zou zeggen, zie je toch niet goed die stoppels of 5 overgebleven haren. Bij mij zie je dat wel duidelijk met mijn donkere haren.
Ik weet niet of dit is omdat ik ouder word of omdat er de laatste tijd juist een hele mooie ontwikkeling heeft plaatsgevonden wat betreft lichaamshaar bij vrouwen. Ik dacht steeds, ach ik word ouder dus heb meer schijt, dat zal het wel zijn. Maar bedenk ik me nu eigenlijk dat ik toch onbewust die positieve ontwikkeling ook eigen heb gemaakt ofzo. Best wel bijzonder vind ik, dat het langzaam ook onbewust invloed krijgt op mij en veel andere mensen.
Herken jij deze āmeer schijtā ontwikkeling ook?
- Ja herken ik en ben me er bewust van hoe dat komt
- Ja dit herken ik, weet nog niet waar het vandaan komt
- Weet ik niet
- Nee herken ik (nog) niet
0 stemmers