Stel je persoonlijke vraag #11

@Enthusiasm ja!! Ik mis dat dus soms ooonnog wel eens! Heb er 4 jaar gewerkt, in een supermarkt. Op een gegeven moment deed ik 1 dag + 1 avond de servicebalie en en 1 dag kassa. Soms als iemand ziek was viel ik in op de bakkerij. Vond het echt heel leuk. Op een gegeven moment wist ik ook altijd van vaste klanten welke shag etc ze wilden hebben bij de servicebalie en dan riepen ze gewoon: weer hetzelfde als altijd voor mij meissie! Vond ik leuk.

5 likes

Mijn bescheiden hart huilt om bij de vraag ‘Ben jij bescheiden?’ het antwoord ‘Ja helemaal’ in te vullen

56 likes

Voor Nederlandse begrippen ben ik absoluut niet rijk, maar ik denk dat het feit dat ik in Nederland woon me al rijk maakt ten op zichte van de rest van de wereld.

23 likes

Eens! Ik heb een dak boven mn hoofd , heb genoeg te eten , en ik heb fijne vrienden en familie! En daar boven op nog allemaal andere leuke dingen dus ik voel me heel rijk.

5 likes

Ik heb zin in random vragen

Wat is het mooiste getal onder de 10?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

0 stemmers

Wat is de mooiste klinker?

• A
  • E
  • I
  • O
  • U
  • Y (ja dit is een klinker, heb ik dubbelgecheckt)

0 stemmers

Wat is het meest opmerkelijke talent uit het rijtje hieronder?

• Zingen
  • Schrijven
  • Tekenen/schilderen
  • Muziekinstrument bespelen
  • Goed zijn in bepaalde sport
  • Analytische vaardigheden op gebied van cijfers (bijv. wiskunde etc.)
  • Analytische vaardigheden op gebied van denkstromingen/normen/waarden (bijv. filosofie etc.)
  • Koken
  • Meerdere talen spreken

0 stemmers

Wat is het leukste dier uit dit rijtje?

• Kat
  • Hond
  • Konijn
  • Hamster
  • Cavia
  • Muis
  • Rat
  • Leguaan
  • Parkiet

0 stemmers

Meest interessante onderdeel van het menselijk lichaam uit het lijstje hieronder?

• Hart
  • Hersenen
  • Longen
  • Maag
  • Darmen
  • Lever
  • Alvleesklier
  • Nieren
  • Bijnieren
  • Botten
  • Huid
  • Blaas
  • Baarmoeder
  • Eierstokken/testikels
  • Schildklier

0 stemmers

Leukste ruimte van het huis om schoon te maken?

• Woonkamer
  • Slaapkamer
  • Keuken
  • Badkamer
  • WC
  • Schuur/garage
  • Bijkeuken
  • Kantoor
  • Hal
  • Overig

0 stemmers

Leukste manier van contact hebben die niet face-to-face is?

• Bellen
  • FaceTime
  • Whatsappen
  • SMSen
  • Chatsysteem zoals MSN (rip)
  • Ouderwetse brief
  • Morse code
  • Fax
  • Volgens mij ben je iets vergeten, namelijk

0 stemmers

Ouderwetse brief, uiteraard! Ik schrijf al 5+ jaar maandelijks brieven met mijn beste vriendin die we dus inderdaad met postzegel versturen. Inmiddels staat de teller op 63 brieven heen en weer <3.

27 likes

Aaaah vet leuk!!! Ik zou echt graag een lover in het buitenland willen hebben met wie ik dit kan doen.

Ik heb hier op het forum aantal mensen met wie ik ‘correspondentie uitwissel’, beetje briefachtig maar dan online, is ook super leuk.

5 likes

Heb je dit jaar (in de tweede helft, dus niet jan/feb/maart etc) al

• pepernoten gegeten
  • de verwarming aan gehad
  • kerstmuziek geluisterd
  • een winterjas gedragen
  • een sjaal gedragen
  • plannen gemaakt voor kerst/oud en nieuw
  • een PSL gedronken
  • niets van dit alles

0 stemmers

edit: shit was de niets van dit alles vergeten dus ff opnieuw

Ja, want ik ben ziek wakker geworden. :sob: Maargoed dat is niet per se te wijten aan vrijdag de 13e natuurlijk.

1 like

Zelf beginnen!?

2 likes

Ik heb een mossel, inktvis, koeienoog en schapenhart moeten ontleden. En alles ook nog 2x, want ik bleef zitten in de 4e klas :upside_down_face: In het begin vond iedereen het altijd vies en durfde bijna niemand het aan te raken, maar aan het eind van de les zat iedereen met het voetje van de mossel te spelen (want elke mossel heeft schijnbaar een voet), te schrijven met inkt uit de inktvis, de lens uit het koeienoog als vergrootglas te gebruiken en stokjes in de aorta van het hart te poeren :joy:

5 likes

Ik kijk noooooit disney maar was te benieuwd om het niet te doen

Ik ben niet rijk in geld maar wel in de rest dus ik heb op ja gestemd

4 likes

Ja, ik verkoos dit zelfs boven Youtube (dat toen net bestond). Mijn vriendinnen destijds ook, we waren hele middagen bezig met alle videoclips van Britney Spears, Rihanna en Shakira tot in detail te bekijken, alleen op clipjes.nl :joy: Kan me ook nog die ene zomer herinneren dat jumpstyle helemaal in was en die halve site helemaal vol stond met jumpstyle clips.

2 likes

Je moet beroemd worden, maar waarmee?

• Zingen
  • Acteren
  • Dansen
  • Regisseren/film maken/documaker
  • Schrijven
  • Wetenschap
  • Presenteren
  • Radio maken
  • Influencer/YouTube/Instagram
  • Politiek
  • Journalist
  • Fotograaf/schilder/kunstenaar
  • Product uitvinder
  • 15min of fame op Rijdende Rechter of dergelijk programma
  • Anders, namelijk dat ga ik nu commenten

0 stemmers

Ik heb mijn keuze veranderd van schilder naar zingen. Disney films inzingen lijkt me top!

2 likes

Ik vind het leuk dat je deze avatar weer hebt!

2 likes

Een hele extreme allergische reactie in mijn nek en op mijn borst, geen idee waar het door kwam

Haha dit doet me denken aan dat ik me opgegeven heb voor Lingo, ik zie het al helemaal faliekant mis gaan dat ik niks kan bedenken en dan een faal Dumpert filmpje word ofzo

13 likes

In het kader van lekker random:

• Als je fietst, regent het altijd een klein beetje
  • Als je de bus moet pakken, is hij altijd 5min te laat zonder dat je het weet (dus niet nou dan ga ik voortaan wel 5min eerder naar de bus)

0 stemmers

En toen kreeg ik een vlaag van inspiratie en pakte ik de welbekende CU2 vragenlijst erbij:

• Lachen
  • Dromen

0 stemmers

• Simpel
  • Ingewikkeld

0 stemmers

• Fuif (???)
  • Discotheek

0 stemmers

• Saus er op
  • Saus er naast

0 stemmers