Ik heb wel eens een vriendinnetje uit het water moeten trekken toen ze door het ijs zakte. Denk dat we toen een jaar of 10 waren.
Was wel heel indrukwekkend, maar heeft niets aan mijn liefde voor ijs veranderd. Hadden we maar elke winter natuurijs!
Daarom doen ze er ook een scheutje melk in. Heerlijk!
Ik nu echt HEEL VEEL HEEL VAAK maar dat komt omdat ik in mân eentje een scriptie schrijf (dus geen collegaâs), alleen woon en geen relatie heb ofzo, dus ik wil eigenlijk elke dag wel even iemand zien als het even kan want anders word ik echt heel moe van mân eigen hoofd. Als ik âgewoonâ werk/studeer is het wel minder, dan denk ik 4x per week.
als het de zeeuwse uitdrukking voor âjaâ of iets in de richting van âjaâ is wel, haha
Merk hier in echt verschil per (bed)partner. Met de één praat ik er super vrij over, niks voelt raar of ongemakkelijk. Met de ander moet ik een drempel over en blijft het nog niet echt heel vrij.
Het liefst heb ik seks met iemand waarbij alles besproken kan worden en je die ruimte voelt/krijgt.
Haha, dat heb ik nu pas door! En ik heb zelfs nog bij een bakker gewerkt .
Ik weet dat je iets kan yeeten
Dat schrijf je meer als jeat geloof ik
Ik heb volgens mij nooit echt met mân moeder over YouTube of vloggers gepraat, maar zij raadde me onlangs een Britse vlogger aan. Dat voelde zo verrassend, haha, ook al had ik het kunnen weten. Zij zat vroeger ook al op MSN en was ook heel vroeg mee met Facebook e.d.
Het is niet zeeuws hoor haha dat spreek je ook heel anders uit
Vind het gebit van Cheryl er wat natuurlijker uitzien, het gebit van Thomas Berge verblindt je op een zonnige dag.
@Gatta
Geen idee, ik verkocht alleen, maar ik kan niet bakken/ken geen recepten. Er zit wel verschil in, volgens mij zitten er kruiden (kaneel?) in klaaskoeken die niet in gesuikerde sandwiches zitten. En melkbroodjes ken ik enkel als die dingen uit plastiek zakken die veel te lang houdbaar zijn. Maar ik ben geen kenner, ik lust niets uit het rijtje gesuikerde sandwich/klaaskoek/melkbroodjes/brioche. Ik vind het allemaal even slecht, haha.
Wij hadden trouwens het hele jaar door klaaskoeken, alleen werden het dan sterretjes voor kerst, hartjes voor Valentijn, hazen voor Pasen en de rest van het jaar klavers/ruiten/koeken/harten.
Ik vind het jammer dat bijna iedereen tegenwoordig een beugel heeft gedragen en alle tanden zo extreem netjes naast elkaar staan. Ik vind het juist echt iets hebben als ze een beetje imperfect zijn, een hoektand die wat gedraaid staat of een spleetje o.i.d.
Het doet me ook een beetje denken aan het Joodse Challah brood dat in mijn woonplaats (in NL) rond de feestdagen wordt verkocht!
Echt heel lekker
Ja, in Lapland met -37 met een hele hondenroedel + sleede. Met niemand in de buurt. Was behoorlijk heftig.
Ja hij zei dat het porselein was.
Haha pin me er niet op vast! Maar een studiegenootje van mij zei dit altijd (ben zelf niet Zeeuws)
Maakt jouw hart een sprongetje als je ergens een alliteratie tegenkomt?
- Zeer zeker huppelt het hart!
- Nee.
- Wat?
0 stemmers
Nah ik vind âyeatâ of âyetâ of âjeeeeeetâ (net hoe je het typt) wel echt typisch Zeeuws, tenminste als in de bevestigende versie. Maar dat is denk ik niet wat @midheavenmoon in eerste instantie bedoelde