Ik heb dit van Vera Camilla geleerd
Oh ik heb de verkeerde optie aangevinkt. Mensen vinden mij in de eerste instantie denk ik niet zo maar passen hun mening later aan. Dat mensen mij op het eerste gezicht leuk vinden is niet van toepassing op mij
Hmm ik vind, als je allemaal rond een tafel zit, hapjes eet en gewoon kletst het ook al een light versie van een kringverjaardag
En al mijn verjaardagen draaien om eten
Ik moet hardop lachen om die plastic stoelen. Even het oude tuinset uit de garage halen en poetsen.
Toen ik nog thuis woonde en rond de 18 was kwam mijn Nederlandse familie nog op bezoek. We zaten wel in een kring, maar geen plastic stoelen. Ook kookte mijn moeder gewoon 8 gerechten en die zette ze op de grote tafel als een soort buffet (Maleis/Indiaas) en kon iedereen opscheppen. Vond ik vet gezellig. Zelf doe ik het eigenlijk nooit.
Vierde jij als puber je verjaardag apart voor vrienden en je familie/kennissen? Wij deden dit altijd, ik kan me niet voorstellen hoe dit samen had gemoeten. De hel op aarde.
- Ja
- Nee
- Soms
- Weet ik niet
- Ik vier/de mn verjaardag uberhaupt niet
0 stemmers
Apart als in ik vierde het wel met vrienden, niet met familie. Maar ik was weer eens te snel met stemmen op een poll die niet op mij van toepassing is
Ik heb WEER een poll gemaakt met NIET GENOEG OPTIES.
Oh my god
Hahahaha nee dat bedoelde ik niet. Ik ben niet van de pollitie.
Ria heeft over de hele dag maar 2 hapjes van de schaal genomen, volgens mij doet ze aan de lijn.
wat kun je wellll.nllllll
Nou dat lijkt me duidelijk. Ik ben getalenteerd in niet genoeg opties geven bij een poll.
Nouuu, vooruit dan maar! Maar daarna echt niks meer hoor!
Heb jij wel eens met de klassieke nederlandse hapjesschaal rondgelopen om uit te delen? Het moet dus wel echt de hapjesschaal van @Lula zn post zijn.
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
- Niet genoeg opties
0 stemmers
Heb jij wel eens zo’n stokje getrakteerd op de basisschool? Ik weet eigenlijk niet of dit van onze generatie is (ff uitgaand van de jaren 90 bassischool) maar ik weet dat dit wel eens uitgedeeld werd. Al heb ik het zelf volgens mij nooit gehad. Wij deden vooral chipszakjes.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vond dat echt super lekker
Bij ons was dat volgens mij anti de bom want “gezond”. Hoe ongezonder en zoeter je traktatie was hoe beter en hoe meer RESPECT.
Nog een verjaardag vraag. Ik ging namelijk zo stuk toen ik over de echt typisch nederlandse verjaardag nadacht. Dat ik ff over verjaardagen an sich nadacht.
Voor degene die de verjaardag apart vierden als tiener/puber toen je nog thuis woonde. Gingen jouw ouders dan weg? Ik hoop dat ik genoeg opties bied.
- Ze bleven wel thuis maar ze gingen in een andere kamer/ruimte zitten
- Ze gingen weg van huis
- Ze zaten gezellie bij ons
- Ze liepen in en uit naar ons
- Ik weet dit niet meer
0 stemmers
Ik ben pas een paar jaar geleden voor het eerst op zo’n Nederlandse kringverjaardag geweest en ik schrok me rot. We kwamen binnen en wist niet zo goed wat ik moest doen, na 5 minuten begon iedereen óns te feliciteren met de jarige, wat een beetje ongemakkelijk was want zij waren familie en wij slechts kennissen. Ik heb echt wat gemist in mijn jeugd qua etiketten voor zulke verjaardagen (dat je iedereen een hand hoort te geven bijvoorbeeld, haha).
Omg die traktaties wat nostalgisch. Volgens mij wilde mijn moeder een soort liefstemoedereveraward want ik mocht op zo’n lange sateprikker allemaal duur snoep van de jamin rijgen voor de hele klas. Ik was zoo trots.
Mijn zus had op het kinderdagverblijf toen mn nichtje 1 werd met bananen getrakteerd met een gezichtje erop en een hoedje en alles. En ik dacht WAT STOM. Maar het is veel stommer om ongezond te trakteren, dit zit alleen nog ff in mn systeem😆