Basisonderwijs no fucking way, middelbare school zou ik wel over nadenken nog!
Lijkt me sowieso leuk eigenlijk, niet (alleen) vanwege kwijtschelden schuld.
Ik bedacht dit idee net (ik heb het vast ergens gelezen) en het lijkt me echt super effectief.
Studieschuld kwijtschelden van een groep is relatief goedkoop voor de overheid, maar tegelijkertijd erg impactvol voor de groep (zoals hypotheek kunnen afsluiten, maandlasten verlagen). Plus de mensen zijn dan al hoogopgeleid en kunnen vlug worden omgeschoold.
Je zou dan bv een minimum aantal jaar afspreken (5 jaar ofzo), in de tussentijd de PABO hervormen en meer nieuwe mensen aantrekken (bv PABO stuctureel financieren zodat het aantrekkelijker wordt) en dan tegen de tijd dat de nieuwe generatie klaar is, kunnen de ongeschoolden eventueel terugstromen mochten ze willen, maar dan hebben ze geen studieschuld meer en zouden ze dus ook makkelijker flexwerk enzo kunnen aannemen.
Als de overheid dan ook mijn angst om voor groepen te spreken wegneemt zou ik dat wel doen hoor. Al heb ik wel een hekel aan kinderen mja, dan moeten ze maar gewoon luisteren.
Je spreekt dit uit als jiet en het is gewoon een Engelse term
Anders zorg je dat ze luisteren toch. Liniaaltje, vlakke hand.
Ja precies, werkt altijd!
Ja hĂš. Ik schrok best wel van de 38% die voor ânee daar praten we niet overâ stemde in de Margriet. Ben blij dat Ellegirls er gemiddeld genomen makkelijker over praten zal ook wel echt een generatiedingetje zijn
Wat is beter?
- Appie
- Jumbo
0 stemmers
Heb je een hekel aan één van beiden?
- Haat appie
- Haat jumbo
- Haat geen van beiden
- Haat allebei
0 stemmers
Ik vind Jumboâs altijd een specifieke stinkgeur hebben. Ruik het altijd zodra ik binnenloop.
En ik haat de kleuren die ze hebben, het is zo onrustig. Jumbo is de Android onder de supermarkten
Maar mijn voorkeur is vooral beĂŻnvloed door de specifieke filialen in mijn buurt. De Jumbo (waar ik overigens wel vaak kom, vlak bij mijn huis) zit naast het station en heeft daarom een raar assortiment (met allemaal to go-dingen) en is altijd heeeel erg druk.
De Albert Heijn op een kwartiertje fietsen is een XL en is juist super ruim en ze verkopen er alless.
Ik heb ooit jumbo huismerk pastasaus gekocht en ik heb nog nooit zoiets smerigs gegeten. Achteraf denk ik eigenlijk dat ie gewoon bedorven was, zo vies was het, maar ik kom nu ook echt nooit meer bij de jumbo
de zelfscan van de jumbo is de allergrootste farce ever. heb je alles gescand, moet je alsnog 5 min in de rij van de kassa staan omdat er 3 scanners voor je staan. tot zo ver het nut van de zelfscan bij jumbo.
ik raad iedereen die een keer heel ongelukkig wil worden aan om naar de Jumbo bij het station in Leiden te gaan
ik kan echt een boek schrijven over irritaties in die supermarkt
Deze oma heeft het per ongeluk nog steeds vaak over de IB-Groep
Dat klinkt echt heftig! Hoe ben je eruit gekomen? Hoe was het met de honden? Hoe ben je aan hulp gekomen? Of ben je doorweekt naar huis gelopen
Zou heel onverantwoordelijk zijn om mij docent te laten worden. Ben dan die juf die altijd overspannen is en iedereen zijn gang laat gaan(iedereen heeft die toch wel gehad, denk ik) In mijn gedachten ben ik een juf Helma, maar helaas is dat niet het geval
Echt een notorious Jumbo is dit
ik voel me ook erg erkend atm