Stel je persoonlijke vraag #12

Ben even aan het bijlezen. Maar al staat iemand nog zo dicht bij me, het is echt naar om te horen. Mijn moeder had er een tijd een handje van steeds te vragen of ik moe ben, werd er heel onzeker van.

Hangt ook wel van het weer af! Maar in de winter 1 glas per dag ofzo, maar wel liters thee. In de zomer vooral water.

Hmm deze poll vind ik niet niet zo specifiek aangezien de categorieën qua schoenmaat wel heel ruim zijn! Maar moeilijk inderdaad een goede poll samen te stellen.

Nou ja ik zou die vraag ook niet geregeld stellen aan iemand, zoals ik al zei alleen wanneer ik denk dat het nodig is, dus ik denk niet dat de vergelijking met je moeder van toepassing is.

In jou situatie snap ik idd dat je daar onzeker van kan worden. Heb vroeger van huis uit ook regelmatig wat van dat soort opmerkingen gekregen dus ik snap 't.

1 like

Zijn jullie net samen? In een prille relatie begrijp ik dit helemaal maar momenteel (lange relatie) heb ik hier absoluut geen behoefte meer aan.

Gewoon benieuwd. :grinning:

Het is Halloween!

Kijk jij vanavond een horror?

  • Ja natuurlijk
  • Jazeker
  • Ja
  • Ik heb technische problemen

0 stemmers

Telt The Haunting of Hill House? Ben nog maar halverwege aflevering 1, dus weet nog niet of het meer onder thriller valt. :grimacing:

3 likes

Kijk wel een keer goed naar mezelf in de spiegel, is ook horror af en toe

20 likes

Ik heb nog twee Harry Potter films te gaan. Die ga ik echt niet onderbreken. Als echte fan ben je niet geboden aan dit soort dagen :stuck_out_tongue:

3 likes

Ja is prima!
Er zijn ook horrorcomedies en horrormusicals etc., het is een super breed genre dus er valt van alles onder.

Het us trouwens ook het meest ‘woke’ genre in heel Hollywood!

4 likes

Je bent gewoon niet ‘af’ tot je die film hebt gezien. Wat een ervaring :heart::clap:t3:

4 likes

Als jullie tips hebben voor een milde horror die absoluut niet eng is maar gewoon een (romantische) comedy is in ‘horror thema’ dan wil ik wel kijken. Er mag geen enkel ‘echt eng’ element in zitten.

3 likes

Chuck And Dale vs Evil

Echt slapstick, niet eng, de eerste keer vond ik m echt geweldig (als je het einde kent, is ie de tweede keer minder omdat het dan niet verrassend is)

Je moet niet de trailer opzoeken, want die verklapt alles ongeveer. Maar ik zweer je dat er echt geen enkel eng moment inzit.

6 likes

Ik houd niet van horror :see_no_evil: Maar love The Nightmare Before Christmas, telt ook als Halloweenfilm

8 likes

Oh ik keek ff op Netflix en heb nog wat aanvullingen:

  • Zombieland (met Emma Stone, is tijdens een zombieplaag maar is vooral een comedy, de zombies zijn ook niet eng om te zien. Het kan zijn dat er wat ‘schrik’ momenten in zitten, maar niks heftigs. Meer comedy en actie dan horror.

  • Shaun of The Death. Horrorparodie op bekend zombiefilms, super Britse humor, echt heel erg vermakelijk en slim. Totaal niet eng. Wel heel grappig.

  • little evil. Horrorparodie op The Omen, vooral echt heel erg grappig. Man denkt dat zijn stiefzoon Satan is, is het plot ongeveer. Maar het is echt een comedy vooral, je kan erna prima slapen.

  • Psycho. Is opzich een klassieke horror van Hitchcock maar is zo oud dat de effecten niet meer eng zijn en het is ook meer een crime dan echt een horror (op de bekendste scene n). Wel een aanrader omdat ie zo klassiek is en ik vind eigenlijk dat iedereen een Hitchcock moet kijken.

7 likes

Bij verdraagzaam moet ik meteen aan K3 alle kleuren denken en heb dat nu dus in mijn hoofd :upside_down_face:

31 likes

Je vriend/man/crush/denkbeeldige vriend kijkt Formule 1, vind je dit:

  • Aantrekkelijk
  • Onaantrekkelijk
  • Boeiend zijn leve

0 stemmers

Je vriend/man/fuckbud doet aan korfbal, dit vind je

  • Aantrekkelijk
  • Onaantrekkelijk
  • Boeie

0 stemmers

Je vriend/man/neukertje leest alleen biografieën van voetballers, vind je dit

  • Aantrekkelijk
  • Onaantrekkelijk
  • Niet mijn lefuh

0 stemmers

Ik zou het allemaal prima vinden behalve als ik er dagelijks 200 jaar naar moet luisteren. Leuk dat jij de biografie van een kerel die achter een bal aan rent hebt gelezen maar ik hoef er niets uit te weten

7 likes

Wat zou je onaantrekkelijker vinden?

  • Je vriend is lid van FvD, stemt erop en kijkt graag Jensen! en andere shows waar Thierry komt
  • Je vriend is extreem kalend met een overkam van zn laatste lokjes over de kale plekken

0 stemmers

Haha die laatste vraag was voor mij echt;

A. De hele tijd huilen tijdens een horrorfilmmarathon:
B. De hele tijd huilen tijdens een seksmarathon.

41 likes