Ik kan wel zelf m’n belastingaangifte doen omdat het tegenwoordig mega simpel is (en ik geen huis oid heb), maar ik kan niet echt met geld omgaan haha
Mijn opa die wel van luxe en mooie dingen hield had dat ook. Alleen de kist kon hem weinig schelen. Je bent toch al dood. :’)
Als jij man was en koning zou jij dan een baard willen (als jij die kon laten groeien)?
- Ja Koning Baard
- Nee liever een blote billen gezicht
- Anders, ik ga voor iets anders bijvoorbeeld een karakteristieke krulsnor of een opvallend montuur als Prins Bernhard
- Alleen stoppels
0 stemmers
Ik zag laatst een man fietsen met zo’n karakteristieke barbershop krulsnor met baard. Als ik een man én koning zou zijn, zou ik die look willen!
Hmm in dat opzicht zou VVD bijv. er ook tussen kunnen staan
Ik had zelf meer ‘linkse forumbubbel’ in m’n hoofd, dan vind ik SP meer passen.
Ik heb wel geleerd hoe ik met geld om zou moeten gaan maar dat betekent niet dat ik het ook kan
Woahhh wist niet eens dat je prepaid MB’s kon kopen
Omg ik kom nu achter pre paid: vooraf betaald. dankje, zo’n goed gevoel
Dit is niet waar je om gevraagd hebt en kun je volgens mij pas achter komen als je het installeert(toch?) dus dat is dan hun fout zou ik zeggen
Grapje of niet, blijkbaar zit er toch wel kern van waarheid in anders post je er toch niet over?
Maar over afknappen over smiley gebruik en spellingsfouten, daar kun je wel bewust van zijn van : ok hoe belangrijk is dit? Ja niet heel belangrijk in het grote plaatje. Je maakt het jezelf alleen maar lastig als je op basis daarvan iemand al afschrijft. En dan mag dat onbewust gaan; je kunt je zelf wel toespreken en proberen jezelf er overheen te zetten.
Ik dacht dat ik je zag meeposten in het date topic dat je nooit iemand leuk vindt of andersom. Het is dan jammer als je door iets als appgedrag of iets anders banaals als een verkeerd kledingstuk, je een verder leuk persoon laat lopen.
Ben ook kieskeurig qua spark voelen, voel dat niet zo vaak. Maar dat staat zooo los van gekke appmaniertjes of leuke kleding ofzo. Maar duurde ook even voor ik dat goed besefte.
Volgens mij vat je het veel te serieus op.
Heb jij de verwarming al aan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zit echt te koukleumen in mijn huis maar wil uit principe mijn verwarming nog niet aanzetten. Het is nog niet eens officieel herfst!
Nee maar heb hetzelfde als jij, weiger het gewoon haha.
Nee nog nooit. Niet echt hetzelfde haha maar ze zeiden wel als kind meerdere malen tegen ons dat als zij zouden te komen overlijden dat de voogdij dan naar m’n tante en oom ging en wij daar gingen wonen. Dat hadden ze vanaf onze geboorte zo geregeld en andersom. Ik dacht, dan worden mijn neven mijn broers en moet ik heel lang aan tafel zitten. Zij vraten namelijk alles wat los en vastzit. Misschien dat het daarom bomen van kerels zijn geworden. Maar ik weet nou echt niks over de wensen van m’n ouders als het daarop aankomt.
Ik vind de temperatuur in huis nu best lekker. Ik heb de hele nacht en voormiddag het raam open gehad, want ik hou heel erg van die frisse lucht die je 's ochtends in de lente en de herfst hebt.
Als iemand op tinder opent met hoi XD antwoord ik meestal niet eens. Ik vind het wel echt een beetje een afknapper.
Ja omdat ik posts las in het date topic die je in lijn hiermee kunt lezen.
Ja ik vind de frisse lucht ook wel lekker maar ik heb ook koude handen en een koude neus de hele tijd haha. Ik vind die verwarminglucht ook best vervelend dus stel het zo lang mogelijk uit.
xD toch?? Bleh sprak ook een tijdje zo’n fanatieke positiviteits guru die dat vaak gebruikte op whatsapp. Maargoed die leerde ik niet op tinder kennen.
Je vergeet