Stel je persoonlijke vraag #12

Wij namen het live op van de radio, dan moest dus iedereen stil zijn maar kwam er weer iemand luid roepend de gang in of trap op en was het weer verpest.

2 likes

Ik moet eigenlijk op makkelijk en moeilijk stemmen, heb een HBO afgerond en doe er nu weer ƩƩn. Verschil in moeilijkheid is er zeker, maar zoals al eerder gezegd, dat kan ook liggen aan hoe goed je ergens in bent.

Maar vooral het verschil in hoeveelheid werk is zo bizar. Eerste studie, alfa en creatievere richting, kan ik me niet echt herinneren dat ik veel deed. Af en toe eens een stukje schrijven, en vooral veel niet-efficiĆ«nte groepsopdrachten. Maar herinner me vooral veel vrije tijd. Studie die ik nu doe, medisch met vrij veel natuurkunde, moet ik echt heel veel ineens: voorbereiden, opdrachten, per college 70+ pagina’s leeswerk. Ergens snap ik het ook wel, ik moet diagnoses gaan stellen in een ziekenhuis straks, dat is heel verantwoordelijk werk. Maar dat het verschil zo groot zou zijn had ik niet verwacht.

Dit zingen m’n ouders altijd als ik mijn tuinbroek draag :pensive:
Een keer zong mn moeder dit in de H&M en toen werd de jongen die er werkte heel enthousiast. Ik schaamde me kapoet

3 likes

Joker draait vast nog wel een aantal weken!

Joker kun je nog maanden zien, Solaris maar 1 keer. Ga je toch volgende week naar Joker. Bovendien is het nu toch alleen maar pleurisdruk daar, ik zou het zelf juist chiller vinden om daar pas over een tijdje heen te gaan als het wat rustiger is.

2 likes

Heb je de veggie mcnuggets al geproefd?

• Ja, heerlijk
  • Ja, was te doen/matig
  • Ja, goor
  • Nee, maar ik wil het nog wel graag proberen
  • Nee, ga ik niet doen ook want vlees ftw
  • Nee, ga ik niet doen ik ga nooit naar mcdonalds
  • Nee, ik vind alle kipnuggets vies
  • Nee, ik ben vegan dus kan ze niet eten

0 stemmers

Waar is de optie nee, maar ik wil ze wel proberen? Je kunt nu alleen maar zeggen nee en dat ga ik ook nooit doen.

3 likes

Ohja shit! Ik ga m aanpassen SORRY ACHT STEMMERS

3 likes

Joker was heel goed, ben gisteren geweest!

1 like

Op welke manier naar?

Zijn ze niet precies hetzelfde als de vegetarische burger bij McDonald’s? Beetje Quorn-achtig?

Ze zijn idd quorn-achtig, maar met een andere structuur (meer stukjes dan korrelig) en de buitenkant is ook anders.

1 like

Ik weetniet eens wanneer ik voor het laatst naar de Mac ben geweest. Houd wel van fastfood.
Wanneer ben jij voor het laatst bij Mc Donalds geweest?

• Vandaag
  • Deze week
  • Een aantal weken geleden
  • Een aantal maanden geleden
  • Ik weet het niet meer
  • Langer dan een halfjaar geleden
  • Langer dan een jaar geleden

0 stemmers

Sta nu in de mcdrive :joy::sweat_smile:

53 likes

Sinds ik ben gestart met afvallen niet meer haha, weet het dus nog precies, sowieso sinds januari 2015 niet meer. :ok_hand:t3:

1 like

Eet jij liever fastfood van de snackbar of van Mc Donalds?

• Snackbar
  • Mc Donalds

0 stemmers

• Snackbarpatat
  • McDonaldsfrietjes
  • Raspatat

0 stemmers

Ik las dit over Joker, en ben het er wel heel erg mee eens:

A movie asking me to sympathize with a white dude who turns violent just because he feels misunderstood, and whose outsider mentality drives him to bloody vengeance, is not a place in which I want to immerse myself right now.

8 likes

Zou jij het stom vinden als ze in andere landen in Europa ook de frikandel speciaal zouden gaan verkopen?

• Ja het is onze snack😾
  • Nee juist leuk
  • Geen mening

0 stemmers

Als we onze nationale trots moeten halen uit de frikandel speciaal is het echt wel zeer droevig gesteld met de Nederlandse identiteit.

37 likes