welke iphone 11 kleur zou jij kiezen als je er 1 gratis kreeg?
- Zwart
- rood
- lila
- wit
- mint
- geen
0 stemmers
welke iphone 11 kleur zou jij kiezen als je er 1 gratis kreeg?
0 stemmers
echt leuk dat je vroeger gewoon helemaal random een spreekbeurt onderwerp mocht kiezen!! Ik heb het gedaan over de zee, giraffen en leonardo davinci.
Nu moet je een onderzoeksvoorstel hebben, probleemstelling, relevante vraagstelling en er moeten bronnen beschikbaar zijn. Je moet uitleggen hoe je je onderzoek gaat doen etc
Ik wil gewoon iets kunnen roepen en gaan
Kenden jullie ook de zoekmachine “netwijs”??
0 stemmers
Ik heb m’n spreekbeurten gehouden over cavia’s, knuffels en pesten.
(Toentertijd nooit een cavia gezien maargoed hè.)
Klasgenootje heeft z’n spreekbeurt over piranha’s gehouden, en heeft toen een opgezette piranha meegenomen die hij had gevonden in een prullenbak op een vliegveld :’)
Gaan er meer mensen naar de Boekenbeurs in Utrecht op 15 september 2019?
0 stemmers
Mijn bachelorscriptie ging over vogels en ik studeerde geen biologie of diergeneeskunde oid. :’)
Daar zit ik niet op
Dankzij deze boekjes heb ik zulke random spreekbeurten gegeven.
Over blind zijn bijvoorbeeld. Bij die spreekbeurt heb ik zo’n model-oog van de oogarts geleend en braille meegenomen en bij mijn spreekbeurt over de dierenarts heb ik een dagje meegelopen.
Was ik de afgelopen jaren maar zo fanatiek geweest.
@Pendule ik weet eigenlijk bijna alles van de basisschool nog. Van de middelbare school herinner ik me veel minder.
Door een spreekbeurt over de euro wist ik nog steeds de waarde ervan in guldens. Ik heb het even opgezocht en ik had het 18 jaar na dato nog goed
Alleen het ezelbruggetje om de landen te onthouden weet ik niet meer precies. Flip flop bips oid? --> opgezocht en het was ding flof bips, mochten jullie het je afvragen :’)
ding flof bips en 2,2471nogwat ofzo?
2,20371!
O ja! Nou bijna. Niet dat ik iets heb aan deze kennis verder maar goed. Grappig hoe zoiets blijft hangen.
Haha echt he. Met het getal pi kom ik minder ver, terwijl je daar meer aan hebt :’) (3,14, rest geen idee).
Geel… of was dat de ‘geen-optie’?
had geel moeten zijn :’)
Haha mijn god ik wist dit ook nog. Echt zonde van mijn hersenruimte dat ik dit al 20 jaar onthouden heb
Wij moesten dat soort dingen zelf doen bij biologie zelfs. Ik heb een schapenoog ontleed en een inktvis en een varkenshart of zoiets. Gelukkig mocht ik stoppen omdat ik vegetariër was.
In Nederland doen ze dat hooguit met kikkers volgens mij. Iig als je niet biologie in je pakket neemt voor de bovenbouw etc. edit: niet overal dus.
Blijkbaar had ik een hele sicke school.
Wat was het eerste Nederlandse alarmnummer dat je kende?
0 stemmers