Stel je persoonlijke vraag #11

Hahaha het is je vergeven, als ik iedereen uit mijn leven zou bannen die dit ooit tegen me gezegd heeft hield ik weinig vrienden over :’)

Ik kreeg vaak vr gr zonder hoofdletters of punten :roll_eyes:

2 likes

Mijn eerste werkgroep op de uni was mailetiquette :sweat_smile:

5 likes

Mijn scriptie begeleider is juist die slijmbal die ik zou moeten zijn. “super bedankt, best wishes” komen minstens 2x per email voorbij.

2 likes

Mijn psychiater maakte het ook een keer bont, die sloot zijn mail af:

‘Met hatelijke groet’

:joy:

56 likes

Oe ook pijnlijk… :zipper_mouth_face:

In onze vriendengroep splitten wij heel vaak, maar dat is omdat we door omstandigheden bijna altijd bij dezelfde mensen samen komen of dezelfde mensen de boodschappen doen en dan vind ik het echt asociaal om niet te splitten, ook al zijn we geen studenten meer.

Edit: Met die nieuwe “geld ontvangen”-functie gaat het ook echt supervlot om via de app te betalen. Heel relaxt, in vergelijking met hoe we vroeger dan sukkelden met cash geld.

1 like

Bankrekeningen worden geblokkeerd als iemand overlijdt. Maar de rekeningen van een begrafenis of crematie komen ook niet de dag erna.

Een begrafenis/crematie wordt in principe gewoon betaald vanuit de nalatenschap alleen als deze niet toereikend is moeten nabestaande betalen.

Ik vind hem met die baard echt een veel knappere man!

16 likes

Bekijken jullie bij niet-anonieme polls uitgebreid wie wat gestemd heeft?

• Ja, en zoom daarbij in op antwoorden van bepaalde forummers
  • Ja, maar globaal
  • Nee

0 stemmers

Ik vind hem een stuk ouder lijken met baard, maar het is wel meteen veel minder zo’n jochie qua gezicht. Vind het hem wel goed doen, lager prins pils gehalte ofzo

1 like

Ja ik vind het al moeilijk om te sparen voor een vakantie… dus sparen voor mijn begrafenis is helemaal moeilijk :flushed:

4 likes

Ik wil sowieso een hele mooie kist! Iedereen in mijn omgeving die overleden is, is gecremeerd en die hadden allemaal zo’n saaie eikenhouten kist… En ook vanbinnen wil ik het wat luxer.

En eigenlijk zou ik dus ook heel graag begraven worden in een mausoleum :ok_hand:t3::cocktail:

8 likes

Een Australische vriend van mij zei dat ik naar 3fm moest luisteren want die gingen bellen met triple j (een of andere radiozender uit Australië). Nou ik dus luisteren en ze gingen dus een populair liedje uitwisselen.
Die vrouw van 3fm zei dus dat Naaz met Damage hier echt mega populair is. Ik heb echt nog nooooit van haar gehoord net zoals haar liedje. Nu vraag ik mij af of ik onder een steen leef of dat zij gewoon onzin vertelde. Dus:

• Ik ken Naaz en haar liedje Damage
  • Ik ken Naaz maar haar liedje Damage niet
  • Ik ken Naaz niet en haar liedje ook niet
  • Ik ken naaz niet maar haar liedje wel

0 stemmers

Ze vertelde ook dat iedereen hier schnitzel met zigeunersaus eet. Nou vind ik ook onzin haha. Dusss:

• Ik eet mijn schnitzel altijd met zigeunersaus
  • Ik eet mijn schnitzel niet met zigeunersaus
  • Ik eet geen schnitzel
  • Wat is zigeunersaus?
  • Ik lust geen zigeunersaus maar anders is het vet logisch dat je dat eet met je schnitzel
  • Ik heb altijd zigeunersaus in huis
  • Wie eet er überhaupt zigeunersaus? Heb dat echt niet in huis

0 stemmers

1 like

Ik dacht dat men hier niet zo snel zou afknallen op zoiets onzinnigs. En als je al over zulke dingen valt dan kan ik het niet laten om te denken: kieskeurig much (en als je graag uiteindelijk een leuke relatie wilt “vinden”: succes ermee).

3 likes

Nee, niet eens! Wel in een stad waar rechten de grootste studie is, misschien heeft dat ermee te maken :slight_smile:

1 like

17% heeft vegan mayonaise en 28% een masterdiploma? Jeetje, wij zitten zó in een bubbel. Weet ik wel, maar vergeet ik soms.

21 likes

Bij ons als er een opa of oma overleed was het bij de kist steeds ‘ja doe maar de goedkoopste’. Dat hadden ze allemaal als verwachting omdat ze een luxe kist onzin vonden haha

2 likes

Ik vind D66 niet in dat rijtje passen :stuck_out_tongue: eerder SP

8 likes