Nja als je Bluetooth uit zet dan verbindt de auto niet met je telefoon dus krijg je ook die berichten niet te zien lijkt me
Ik heb 2 keer mijn haar gedoneerd, maar ik zou het niet zo snel nog een keer doen omdat ze de minimale lengte die je moet doneren verhoogd hebben.
Oh ja fair, ik rij alleen in oude barrels dus ben daar niet zo thuis in haha
@Dazed ik plug mijn telefoon met een kabel in voor muziek en navigatie en dan doet ie dat vanzelf! Maar het valt op zich wel te negeren, het is geen geluidje. Maar als ik voor me in het luchtledige zit te staren op een rustige snelweg dan valt zoān balkje op je scherm ineens heel erg op.
Ja wow laatst naast mij ook, reed langzaam in de file en die vrouw was haar mascara aan het doen? HOE DAN
Als jij op je handen telt, bij welke vinger start je dan?
- Duim
- Wijsvinger
0 stemmers
Even naar aanleiding van dit
waarbij ik al heel boos wilde worden dat ik echt niet bij mān duim begin te tellen, toen aan de twijfel raakte, en nu volledig de kluts kwijt ben.
Soms een kleine aanraking voor de navigatie, wel als ik stil sta. En anders zet ik de auto stil.
Duim of pink!
Even een aanvulling op mezelf. Ik denk dat ik inderdaad wel begin met tellen bij mān duim, maar voor een losse drie zou ik wel de drie middelste vingers opsteken en niet de duim tot en met de middelvinger
Hoe zou jij drie aanduiden op je vingers zonder het vanaf een te moeten tellen?
- Duim, wijsvinger, middelvinger
- Wijsvinger, middelvinger, ringvinger
0 stemmers
Nog meer opties
Ik blijf nu dingen proberen en ik raak ALLEEN MAAR MEER in de war. Hoe steek ik een drie op met mān vingers? Ik heb werkelijk waar geen idee meer
Ik begin in principe bij mn duim als ik achter elkaar door tel. Maar als ik eerst de 1 uitbeeld, even pauze, dan naar 2 zou gaan, dan zou ik de 1 wel met mān wijsvinger doen.
Als ik echt tel, dus van 1 tot 5, begin ik volgens mij gewoon bij mān duim, maar een enkel getal uitbeelden met mān vingers zit niet echt logica in. 1 doe ik met mān wijsvinger, 2 met wijsvinger en middelvinger, 3 met duim wijsvinger en middelvinger, en 4 dan weer met mān wijsvinger t/m mān pink? Best raar eigenlijk
Edit: @Kauai met je pink beginnen is toch vet lastig? Ik vind het tenminste vet moeilijk om alleen mijn pink en ringvinger omhoog te steken en de rest laag te houden, maar dat zou je dan voor 2 wel doen toch?
Hoe kan ik wijsvinger, middelvinger en ringvinger doen zonder dat mijn pinky meegaat
I canātttttt
Ja maar moet je eens zonder duim proberen lukt dat bij jullie wel??
Shit, word ik nu dadelijk neergeschoten onder het mom van europees verraad?
Jeetje wat een bedrag, ā¬5,30š©
Heb je uur oppas voor!
Ik skip liedjes op Spotify! Ik kijk daarbij niet naar het scherm (dat sowieso nooit wanneer ik rijd), maar doe het wel regelmatig. Handsfree bellen doe ik ook wel eens, als ik al aan het bellen was voor ik de auto in stapte.
Ik vraag mij af of meer mensen dit hebben: ik ben altijd bezig met tijd. Uitleg: als ik een film kijk, kijk ik altijd uit naar het einde, zowel als ik de film leuk vind als verschrikkelijk. Dit heb ik ook met vergaderingen, lezingen, gesprekken met collegaās en zelfs met het luisteren naar liedjes. Ik kijk dus niet uit naar iets na een bepaalde activiteit, maar gewoon uit naar het einde van de activiteit. Ik leef dus steeds voor het volgende, ookal is dat soms helemaal niet leuker.
Ik heb precies hetzelfde. Ik kijk er altijd naar uit als iets (leuk of niet leuk) is afgelopen en tel ook heel vaak de uren af. Heb ook bijna nooit dat ik het jammer vindt dat iets is afgelopen, ook al geniet ik er in het moment wel van.