Stel je persoonlijke vraag #11

ja het was echt fantastisch
het rare was dat bijna niemand in die kinderboerderij wilde werken? dus ik elke dag schrobben en schrapen en dus elke dag eitje voor lunch. en toen werden de andere kinderen boos dat ik elke dag een ei meenam :angry::angry: haha ja doeiii kom dan ook poep scheppen

5 likes

Wij ook maar dan met een biggetje😳 Ik heb dus ook meerdere keren een varkenshart ontleed, maar ook een best grote vis, garnalen, zeesterren, mosselen etc

Wat is leuker om dit weekend te gaan doen?

• Naar Scheveningen / Den Haag
  • Dierentuin in Duisburg

0 stemmers

Ja ik vond het geweldig!! Terwijl ik toen al vegetariƫr was. Ik zou het nu nog steeds super interessant vinden, maar ook moeten huilen denk ik :frowning:

Heb jij iets in je leven waar je voldoening uit haalt?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Zo JA, hoe gelukkig beschouw je jezelf op een schaal van 1 (zeer ongelukkig) tot 10 (zeer gelukkig)?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Zo NEE, hoe gelukkig beschouw je jezelf op een schaal van 1 (zeer ongelukkig) tot 10 (zeer gelukkig)?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Sorry ik ben zelf ook in mijn vervroegde midlifecrisis beland door EO’s mannen in het wild op tv. Als iemand met me wil kamperen in de bergen terwijl we elkaar knuffelen en zeggen dat we onze waarde moeten voelen en de betekenis van het leven doorgronden onder het houthakken mag me pb’en.

8 likes

Ja heeeeeel graag zou ik dat over willen doen
Wat een heerlijke rebelse tijd, indd wel met onzekerheden maar vooral alle leuke avonturen mis ik

2 likes

Zou mijn tienertijd voor geen goud over willen doen. Verschrikkelijke tijd vond ik het! Altijd als ik langs een middelbare school loop ben ik echt blij dat die tijd voorbij is en dat ik die puberonzekerheden niet meer heb.

5 likes

En zat je op een normale middelbare school?

Je mag de hele kolonie overnemen die in mijn vuilnisbak woont!

Dit was de basisschool!
En erna zat ik op een normale middelbare school ja

Keek jij vroeger ook de nieuwste clips op clipjes.nl

• Ja
  • Nee

0 stemmers

als je siblings had en kindertv keek:

kreeg jij ook altijd ā€˜ruzie’ met een van je siblings omdat jij ā€˜die ene’ wilde zijn van een serie, maar de ander ook? zoals Sam van totally spies of ash van pokemon?

• ja wij ook vaak dikke ruzie over zulke zaken
  • nee wij niet

0 stemmers

hiervan wilde ik altijd de blauwe zijn maar mijn zus ook… pfff echt irri

12 likes

heb jij ooit achter de kassa gewerkt in een winkel of supermarkt?

• ja
  • nee

0 stemmers

ik lang geleden bij mijn bijbaan en ik mis dat af en toe wel haha.

2 likes

ik vond vooral het scannen van producten leuk (ja net een klein kind joh haha), leuke korte gesprekjes met mensen voeren
ja, kijk er dus ook echt op een fijne manier op terug en mis het daarom weleens
vond het heel erg dat ik toen afscheid moest nemen van mijn bijbaan omdat het niet meer lukte met combi studie. oh… toen echt om gejankt haha en daarom ook wel heeel lang uitgesteld. ik werkte overigens in een winkel en niet in een supermarkt. jij?

1 like

Wij kregen juist ruzie omdat we over elkaar zeiden dat we de stomste waren. Ik zapte dan ook naar andere zenders om eens te vermelden op wie mijn sibling zou lijken, bij voorkeur naar van die documentaires over bijzondere aandoeningen etc.

17 likes

Over teddyberen, over grimeren, over slapen/dromen en over hoe het er achter de schermen eraan toe ging bij films enzo. Vind het maar rare onderwerpen.
:joy:

1 like

Ik had echt gedacht dat clipjes.nl uitgestorven zou zijn maar het ziet er dus echt super mooi uit nu.

Ik heb vroeger op clipjes.nl voor het eerst het tietenlied gehoord van kinderen voor kinderen, ik weet nog dat ik dacht wat heb ik nu gevonden :sweat_smile:

5 likes

Ik ga het vandaag doen! Ben 31 :roll_eyes:. Normaal werk ik op een andere afdeling maar niemand kon kassa dus ga ik maar bliepen.

Heb jij een Disney+ account?

• Ja gelijk aangemaakt gisteren of vandaag!
  • Nee maar ga ik nog wel aanmaken
  • Nee ik ben geen klein kind dat hele dagen tekenfilms gaat kijken

0 stemmers

Nee, want ik heb geen zin om voor twee diensten te gaan betalen en so far heb ik liever Netflix.

2 likes