Stel je persoonlijke vraag #11

Ik zou niet met iemand naar bed gaan met als (enige) doel hogerop komen. Maar als ik die persoon aantrekkelijk vind zou ik best naar bed met hem kunnen/willen gaan. Ik zou hem denk in ieder geval niet weigeren omdat hij in die positie zit, als ik het anders wel zou doen. Wat moet ik dan stemmen?

Wat drink je meestal?

• Water
  • Koffie
  • Thee
  • Bier
  • Wijn
  • Andere alcoholische drank
  • Sap
  • Dubbelfris
  • Cola (of andere frisdrank)
  • Energydrink
  • Melk
  • Andere zuiveldrank
  • Anders

0 stemmers

Nee volgens mij, want je doet het dan gewoon omdat je die persoon aantrekkelijk vindt en niet specifiek om hogerop te komen.

1 like

Heb jij heel smeuïge roddels/verhalen gehoord over een stage- en/of werkplek van jou?

Niet anoniem

• Ja, toen ik er nog werkte
  • Ja, toen ik er al vertrokken was
  • Ik was zelf onderdeel van een smeuïg verhaal
  • Nee

0 stemmers

Ik weet niet zo goed wat ik moet stemmen. Ik hield altijd heel erg van Kerst, maar vorig jaar is mijn vader toen plotseling overleden. Ik vind het nu heel dubbel. Ik wil gewoon weer de gezelligheid, maar ben ook bang voor al het verdriet en de herinnering aan de moeilijke dagen vorig jaar.

6 likes

alleen voor ff’ers die brooklyn nine-nine kijken/hebben gezien:

• Jake
  • Amy
  • Rosa
  • Terry
  • Captain Holt
  • Gina
  • Boyle
  • Hitchcock
  • Scully
  • Iemand anders??

0 stemmers

Wat voor toilet heb jij?

• Plons
  • Plateau

0 stemmers

Ben je hier blij mee?

• Ja
  • Nee, ik heb liever een plateau
  • Nee, ik heb liever een plons

0 stemmers

Waar hangt jouw toiletrolhouder?

• Links van het toilet
  • Rechts van het toilet

0 stemmers

Boven hangt de toiletrolhouder rechts en beneden links.

2 likes

Hij staat op dit moment al op 21 :weary::weary: heb mn maagbedrag al omhoog gezet

1 like

Als je er op zit links dan. Voor jullie visual.

1 like

Water en kefir

Nee die zijn vies (also ze worden wel eens bij de turk bij jou in de buurt gekocht jsyk)

Wel op mijn opleiding, er waren roddels over een docent met vrouw en kinderen die stieken met een student zou zijn. ~heel toevallig~ is hij nu ook geen docent meer.

1 like

Love ze allemaal eigenlijk

1 like

Het geeft wel veeeeeel extra aan de werkdag moet ik zeggen

2 likes

Bij mij omdat ik gewoon nooit weet welke appel te kopen en dan is Pink Lady de veilige optie…

Volgens mij bestaat er niet echt ‘zo’n omgeving’, maar is er overal wel wat. Alleen wordt er op sommige plekken misschien wat discreter mee omgegaan dan op andere. Ik heb zelf alleen maar op vrij ‘brave’ plekken gewerkt maar overal zijn wel affaires en andere intriges. Misschien moet je meer drinken met collega’s, dan komen de verhalen meestal vanzelf :stuck_out_tongue:

Een hartje voor herkenning en sterkte :heart:

1 like

Nee, tenzij het alleen de kleinere soorten zijn. Lijkt me doodeng, zo’n Deense dog ofzo rechtop

4 likes

Ok kleine honden vallen ook af :joy:

8 likes