Dankjewel, kunnen we nu gaan slapen
Aan de vacht kan je toch al zien dat het echt geen konijn kan zijn? Shit straks is het ook gewoon echt een konijn.
Wat zou jij liever als huisdier hebben?
- Een konijn
- Een vogel (welke soort dan ook)
0 stemmers
Ellende
Ik gebruik alleen wenkbrauwpotlood omdat ik gaten in mijn wenkbrauwen heb :ā) Als ik die gaten niet had zou ik helemaal geen make-up meer gebruiken.
Ik zag er eerst een vogel in maar ik snap ook wel hoe je er een konijn in kan zien maar wel een konijn die niet helemaal klopt.
Ik zie meer een soort misvormde geit met de snavel als hoorns dan een konijn eigenlijk.
Haha Mn vriend dacht echt dat de snavel dus oren waren en vond de veren geen veren lijken.
Vind/ben jij fysiek sterk?
- Ja ik vind van wel
- Nee zo slap als pap
- Ik denk gemiddeld
- Nee
- Jawel
- Ik denk iets minder dan gemiddeld
- Ik denk iets meer dan gemiddeld
0 stemmers
Maak zelf een poll aan
Nee
En @flwhrs en @Jumpsuit
Hier zie je bewegend beeld
Zelf vind ik dat het niet echt veren lijken maar eerder een vacht.
https://twitter.com/dsquintana/status/1163083819605475328?s=09
En een hobby-ornitholoog zegt hierbij: "Dat is geen konijn, het is inderdaad een kraaiachtige. Let op het knipvlies als het knippert. In plaats van omhoog en omlaag te gaan, glijdt het horizontaal over het oog en is het doorzichtig.ā
Maar degene die het gedeeld heeft, spreekt over een konijn
Maar heh. Er zit toch een fakking sna.vel op. Ik snap dat je een seconde een konijn ziet maar het is toch gewoon overduidelijk, zonder twijfel, een vogel. Want snavel. En veren. En snaaavel
Ik zie ook een snavel en dus een vogel maar ik vind het juist op het bewegend beeld geen veren lijken
Nuance verschil
Nee = gewoon niet sterk
Nee zo slap als pap = echt helemaal niet sterk (overtreffende trap)
Jawel = ja, wel redelijk sterk
Ja ik vind van wel = ja, wel sterk
Beetje zoals het verschil tussen āhelemaal oneensā en āoneensā die je ook vaak in surveys bij stellingen ziet.
Naja zo vaak, valt wel mee. Maar ik denk dan in mezelf, hou toch je zeiksnor en ga zelf polls aanmaken. Ben niet boos hoor :ā) maar dat gaat dan ff door mn hoofd.
De volgorde ligt toch aan de uitslag?
Shit ik ben bang dat ik per ongeluk jouw bericht geflagd heb omdat ik half in slaap viel. Sorry!!
Nieuwe auto geur is echt mijn nummer 1, heerlijk
Heel veel hiervan, maar ook nog lijm, geur van gemalen koffie en de bladzijdes van een nieuw gekocht boek of tijdschrift