Stel je persoonlijke vraag #11

Een blok van lush maar ben nog niet overtuigd

Oh vertel eens? Ik ben benieuwd.

Als ik het droog op smeer heb ik het idee dat er niks af komt, dus ik maak hem ā€˜s ochtends nat, maar dat ga ik niet ff doen op kantoor. Je moet hem ook in een bakje of blikje stoppen en ik vind een gewone roller van nivea dan handiger voor on the go.

1 like

Lady secret :raised_hands:

1 like

Ja een soort natuurlijke stick maar niet tevreden over, hij is heel vet dus krijg allemaal vetvlekken in m’n kleding en om 14.00u ruik ik alweer naar zweet. Had hiervoor een soort creme uit een potje die wel goed was maar ook beetje vet, en vond het irritant dat ik het met mijn vingers moest aanbrengen en dan weer vette handen had daarna en moest wassen steeds. Had ook even een kristalstick maar die werkte niet zo goed bij me. Ben dus nog een beetje alternatieven aan het verkennen. Momenteel jat ik meestal gewoon die van mijn vriend. Als iemand nog tips heeft voor een fijne natuurlijke deo hou ik me aanbevolen.

Ik gebruik alleen deo bij specifieke kledingstukken van polyester oid, aar die zijn in de minderheid in mijn garderobe. Ik vergeet het gewoon steeds.

1 like

Ik heb ook een van lush en ik vind hem echt super fijn, ik stink nooit meer haha. Bij mij komt er wel gewoon wat vanaf als ie droog is. Oh en ik doe er ook echt super lang mee dus ben lekker goedkoop uit haha.

Welke heb jij? Ik heb die blauw witte, die structuur is een beetje korrelig

Ik heb Aromaco, die is helemaal wit en glad.

Ah dan ligt het daar misschien aan

Ik houd alleen een dagboek bij als ik op vakantie ga, zo onthoud ik beter wat ik allemaal gezien, gedaan en gegeten heb.

4 likes

Hahahahwhaaaaa

Die heb ik ook, maar ik ben er juist niet heel tevreden over en gebruik nu toch weer vaak een roller.

Hij is zo ontzettend stroef dat het een beetje pijnlijk is om hem over mijn droge oksels te wrijven, er komt maar weinig product vanaf bij mij en ik ga er ook weer sneller van stinken dan wanneer ik een roller gebruik.

Het liefst gebruik ik zowel een roller als een spuitdeo, dat heb ik ook jaren gedaan. Een roller voor in de ochtend en dan spuit ik gedurende de dag of als ik 's avonds nog weg ga nog wat bij.

Maar ik ga eens naar die Nuud kijken!

1 like

Hm maar als ik google lees ik wel dit

2 likes

Haha ik heb echt net ditzelfde artikel gelezen en wilde erover posten.

Als andere mensen nog suggesties voor duurzame goedwerkende deodorant hebben hoor ik het heel graag!

1 like

Ik schrijf erin wanneer ik het wil, soms heb ik het een paar dagen achtereen nodig, soms houd ik een paar weken een projectje bij (bijv. bepaalde gebeurtenissen regelmatig omschrijven, of dromen bijhouden ofzo), maar soms ligt’ie maanden achter elkaar onaangeraakt op mijn nachtkastje, geen peil op te trekken.

Dit merk was laatst ook bij kassa omdat ze claimden dat normale deo alzheimer kan veroorzaken en borstkanker (maar dat is niet bewezen geloof ik), maar deze niet Ć©n dat het is eetbaar, maar dat was alleen ā€˜bij wijze van spreken’. Dus niet eten jongens!!!

1 like

Ik heb een hele kuur, 1x in de 2 weken ongeveer syneo5, elke dag odorex creme en spuitbus deoleen. Enige manier waarop ik niet zweet

2 likes

Welke van odorex?

Deze
1 like