Haha dit is precies mijn tactiek altijd ik ben op de gemiddelde verjaardag de eerste om m’n hulp in de keuken aan te bieden
Ik ben wel van plan Mn volgende verjaardag met een kringverjaardag te vieren, inclusief alle snacks en statafels in de partytent in de tuin en een dartbord voor de mannen.
Weet alleen niet of je wel die vibe kan nailen met alleen maar jonge mensen, ik denk dat je dan toch de ongepaste opmerkingen van oom Theo, de bemoeizucht van tante Bep en de racistische oneliners van neef Marco mist.
Gewoon veel ‘wijnen’!
Ik ken zo’n familie die altijd de verjaardagen gemixt met de tieners en familie deden omg. Telkens kwam er weer een “grappenmaker” aan. Maar die familie zelf vond dat echt heeeel leuk!!! Ik waardeer die familie nog steeds heel erg en ik werd ook op hun familiedagen random uitgenodigd. Zou bij mijn familie geheel ongepast zijn. Het heeft wel wat.
Gatverdamme dropveter nibbits???
Ik wilde 100% voor de nibbits stemmen maar Jezus ew nee
Ben jij wel eens uitgenodigd/geweest op een familiedag van een vriend/vriendin?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo’n grote teleurstelling altijd als er iemand jarig was en diegene dan rozijntjes trakteerde
Ik heb nu zo een zin om volgend jaar wel eens mijn verjaardag te vieren. Kringstijl. Wel lekkerdere hapjes, maar dan als mensen weggaan zo’n dropveterketting met Nibbits meegeven.
Of meegeven aan mijn man voor een traktatie op zijn werk.
Maar dan heb je allemaal nibbitstofjes op je dropveter!!! Sowieso vond en vind ik dropveters goor, smaakt niet eens naar drop
Ben ook vet verbaasd dat die keuze zo hoog eindigt hahaha
Mijn moeder heeft toen ik in de kleuterklas zat eens een snoephuis van Hans en Grietje gemaakt. Het was echt heel mooi!! Alleen niet meer te eten, alle harde taaitaai, etc. Was ook niet de bedoeling, maar het huis heeft nog weken in de klas gestaan. Om het huis heen stonden bomen, van een soort dropstokjes met crêpepapier, dat was de uiteindelijke traktatie. Dat was m’n lievelings traktatie.
Ik heb aan mensen op whatsapp gevraagd of ze weten bij het plaatje in de kring met vlaggetjes erboven wat het is, die niet opgegroeid zijn en niet/nauwelijks iets van nederland weten. Maar nou denk ik, iedereen hangt toch voor kleine kinderen vlaggetjes enzo op voor de verjaardag? Even uitgaand van een gemiddeld westers gezin.
@Eddie ik weet niet of dat een officiele term is. Ik ken het door m’n vader. En het is bedoelt om je familie van allerlei windstreken/landen weer bij elkaar te laten komen voor een dag.
Ik vind het zo specifiek dat echt niemand de U heeft gekozen als favoriete klinker
In huis met overal eten en drinken en muziek en dat je gewoon rond kunt lopen. En steeds met andere mensen praten of domme ideën uitvoeren.
En met de gender reveal OOK!
Als jij op een verjaardag komt, schud je dan iedereen de hand?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ik hoor eigenlijk altijd dat mensen me op het eerste gezicht heel kut vinden, maar me later wel aardig vinden. Eigenlijk hoor ik ook best vaak dat ze me op het eerste gezicht kut vinden en later nog steeds. Snap niet waarom je dat zo nodig wil vertellen. Welgeteld 2 mensen hebben me op het eerste gezicht leuk gevonden: mijn vriend en mijn beste vriendin.
Je komt?
Meestal ja, maar vind t zo’n achterlijke gewoonte dat ik de broer van mn vriendin aan het feliciteren ben met haar verjaardag en hij mij dan ook. Dus als het even kan roep ik haaaai allemaal gefeliciteerd he! Van mij mag dit wel afgeschaft worden op zich.
Iedereen krijgt gezellig drie dikke pakkerds van me hoor
Ik ben aan het bijlezen en ben nu zo benieuwd hoe cool mensen mij gemiddeld vinden dat ik oplet of ik iets kan merken aan de manier waarop de mensen waar ik langsloop op me reageren, en ik denk niet dat het bijdraagt aan m’n perceived coolness
De universiteit had wel een stallen met dieren telt dat ook?