Stel je persoonlijke vraag #11

Ik dacht meteen “oh super chill, zou ik elke dag ff rustig kunnen roken bij de bushalte”

Maar ik rook al maanden niet meer, dus het is maar goed dat ik nooit de bus neem.

21 likes

Sport op hoog niveau.

8 likes

Ik zou wel een bekende kok willen zijn!

1 like

Ik koester nog steeds een vage conspiracy theorie over de bussen in Utrecht. Je kan er 20min staan maar zodra het vuurtje van je aansteker je sigaret raakt, komen ze er ineens allemaal aan

46 likes

Dit is ZO waar

2 likes

Heb jij wel eens turks fruit gegeten?
Dit dus:

• Ja en ik vond het niet lekker
  • Ja en ik vond het lekker
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Denk dat ik dit zo ongeveer naast drop het goorste snoepgoed vind.

Ik vind serieus niemand cool nu ik erbij stilsta. Ben bestwel meningloos daarin over mn medemensch. Iemand die ik wel eens spreek zegt altijd overdreven vaak dat ik stoer en cool ben?! En daar word ik dan juist ongemakkelijk van. Zeg gewoon niks. En het is ook niet zo. Zou niet weten wanneer iemand cool is. Oja vroeger wel, toen vond ik NBA spelers cool. Haha pff

Ja precies!

Vrijdag de dertiende vandaag. Heb jij een ongeluksdag vandaag?

• Ja, meer dan normaal
  • Hetzelfde als normaal
  • Nee, minder dan normaal

0 stemmers

Nee hahaha, de lol van basketballers die professioneel spelen is echt nu helemaal af.

Alvleesklier omdat ik echt geen flauw idee heb wat het is, waar het zit, wat het doet. Het is een mooi woord ook.

*voor alle medici hier, ik hoef het ook allemaal niet te weten, ik vind het wel chill dat ik dat allemaal niet weet. Weer een zorg minder.

13 likes

Godverdomme, kat staat lager in procenten dan hond in je poll.

:pleading_face:

Edit: yes nu staat kat bovenaan

7 likes

Ik durf hier niet op te stemmen, haha. Bang dat het van “minder dan normaal” nog naar “meer dan normaal” gaat. De dag is nog niet voorbij :grimacing:.

2 likes

Haha ja deze kwam eerder ook al voorbij en daar heb ik ook niet gestemd. Ben bang als ik zeg dat ik geen ongeluk heb gehad dat ik het dan voor mezelf verpest en het dan gaat komen.

Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond doe ik vermicelli in mijn bier

35 likes

Ja of “oh eet jij vegetarisch? Nou ik vind vlees/vis gewoon lekker”. Ik zei ook nooit nee tegen gerookte zalm, missing the point :((((

2 likes

:pouting_cat:

Heb jij wel eens een babyshower gehad? (Niet van jezelf)

• Ja meerdere keren
  • 1 keer
  • Nee nooit

0 stemmers

Ik heb er 1 georganiseerd en wat was dat verschrikkelijk, doe het echt nooit meer en als ik ooit zwanger ben wil ik er ook geen. Vind het hele idee er achter sowieso belachelijk, er wordt verwacht dat je dan een cadeau geeft en als het kind geboren is ook nog eens.

8 likes

Ik keek net Teen Mom OG en Amber leert haar dochter (volgens mij is ze 11?) hoe ze haar benen moet scheren.

Heb jij dit vroeger van iemand geleerd?

• Nee, ik heb het mezelf geleerd
  • Ja, mijn moeder/zus/tante/oma/buurvrouw heeft het me geleerd
  • Nee, maar ik had het wel fijn gevonden als iemand het me had geleerd, dan had ik waarschijnlijk mijn halve been er niet afgeschoren.

0 stemmers