Stel je persoonlijke vraag #11

Ik herinner je door iets wat je hebt gepost in het wjekw topic.

Ik vraag me af of ik heel erg dwaas ben om over dit na te denken

als je al (voor een langere tijd) over een ex heen bent, zou je er ooit over na denken om weer met die persoon uit te gaan (daten)? -natuurlijk wel als je beide single bent en een niet te rampzalige breakup hebben gehad hahh

• Ja
  • Ja, als…
  • Weet ik niet
  • Nee nooit

0 stemmers

ja daten bedoel ik. in mijn omgeving gebruiken we vaker uitgaan dan daten om het in zo een context te bedoelen

hihi sorry, had op de universiteit vaker dit soort verwarringen met mensen maar is lastig om de spreekwijze van waar je vandaan komt te onderdrukken. ga het wel even aanpassen

Ligt er helemaal aan waarom het destijds is uitgegaan toch. Als hij me bedrogen heeft of je ruzie hebt gehad dan zou ik het echt niet doen, maar als het destijds gewoon niet jullie tijd was om samen te zijn dan zou ik het wel overwegen.

4 likes

Nou oké doei dan

24 likes

Dan gewoon zeggen dat je liever een andere baan zoekt en haar succes wensen met het zoeken naar een geschikte oppas!

10 likes

Als je erover heen bent, alsin: helemaal geaccepteerd en tevreden met dat het uit is, waarom zou je dan in hemelsnaam nog kijken of er toch nog iets inzit? Je had dan toch al geconcludeerd dat het ok is dat de relatie over is?
Stel nou dat je echt nog naar iemand smacht en je past goed bij elkaar ja dan zou het kunnen, maar dan zou je denk ik al niet tevreden/ok zijn met dat het uit is?

Handje… Girl bye

5 likes

Ik heb mijn vlecht (35 cm) gedoneerd voor ik zelf aan de chemo begon.

40 likes

Ja dat ging over mn zusje (14) die 8 euro kreeg voor 3 uur. Voor de avond idd. Ennn zij vond het prima (ik niet, maar goed dst geeft niet).

Ik paste toen ik 24 was, en afgestudeerd als leerkracht, op voor 5 euro per uur… compleet gestoord achteraf, maar ja das achteraf he.

@maestoso super stoer ben je :heart:

3 likes

@Maestoso echt heel goed dat je naar jezelf hebt geluisterd! Jouw mening telt ook mee.

2 likes

Zit jij wel eens op je telefoon tijdens het rijden? Hem aan hebben voor navigatie telt niet mee.

• Ja, om snel te kijken of ik berichten heb
  • Ja, om appjes te lezen
  • Ja, om appjes te sturen
  • Ja, om te bellen met mijn telefoon in mijn hand
  • Ja, om hands free te bellen
  • Ja, om andere dingen te doen, namelijk …
  • Nee, ik raak mijn telefoon niet aan tijdens het rijden
  • Nee, ik rijd geen auto

0 stemmers

En zo ja:

• Ik zit alleen op mijn telefoon als ik stilsta (voor een stoplicht bijvoorbeeld)
  • Ik zit ook op mijn telefoon als de auto in beweging is
  • Anders?
  • Ik heb per ongeluk gestemd

0 stemmers

Ik kan zo boos worden op mensen die op hun telefoon kijken als ze rijden. Als je dan zo nieuwschierig bent stop dan ergens. Je weet ook van te voren ik ga een stukje rijden dus kan even niet op mn telefoon.

(Je kan me nu allemaal exuusjes sturen waarom je het wel doet maar ik vind ieder exuus een slecht exuus)

45 likes

Ja ik twijfelde al of ik die er bij moest zetten, leek me handig voor het onderscheid met gewoon bellen denk ik? Maar ik vind het eigenlijk ook niet tellen als op je telefoon zitten inderdaad

Mijn appjes komen in de werkauto ook binnen op een scherm, dus ik kijk niet op mn telefoon zelf als in mijn iPhone, maar ik lees die binnenkomende berichten wel en geef soms antwoord via de spraakbediening. Maar ook dan ben je natuurlijk afgeleid.
In mijn eigen botsauto spreek ik wel eens spraakmemo’s in als ik door de polder rij ofzo.

1 like

Oh dat lijkt me best wel kut eigenlijk? Ik negeer mijn telefoon heel bewust in de auto, maar als het op het scherm van je auto verschijnt kan dat bijna niet lijkt me

1 like

Ik heb in het verleden een keer berichten gelezen tijdens het rijden op de snelweg en toen ik weer op de weg keek zat ik half op een andere rijbaan, dus dat doe ik echt nooit meer. Ik heb mijn telefoon nu ook nooit binnen handbereik als ik rijd!

5 likes

Heel slecht, maar voor Spotify gebruik ik ‘m wel eens als ik een ander nummer wil. Heb geen fancy Bluetooth functie oid.

1 like

Ik lees alleen appjes als ik iets “”belangrijks”” verwacht maar stuur nooit terug.

Wél zoek ik soms artiesten of playlists op op spotify (op mijn tel) omdat ik in mijn Apple CarPlay niet kan zoeken, kan alleen bladeren. Dat vind ik zo raar! (Oke, het zal wel zijn om je niet af te leiden tijdens het rijden ofzo? Beetje hypocriet dan)

De rest dus allemaal via het schermpje in de auto al vind ik dat eerlijk gezegd net zo afleidend werken als een telefoon.

1 like