Als je er op zit links dan. Voor jullie visual.
Water en kefir
Nee die zijn vies (also ze worden wel eens bij de turk bij jou in de buurt gekocht jsyk)
Wel op mijn opleiding, er waren roddels over een docent met vrouw en kinderen die stieken met een student zou zijn. ~heel toevallig~ is hij nu ook geen docent meer.
Love ze allemaal eigenlijk
Het geeft wel veeeeeel extra aan de werkdag moet ik zeggen
Bij mij omdat ik gewoon nooit weet welke appel te kopen en dan is Pink Lady de veilige optieā¦
Volgens mij bestaat er niet echt āzoān omgevingā, maar is er overal wel wat. Alleen wordt er op sommige plekken misschien wat discreter mee omgegaan dan op andere. Ik heb zelf alleen maar op vrij ābraveā plekken gewerkt maar overal zijn wel affaires en andere intriges. Misschien moet je meer drinken met collegaās, dan komen de verhalen meestal vanzelf 
Een hartje voor herkenning en sterkte 
Nee, tenzij het alleen de kleinere soorten zijn. Lijkt me doodeng, zoān Deense dog ofzo rechtop
Ok kleine honden vallen ook af 
Ik vind een āschatā heeeel anders dan een haiii of een bepaalde smiley. Dat waardeer ik ook niet, maar dat zegt meer over iemand (negatief) dan een begroeting of smiley gebruik vind ik.
Het likkt me ergens wel handig. Je kan bijv je kat lokken en dan zo even zn buikje aaien.
2 plateau wcās hier in huis en ben ik blij mee, dan kun je tenminste goed je eigen creaties bekijken 
Ik wil ze sowieso niet als huisdier, op 2 of oo 4 poten haha
thats the spirit, nooit advies aannemen van een vreemde
(maar dan zit je op een forum verkeerd)
Ik heb inmiddels 9 paar van sandalen tot Chelsea boots van creepers tot dat model dat iedereen heeft en ik vind ze stuk voor stuk fantastisch
Oh gelukkig dan val ik nog mee met mn 5 paar! Al moet ik binnenkort denk ik een paar vervangen want die vallen bijna uit elkaar (voel de buitenrand al met mn teen)
150+ euro voor schoenen die je 3 weken martelen en je voeten dood maken.
Roddel
Ik werkte in een hotel als receptioniste en had toen een stiekeme relatie met ƩƩn van de vaste gasten
Ik woonde toen nog bij mijn ouders en die wisten van niks dus ās avonds na mijn shift ging ik stiekem bij hem slapen in zān hotelkamer. Mijn collegaās mochten alleen niet weten dat ik in het hotel bleef dus ik ging zogezegd naar huis en dan belde mijn vriend 2 min later naar de receptie āhoi kan je even komen kijken in kamer 401 want mān tv/lamp/kluis/douche werkt nietā en dan ging mān collega dus kijken en kon ik ongezien het hotel weer binnenglippen.
Helaas ging dit ƩƩn keer fout omdat mān collega al terug naar beneden kwam via het trappenhuis en ik ging net naar boven met mān koffertje
Toen ik besefte dat hij naar beneden kwam ben ik heeeel snel naar de keuken gerend omdat ik dacht dat hij me dan niet zou zien/vinden maar hij was me gevolgd en toen stond ik daar om 23:20 met een koffertje in mān hand in de keuken terwijl ik 5 min daarvoor zogenaamd naar huis was gegaan. Heb het toen opgebiecht want ik wist echt geen excuus te bedenken. Maakte het wel een stuk makkelijker en hij heeft het nooit aan mān baas verteld. Gelukkig maar want dan was ik waarschijnlijk ontslagen. Uiteindelijk zijn andere collegaās het ook te weten gekomen en mijn ex-collega/goede vriend zegt dat er nog regelmatig over geroddeld wordt met nieuwe stagiaires, ach ze doen maar.
Maar goed, we zijn nog steeds samen dus het was het wel waard haha