Stel je persoonlijke vraag #11

Ik blijf het ook belachelijk vinden. En idd wat een geregel en voorbereiding. Nog erger zijn die spelletjes. En het moet dan ook weer als surprise blabla. Waaaaarom…

En wat scheren betreft, mn benen en oksels kan ik niet meer herinneren maar toen mn moeder zag dat ik dan eindelijk schaamhaar had vroeg ze aan mij hoe ik dat zo had weggehaald. De bikinilijn, maar het was gewoon nog maar heel iets. Ik was toen 15. Toen zei ze dat ze mij wel wilde helpen alles te scheren maar ik als puber dacht echt neee mam ga weg doe normaaaal!

1 like

Ik had het heel fijn gevonden als iemand het me had geleerd. In de tweede klas wilde ik 's ochtends mijn benen scheren, ik had het eerste uur gym. Ik deed maar wat en scheerde dus echt mijn halve been eraf. Ik helemaal paniek, want het was een hele grote wond en het stopte niet met bloeden. Mijn ouders boos, want ik kwam te laat op school. Toen heeft mijn moeder de school gebeld om te zeggen dat ik later kwam en ik verwachtte dat ze zou zeggen dat ik naar de dokter moest ofzo. Heeft ze serieus precies verteld wat er aan de hand was. Wat resulteerde in lachende receptionistes die de boodschap ook weer doorgaven aan mijn gymleraar. Hij heeft het waarschijnlijk aan de klas verteld, want iedereen wist het toen ik op school kwam. Vervolgens heb ik de hele zomer volgehouden dat de grote wond op mijn been een schaafwond was, maar niemand geloofde me.

4 likes

Ik heb dit van Vera Camilla geleerd

4 likes

Oh ik heb de verkeerde optie aangevinkt. Mensen vinden mij in de eerste instantie denk ik niet zo maar passen hun mening later aan. Dat mensen mij op het eerste gezicht leuk vinden is niet van toepassing op mij

1 like

Bij een tekort aan stoelen bij voorkeur aangevuld met de plastic tuinstoel.

image

En vergeet de hapjes niet.

image

24 likes

Sorry dat ik jouw verjaardag als voorbeeld gebruik.

18 likes

Hmm ik vind, als je allemaal rond een tafel zit, hapjes eet en gewoon kletst het ook al een light versie van een kringverjaardag
En al mijn verjaardagen draaien om eten

1 like

Eén rondje en dan de koelkast weer in. Er komen later op de avond ook nog gasten.

10 likes

Ik moet hardop lachen om die plastic stoelen. Even het oude tuinset uit de garage halen en poetsen.

3 likes

Toen ik nog thuis woonde en rond de 18 was kwam mijn Nederlandse familie nog op bezoek. We zaten wel in een kring, maar geen plastic stoelen. Ook kookte mijn moeder gewoon 8 gerechten en die zette ze op de grote tafel als een soort buffet (Maleis/Indiaas) en kon iedereen opscheppen. Vond ik vet gezellig. Zelf doe ik het eigenlijk nooit.

6 likes

Vierde jij als puber je verjaardag apart voor vrienden en je familie/kennissen? Wij deden dit altijd, ik kan me niet voorstellen hoe dit samen had gemoeten. De hel op aarde.

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Weet ik niet
  • Ik vier/de mn verjaardag uberhaupt niet

0 stemmers

Apart als in ik vierde het wel met vrienden, niet met familie. Maar ik was weer eens te snel met stemmen op een poll die niet op mij van toepassing is :+1:

Ik heb WEER een poll gemaakt met NIET GENOEG OPTIES.

Oh my god :exploding_head:

6 likes

Hahahaha nee dat bedoelde ik niet. Ik ben niet van de pollitie.

5 likes

Ria heeft over de hele dag maar 2 hapjes van de schaal genomen, volgens mij doet ze aan de lijn.

2 likes

wat kun je wellll.nllllll

1 like

Nou dat lijkt me duidelijk. Ik ben getalenteerd in niet genoeg opties geven bij een poll.

2 likes

Nouuu, vooruit dan maar! :slight_smile: Maar daarna echt niks meer hoor!

1 like

Heb jij wel eens met de klassieke nederlandse hapjesschaal rondgelopen om uit te delen? Het moet dus wel echt de hapjesschaal van @Lula zn post zijn.

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet
  • Niet genoeg opties

0 stemmers

Heb jij wel eens zo’n stokje getrakteerd op de basisschool? Ik weet eigenlijk niet of dit van onze generatie is (ff uitgaand van de jaren 90 bassischool) maar ik weet dat dit wel eens uitgedeeld werd. Al heb ik het zelf volgens mij nooit gehad. Wij deden vooral chipszakjes.

DF6E2D9B-4061-48CE-9823-485678F7039D

• Ja
  • Nee

0 stemmers