Stel je persoonlijke vraag #11

Ik was van plan een mooie (exorbitant dure) tas voor mezelf te kopen, maar ivm mijn verhuizing laat die even op zich wachten. Hij komt er wel nog, symbolisch gezien van mijn eerste salaris :smile:

2 likes

Ik heb wel hypochondrische neigingen denk ik, maar maak me er niet zo druk om. Ik ben er heel vaak van overtuigd dat ik wat ernstigs heb en dan denk ik ‘Ok, nu ga ik dus hieraan dood…’

1 like

Ik wilde al heel lang een mooie leren jas. Het was niet dat ik dat nou echt niet kon betalen, maar vond het nogal veel geld. Dus heb ik dat van mijn eerste salaris gekocht.

Janken. Mijn badkamer heeft geen ramen en ik wil zo graag een jungle bathroom. KIJK DAN

41 likes

Ik zou gewoon een smintje of kauwgompje nemen en haar er ook eentje aanbieden

11 likes

Ik vind dit een beetje laf, zeg gewoon vriendelijk wat er aan de hand is. Maar ik ben dan ook erg direct en heb graag direct.

2 likes

Ik wil dit ook en heb hetzelfde probleem, denk dat ik maar gewoon plastic planten ga kopen.

1 like

Nee is het ook niet, maar misschien is het wel iets waar ze zich heel erg bewust van is en wat ze zelf ook vervelend of erg vindt.
@Kauai maar zou je dan gewoon zeggen hey je stinkt uit je mond? Ik zou me echt heeel erg kut en naar voelen als iemand dat tegen me zou zeggen eigenlijk

Ik wilde graag iets kopen voor mijn familie/vriend wat ze al heel lang wilden, dus heb voor m’n moeder een Kitchenaid gekocht, voor mijn vriend een Montblanc pen (300€ :neutral_face: :neutral_face: ) en m’n vader heb ik de rest gegeven zodat hij z’n boek kon laten drukken/uitgeven

Had toen voor het eerst het gevoel dat ik eindelijk wat kon terugdoen voor ze en heb er zeker geen spijt van

13 likes

Ik vind het best raar dat zoveel mensen stemmen op dat de jongen de tickets krijgt omdat het zijn geld was - hij heeft ze toch kado gedaan? Superkut natuurlijk, maar een kado vraag je ongeacht het geld toch niet terug omdat het uitgaat?

8 likes

Ik zou de tickets zelf niet willen houden als mijn exvriend ze me cadeau gedaan zou hebben. Dus daarom heb ik gestemd op de jongen

4 likes

Eigenlijk voordat ik mijn salaris had.

Ik had een auto gekocht.

1 like

Ah ja, maar dan is het toch alsnog de vriendin die de tickets houdt (omdat het haar cadeau is) en besluit wat ze ermee doet (in dit geval dus aan hem teruggeven)?
Ik snap dat als je normaal uit elkaar gaat je uiteindelijk tot een conclusie komt die voor beiden werkt (allebei ticket houden, tickets teruggeven omdat je het cadeau niet wilt houden, whatever), maar die vriend heeft toch geen recht om zijn cadeau terug te nemen?

3 likes

Ja maar wij moeten toch stemmen wat wij vinden?

2 likes

Nee ik zou iets zeggen als: joh ik vind dit echt heel rot om te moeten zeggen, maar ik ruik soms je adem als we met elkaar praten.

2 likes

Ik zou het wel met bevende handjes doen denk ik, omdat het voor geen van beiden echt een fijn gesprek gaat worden. Maar ik hoop altijd maar dat mensen het tegen mij zeggen als ik stink, er gek uit zie of iets op een rare manier doe, dus dan vind ik dat ik het ook voorzichtig bij anderen moet aankaarten.

2 likes

Ik weet ook nog welke: Impulse Spice Girls en later de Vogue.

2 likes

Ja snap ik. Altijd lastig om dat in te schatten bij een ander. Vind het in ieder geval lief van je en ik hoop dat ze het goed oppakt.

2 likes

@anon24802271 Ja, ik vond het ook even een dilemma, maar ik heb uiteindelijk toch gestemd voor de jongen, omdat het zo’n smak geld is en het vermoedelijk ook een cadeau was waar hij ook gebruik van zou maken (oftewel hij zou meegaan?). En praktisch gezien kan ieder z’n eigen ticket houden, maar ik denk dat samen op vakantie gaan misschien niet meer zo’n optie is. Ik zou het anders vinden als het gaat om een ketting van €100, maar dit is een ‘ervaring’ in de toekomst die waarschijnlijk wel €1000+ heeft gekost.

@Canvastas Is dit jouw situatie?

6 likes

Ja en na die vogue deo’s had iedereen die Rexona Girl deo’s, roze en blauw oa