Zelfde hier! Ook dezelfde verzekeraar.
Wat doe je als je ziet dat je gebeld bent door een onbekend mobiel nummer?
- Meteen terugbellen
- Even wachten en eventueel later terugbellen
- Niks
- Opzoeken wie het was via whatsapp foto en dan bepalen of je die persoon terug gaat bellen of niet
0 stemmers
Zo dacht ik er ook over
Tot mijn zwager voor zijn 35e onverwachts overleed en nog zo goed als niets opgebouwd had. Dan zadel je de nabestaanden toch met een flink bedrag aan kosten op.
Daarna gelijk voor het hele gezin een verzekering afgesloten.
Vind jij het lullig om geen uitvaartverzekering of spaargeld te hebben en dus je nabestaanden met alle kosten op te zadelen?
Een gemiddelde uitvaart kost 8000 euro.
- Ja, maar dat is wel mijn situatie nu.
- Ja, daarom heb ik het anders geregeld.
- Nee
0 stemmers
Ik heb het een paar keer flink mis zien gaan als er geen verzekering was, ik heb geen enorme spaarrekening en wil graag dat ze zich nergens druk over hoeven te maken.
Ik heb echt geen flauw idee hoeveel kosten daar bij komen kijken eigenlijk.
Nee. Heb het ook wel eens met mijn ouders overlegd (want als ik nu kom te overlijden zitten zij met de kosten) en ze vonden dat oké.
Ik mis eigenlijk een optie:
Ja, en daarom heb ik het geregeld/heb ik spaargeld
Tenzij ik ‘Ja, daarom heb ik het anders geregeld’ niet goed begrijp? Wat bedoel je met anders?
Anders dan geen verzekering of geen spaargeld. Dus dat is de optie die je bedoelt
Ik heb geen familieleden die de kosten voor mijn begrafenis zouden kunnen dekken. Er gaat al sinds mijn eerste levensjaar geld naar een verzekering, een heel laag bedrag per X maanden. Daar ben ik blij mee. Maar ik vind het niet ‘lullig’ als iemand door omstandigheden niet verzekerd is.
Ik heb een hele rare angst dat ik bang ben om mijn dood te jinxen (zo noem je dat toch?) als ik een uitvaartverzekering afsluit
Ik wil wel graag een uitvaartverzekering maar heb echt geen idee waar ik op moet letten. Voor de mensen die er wel een hebben (en zelf hebben afgesloten), waar hebben jullie op gelet en waar hebben jullie een uitvaartverzekering afgesloten?
Haha leuk, 92% eerst zijn gebit
Goeie marketing
Uitvaartverzekering is geloof ik 2 euro per maand. Er zijn (gelukkig maar) heel weinig mensen die dit niet kunnen missen.
Dan haal je wel het meest uit je verzekering
mijn vriend heeft er eentje van 2,80 hoor ik net. Dus 3 euro is mogelijk. Geen idee of je dan uberhaupt een kist krijgt
Ik heb er eentje die elk jaar ietsjes duurder wordt en ook een hoger bedrag vergoedt, want een uitvaart die nu X kost kan over 20 jaar wel veel meer kosten.
Late reactie, maar toch: wij deden dat wel! Niet met eten, maar mijn moeder en ik knutselden samen altijd iets voor iedereen uit de klas. Soms boekenleggers, of ieders letter in brooddeeg met een gezichtje of sleutelhangers ed! Ik vond dat super leuk
Gebruik jij weleens het woord ‘Ha’ om iemand digitaal te groeten? Dus een mail bijvoorbeeld beginnen met ‘Ha Xiomara!’
- Nee, en ik ben dertiger
- Nee, maar ik ben ook geen dertiger
- Ja, en ik ben dertiger
- Ja, maar ik ben geen dertiger
0 stemmers
Vind dat zo vreselijk en ik heb het idee dat alleen dertigers dat doen
Jaaa! Zo ergerlijk. Maar mijn baas van achterin de 50 deed het ook!