Stel je persoonlijke vraag #11

Ik ben weer bij m’n moeder en ze heeft al haar collega’s gevraagd wat ze van Caroline Tensen vinden dus wil even m’n gelijk halen. En dan ook maar meteen Anita Witzier

2rpxhfbalqz7_wd640

• Dit lijkt mij een leuke, sympathieke vrouw
  • Dit lijkt mij geen leuke, sympathieke vrouw

0 stemmers

• Dit lijkt mij een leuke, sympathieke vrouw
  • Dit lijkt mij geen leuke, sympathieke vrouw

0 stemmers

Haha ja en die gebruik ik nu nog steeds!

Ik heb de belastingdienst destijds terug betaald (teveel toeslag ontvangen) :thumbsup:

Wow bestaan die nog? Die dikke korte bussen?

Mijn mening over Caroline Tensen is overigens volledig gebaseerd op haar beschamende optreden met Olcay Gulsen over Nikes plussize kleding.

7 likes

Die lach van Anita is zo fake

4 likes

Mijn vader heeft meegedaan aan een show van Caroline en op een haar na een groot geldbedrag verloren, was echt super zuur en toen de camera’s aan stonden was zij super sympathiek en “wat vervelend voor je” enzo, het lampje van de camera gaat uit en zij rent naar haar kleedkamer om samen met Leco te roken. Alle andere mensen die aan dat programma meewerkten kwamen nog even met mijn vader (en ons) praten, maar Caroline was nergens meer te bekennen. Vind haar echt een heks en kijk geen enkel programma van haar.

15 likes

Uhh nee ik bedoel waarschijnlijk iets anders dan jij, namelijk de gangbare rexona. Wat bedoel jij dan?

A.nita W.itzier is echt aardig haha!

Deze!
afbeelding

7 likes

Vertel!

Geen juicy verhaal maar te laat

En dit haal ik zo weer weg ivm herkenbaarheid haha

4 likes

Ik vond Caroline altijd heel lief en sympathiek overkomen in DNA Onbekend. Anita ook!

1 like

Dit zijn echt zulke vervelende situaties. Iemand kan namelijk een klein beetje uit zijn/haar mond ruiken of gewoon onvoorstelbaar. Dit heb ik gelukkig maar 1 keer meegemaakt maar het was zo zo erg. Dat we wel hadden besloten dit aan de desbetreffende persoon te zeggen. Wij kenden haar al jaren en ze ving het goed op. Je kon gewoon niet meer naar haar luisteren door die geur als ze praatte. Ik weet niet of het amandelstenen, rottende kiezen oid waren. Maar ze heeft er wel wat aan gedaan en daarna was het ook weg. Ik zou het toch wel zeggen, voor ieders bestwil.

3 likes

Ik zeg dit soort dingen gewoon. Je zegt het tenslotte niet om lelijk te doen. Ik zeg dan zoiets als: ik vind het lastig om te zeggen maar ik zou het zelf fijn vinden om te weten dus jij hopelijk ook…

En al is iemand boos of sip, dat waait ook wel weer over.

9 likes

Geen idee?! :sweat_smile:

Schoenen of een tas ofzo die ik al in gebruik heb zou ik houden, sieraden zou ik teruggeven. Maar van die tickets kan hij zelf nog super vet op vakantie gaan, ik zou me daar niet comfortabel bij voelen

Ik hecht geen waarde aan spullen en voor mij is het dan uit is uit en dan hoef ik dat niet te bewaren. Maar misschien verandert dat als ik de liefde van mijn leven ooit tegen kom, haha. Heb overigens nog nooit een liefdesbrief gehad

1 like

Rationeel zou ik het niet zo erg vinden, maar ik was echt woest toen mijn ex de tickets die hij gekocht had om mij op te komen zoeken gebruikte om met zijn moeder op vakantie te gaan in het land waar ik woon, en er nog over loog ook. Dus zou het gevoelsmatig helemaaaaal niet chill vinden maar ja wat doe je er aan

1 like

Gebruik je deo?

• Nee
  • Ja een roller
  • Ja een spuitbus
  • Ja een steen oid
  • Ja iets anders

0 stemmers

Wist je dat een spuitbus slecht voor het milieu is? Anoniem.

• Ja, maar boeit me niet zoveel
  • Ja, ik ben op zoek naar andere opties
  • Ja, daarom gebruik ik iets anders
  • Nee, maar goed dat je het zegt

0 stemmers

1 like