Ik hou er van haha
Waarom vind je dat? Het lokale nieuws heeft daar niet iets mee te maken, toch?
Als je bij het lokale nieuws werkt heb je toch interesse in het nieuws in het algemeen. Dit van Epstein was wereldnieuws, een aantal weken lang.
Ze hebben hem zelfmoord laten plegen
Nooit van comissie stiekem gehoord… Wel van CIVD, maar is dus hetzelfde?
Thanks, dat is helder. Ik vroeg me inderdaad af wat het verband ertussen was (omdat lokaal nieuws voor zover ik weet niet direct per se met wereldnieuws te maken heeft), maar dit is inderdaad wel een duidelijk antwoord.
Ik vind dit een snelle conclusie. Ik heb veel interesse in het nieuws en lees het elke dag heel veel. Maar Amerikaans nieuws volg ik gewoon wat minder. Je kan nooit alles volgen. Ik heb hier vast wel eens over gelezen, maar het is me in elk geval niet bijgebleven.
Nou, toevallig niet. Mijn oprechte excuses.
Zeg jij:
- Compromis
- Compromie
0 stemmers
Hallo zo is het wel duidelijk hoor. Zijn jullie in je vak gebied wel van alles uitgebreid op de hoogte?
Half uur geleden?
Alles door elkaar maar eindig wel met het lekkerste.
Ik ben altijd bang dat als ik het lekkerst als laatst eet, ik dan al vol zit
Stel dat je partner en jij 's ochtends deels dezelfde route naar het werk hebben. Zou je dan samen met de trein gaan?
- Ja, gezellig
- Nee, ik ben gehecht aan een rustige treinreis
- Misschien soms
- Ik kan me niets bij dit scenario voorstellen
0 stemmers
Ik zit nooit vol, heeft dat toch eens een voordeel.
Mijn vriend en ik werken hemelsbreed nog geen 100 meter uit elkaar. Maar we reizen nooit samen, want ik werk hele andere tijden. Meestal idioot vroeg. Hij kantooruren.
Haha deze is wel heel persoonlijk
Ik bedoel dat het een reply op mijn bericht is.
Heb jij je keelamandelen nog?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo niet, zijn ze verwijderd toen je een kind was of toen je volwassen was?
- Kind
- Volwassen
0 stemmers
Ik heb echt geen idee, ik gebruik al vijftien jaar de pil. Laf alle hormonen