alleen voor ff’ers die brooklyn nine-nine kijken/hebben gezien:
- Jake
- Amy
- Rosa
- Terry
- Captain Holt
- Gina
- Boyle
- Hitchcock
- Scully
- Iemand anders??
0 stemmers
alleen voor ff’ers die brooklyn nine-nine kijken/hebben gezien:
0 stemmers
Wat voor toilet heb jij?
0 stemmers
Ben je hier blij mee?
0 stemmers
Waar hangt jouw toiletrolhouder?
0 stemmers
Boven hangt de toiletrolhouder rechts en beneden links.
Hij staat op dit moment al op 21 heb mn maagbedrag al omhoog gezet
Als je er op zit links dan. Voor jullie visual.
Water en kefir
Nee die zijn vies (also ze worden wel eens bij de turk bij jou in de buurt gekocht jsyk)
Wel op mijn opleiding, er waren roddels over een docent met vrouw en kinderen die stieken met een student zou zijn. ~heel toevallig~ is hij nu ook geen docent meer.
Love ze allemaal eigenlijk
Het geeft wel veeeeeel extra aan de werkdag moet ik zeggen
Bij mij omdat ik gewoon nooit weet welke appel te kopen en dan is Pink Lady de veilige optie…
Volgens mij bestaat er niet echt ‘zo’n omgeving’, maar is er overal wel wat. Alleen wordt er op sommige plekken misschien wat discreter mee omgegaan dan op andere. Ik heb zelf alleen maar op vrij ‘brave’ plekken gewerkt maar overal zijn wel affaires en andere intriges. Misschien moet je meer drinken met collega’s, dan komen de verhalen meestal vanzelf
Een hartje voor herkenning en sterkte
Nee, tenzij het alleen de kleinere soorten zijn. Lijkt me doodeng, zo’n Deense dog ofzo rechtop
Ok kleine honden vallen ook af
Ik vind een “schat” heeeel anders dan een haiii of een bepaalde smiley. Dat waardeer ik ook niet, maar dat zegt meer over iemand (negatief) dan een begroeting of smiley gebruik vind ik.
Het likkt me ergens wel handig. Je kan bijv je kat lokken en dan zo even zn buikje aaien.
2 plateau wc’s hier in huis en ben ik blij mee, dan kun je tenminste goed je eigen creaties bekijken
Ik wil ze sowieso niet als huisdier, op 2 of oo 4 poten haha
thats the spirit, nooit advies aannemen van een vreemde
(maar dan zit je op een forum verkeerd)