Stel je persoonlijke vraag #11

Ik denk dat ik de geur op zichzelf niet lekker was gaan vinden als ik het niet met kringloopwinkels associeerde.

Kringloopwinkels vind ik fantastisch namelijk, al diedie oude en unieke spullen waar je dan tussen kunt gaan neuzen. Ik heb ook echt al heel veel leuke spullen gevonden daar!

3 likes

Frituurei zou ik het allerlogischst (is dit een woord) vinden.

2 likes

Ook zo bijzonder/grappig dat het menselijk brein die geuren dan voor de geest kan halen hè.
Ik heb al in geen jaren een puppy geroken, maar toch kan ik de geur voor me halen en ik ‘ruik’ het dan ook zonder dat ik hier een puppy bij me heb.

3 likes

Als je een bakje smeerkaas/hummus, of een pot jam/pindakaas hebt (of wat voor andere inhoud dan ook) en opmaakt, schrapen jullie dan uit alle hoekjes wat erin zit??

• Ja, ik schraap alle restjes uit het bakje.
  • Nee, ik laat de restjes aan de kanten zitten en gooi het weg.

0 stemmers

Ik kan niet bedenken of dit me best lekker of HEEL VIES lijkt.

Heb jij een kantoorbaan?

• Ja
  • Nee
  • Ik werk niet
  • Anders?

0 stemmers

Ik weet niet zeker of ik ja of nee moet zeggen; ik werk als freelancer en zit een deel van mijn tijd bij een opdrachtgever op kantoor, werk een deel van mijn tijd vanuit huis (maar wel achter een laptop dus dat is dan misschien een thuiskantoor? Zit alleen gewoon op de bank), en daarnaast heb ik ook nog een horecabaan.

1 like

Mijn basis is een kantoor maar ik ben er vaker niet dan wel

1 like

Heb jij een staatslot voor morgen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Stel je wint morgen 26.3 miljoen euro, zou je dan bij je huidige werkgever blijven? (en dan eventueel wel minder gaan werken)

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Indien je niet bij je huidige werkgever wilt blijven, zou je dan wel blijven werken?

• Ja
  • Nee
  • Ik zou vrijwilligerswerk gaan doen

0 stemmers

Zojuist een straatje gekocht :joy:

1 like

Ik zou dan gezellig gaan bingo-en (wat is meervoud van bingo?) in het bejaardentehuis of koffie schenken en gezellig kletsen. Iig iets met oudere mensen.

5 likes

Gebeurt het jullie ook regelmatig dat je zomaar iets uit je hand laat vallen?

• Ja dat heb ik ook
  • Dat heb ik wel eens maar niet vaak
  • Nee dat heb ik nou nooit

0 stemmers

Ik stond net buiten bij mijn fiets nog even iets op mijn telefoon te bekijken en toen liet ik uit het niets mijn telefoon op de stoep vallen. En even later in de supermarkt gebeurde het weer, maar dan met mijn portemonnee. Ik snap echt niet waarom ik dat nou steeds doe, zo moeilijk is het toch niet om gewoon iets vast te houden? :thinking:

Ik vind mijn werk echt heel erg tof maar ik zou toch ontslag nemen. Mijn droom is al jaren om naar de Goudsmit academie in Schoonhoven te gaan en daarna mijn eigen sieradenmerk op te zetten en sieraden op aanvraag te maken (trouwringen enzo). Oh en als ik dan toch bezig ben zou ik ook willen leren pottenbakken zodat ik zelf keramieken vazen en mooie serviezen te maken.

31 likes

In sommige periodes in de maand schijnt het erger te zijn. :blush:

1 like

Gisteren een bak kwark in de supermarkt en vorige week een blikje. Allebei kapot. Echt HOE dan? Ik ga komende weken naar de AH haha, dat is iig duidelijk

1 like

Ben jij hypochonder?

• Neuh
  • Niet echt, maar kan me wel druk maken over gezondheidsdingen
  • Ik heb wel hypochondrische neigingen, dat ik echt klachten denk te hebben en me heel druk ga maken
  • Ik ben hypochonder
  • Wat?

0 stemmers

Ik studeer geneeskunde, en in de examenperiode met korte nachtjes en weinig sociaal contact ben ik ervan overtuigd dat ik elke ziekte/aandoening die ik moet studeren zelf ook heb :sweat_smile::sweat_smile:

5 likes

@FrozenFlame iemand roept ons

1 like

Voor de mensen die “een grote mensen salaris” zijn gaan verdienen bij hun “eerste echte grote mensenbaan”: heb je iets bijzonders gedaan met je eerste loon? Iemand mee uiteten genomen of iets moois voor jezelf/een ander gekocht bijvoorbeeld? Mijn vader had bijvoorbeeld een ring voor zijn moeder gekocht en mijn zusje heeft mijn vader en mij mee uiteten genomen.

• Ja, ik heb iemand uiteten genomen
  • Ja, ik heb iets gekocht voor iemand
  • Ja, ik heb iets moois voor mezelf gekocht, namelijk:
  • Nee, ik heb niks speciaals ermee gedaan

0 stemmers

Ben ook wel benieuwd wat je dan hebt gekocht!

Ik ga dus ook mijn vader en zusje uiteten nemen (en denk dat ik er niet onderuit kom om ook de vriendin van mijn vader uit te “moeten” nodigen), maar ik denk er ook over om een sieraad of mooie tas ofzo te kopen.

Ik hoorde mijn naam inderdaad ook al! :joy::joy::joy: