Stel je persoonlijke vraag #12

Ik wil graag nomineren voor de lijst van naarste Albert Heijn-filialen: De AH to go in de buurt van Pathé Tuschinski.

7 likes

AH to go up Utrecht Centraal mag hier ook wel bij

7 likes

En de AH to go aan de Leidsestraat. Vreselijk met irritante dronken toeristen. Vaker geweest dan ik zou willen.

6 likes

Supermarkten zijn echt hel. Zoveel prikkels! Jumbo en Albert Heijn vallen nog mee, maar in de Aldi moet mijn vriend mij echt begeleiden. Maar de allerergste winkels zijn denk ik die van nettorama

1 like

Ik zat denk ik in het tweede jaar van mijn studie toen de ov chipkaart kwam dus ik heb de papieren ov kaart maar kort gebruikt, maar god wat heb ik dat ding vaak gemist en die chipkaart vaak vervloekt.

Wow bijna de helft weet niet wat ib groep was. Ik voel me oud :weary::weary:

2 likes

Maar dat strookt niet met dat meer dan de helft een geplastificeerde ov kaart had. Die verdween toch in 2010 of 2011? Toen studeerden de meesten hier nog niet denk ik, als IB-groep ze niks zegt iig…

2 likes

live

48 likes

Honing volgens mij, trapte er ook een paar keer in.

Ware horror… helemaal als ik mijn peuter mee heb :tired_face:

1 like

Sterkte :heart:

2 likes

Carrière maken?

• Ja wil ik
  • Neutraal
  • Nee wil ik niet
  • Voordat de bom valt

0 stemmers

Als je carrière wilt maken, hoe ziet dat er dan voor je uit, zeg de komende vijf jaar?

• Verbreden / meer dingen doen
  • Verdiepen / beter worden in dingen doen
  • Leidinggeven
  • Meer verantwoordelijkheid
  • Minder uitvoerend werk doen
  • Iets anders, namelijk
  • Hallo ik had toch neutraal/wil ik niet gestemd

0 stemmers

Afstuderen :pensive:

6 likes

Ik ben nog nooit in een Jumbo geweest volgens mij, kan me niet herinneren dat er ooit een bij me in de buurt zat.
Die bij Leiden Centraal ken ik overigens wel van buiten, maar toen ik daar wel eens kwam (omdat het een tijd lang de enige was die op zondag open was…) was het nog een Super de Boer :older_woman:t3:

3 likes

Echt ambitieus ben ik niet, maar ik doe wel een traineeship nu, en heb nog een hoop te leren, dus verdiepen en verbreden gaat sowieso gebeuren, net als meer verantwoordelijkheid en minder uitvoerend werk, en dit wil ik ook wel heel graag.
Maar ik associeer ambitie toch meer met richting leidinggevende/managerfuncties willen groeien, en in die richting heb ik echt nul ambitie, is echt helemaal niks voor mij. En natuurlijk kun je die skills leren, maar ik zou het niet leuk vinden, en dat vind ik toch wel het belangrijkste aan mijn werk, dat ik het leuk vind. Account manager prima, mensen manager nee dank je.

1 like

Ik wil het wel en niet tegelijk. Ik ben wel een soort van carrière aan het maken, heb ondertussen mijn tweede leidinggevende functie maar ik vind het niet zo boeiend eigenlijk.
En enerzijds wil ik wel verder groeien maar tegelijkertijd verlang ik naar een simpel leven waarbij ik kunst maak, rond reis en 0 verantwoordelijkheden heb.

Ik denk dat ik dit carrière ding vooral doe om mezelf te bewijzen dat ik niet totaal waardeloos ben en omdat ik het ook wel chill vind om geld te verdienen. Maar dat zijn geen beweegredenen waarmee je jarenlang door kan. En uiteindelijk denk ik niet dat deze weg past bij wie ik ben. Denk dat ik het meer een uitprobeersel is ofzo.

3 likes

Hahaha zeg je dit nou om ff de iPhone/Android discussie te ontketenen? De ik-ben-geen-sloeber-hoor-Android-is-gewoon-goed.

1 like

Haha dan is Albert Heijn precies een Appleproduct: je betaalt voor de looks.

Ik houd trouwens van zowel AH als Jumbo als Android als mijn Macbook

10 likes

Oh ik associeer het niet echt met leidinggeven. Ik heb wel ambities, ik wil meer nadenken over de voorkant/waar dingen mis gaan (oftewel bezig zijn met beleid) ipv uitvoerend bezig zijn. Maar dat zie ik niet voor me als dat ik boven een team sta, alleen meer bij een andere afdeling.
En m’n uiteindelijke ambitie is meer een consultant rol, maar dat hoeft (in mijn vakgebied tenminste) ook niet te betekenen dat je dan leiding geeft.
Ben ook pas bezig met werken, dus heb ook nog veel te leren en leiding geven is niet iets wat ik direct van nature in me heb en voor me zie, maar je weet het nooit. Zie nu ook mensen op de werkvloer die niet per se directe leiders zijn die wel een leidersrol hebben, dus blijkbaar kan dat ook gewoon.
Als ik nadenk over dat ik m’n huidige werk 5 jaar moet doen word ik al heel moe/lusteloos. Snap niet dat mensen dit jaren leuk/ok kunnen vinden…

2 likes

Ja, maar die had ik op de middelbare school voor de bus en niet voor OV voor studeren, dus ik weet nog steeds niet wat een IB groep is.