Ik ben er trots op👍. Maar het zou me verder niet boeien als het overal te verkrijgen is. Ik vind het alleen leuk om mensen uit het buitenland 9/10 keer enthousiast te zien over de frikandel speciaal.
Dit vind ik dan nog eerder dan een frikandel speciaal. Omdat bitterballen echt zo’n kroeghap is en ik dan van die schattige oude mannen in zo’n bruincafe me voorstel.
Heh? Wat? Nee toch? Zo zou ik het zeker niet beschrijven. Er speelt wel meer in die film af
Oh dat geloof ik ook wel, maar de kern van het verhaal is voor zover ik heb begrepen wel dat, en dat maakt het voor mij een stuk minder aantrekkelijk om die film te gaan bekijken.
Ik had nooit wat af, maar was zelfs te lui om van anderen over te schrijven.
Braafste meisje van de klas. Tijdens het eerste vak van mijn studie heeft een leraar me ooit apart genomen om te vragen of ik die les geen antwoord wilde geven op zijn vragen zodat de rest wel moeite moést doen. Ja blabla humble brag maar schaamde me dood. Groetjes Hermelien.
Ik ook, alles last minute en kwam er echt altijd mee weg
Op de basisschool en HBO en WO gebruikten mensen vaak mijn antwoorden en samenvattingen, maar op de middelbare school deed ik juist niks en keek ik alles af en schreef ik iedereens huiswerk over. Heb het soort van gecompenseerd dus
Wist je dat je de niveaus mbo, hbo en wo met kleine letters hoort te schrijven?
- Ja
- Nee
- Ja, wist ik, maar ben ik het niet mee eens
0 stemmers
Lees je HBO dus ook altijd als de televisiezender HBO, dus op z’n Engels?
- Ja
- Nee
- Nu wel ja verdomme
0 stemmers
Ik ben er nog nooit geweest.
Nja het waren lessen in kleine setting (man of 10-12) waar we met zijn allen rond een tafel zaten of in u-vorm. En ik gaf gewoon altijd antwoord als een leraar iets vroeg omdat het verder stil bleef (insert krekelgeluid) en ik het ook gek vond om het dan maar stil te laten terwijl ik wel het antwoord wist. (En dat was na die opmerking van die leraar wel over.) Kwam bij mij dus niet zozeer uit steberigheid (dat is geen woord he?) maar meer uit braafheid en misschien ook wel een tikje naiviteit. (Dus oke niet helemaal zoals Hermelien.)
Ja ik vond de ontknoping echt zo tof!
En de sfeer in die club zo heerlijk, ze hebben de verlichting ook supergoed gedaan. Toffe aflevering 8.5/10
"Eejtsjj bhee oowhh " maar dat komt eigenlijk alleen maar door de serie girls die van HBO komt.
Ik besef me ineens hoe nutteloos Tic Tac “snoepjes” zijn. Ze zijn te smaakloos om het snoepjes te noemen en niet scherp genoeg om het mintjes te noemen, je krijgt er iig geen frisse adem van, tenzij je ze in 1x allemaal tegelijk door je strot gooit.
Eet jij Tic Tac?
- Oh ja lekker!
- Nee bah
- Soms
- Tic Tac?
0 stemmers
Niet per se vies maar inderdaad doelloos. Vroeger (als kind) at ik die wel veel, geen idee waarom.
Ja vroeger als kind atte ik die snoepjes altijd
Tic tacs kan ik niet doseren, ik eet echt in een dag zo’n doosje leeg. Hetzelfde geldt voor pottertjes trouwens
Ik vind die met sinaasappelsmaak vet chill
Ja daar dacht ik ook gelijk aan, die oranje, verder echt al misschien wel 10 jaar niet meer gehad.
Eventjes he over Joker, werd er bij jullie in de zaal ook gelachen om toen die gast met zijn hoofd tegen de deurpost werd geknald? Ik vond het zo’n ziek stuk, en nog raarder dat er veel mensen in de zaal om konden lachen. Wtf. Vraag me af wat voor coping mechanisme dat is. Uit ongemak?