Noord-Korea wel alleen in de gedemilitariseerde zone, niet echt het land in ofzo.
- Supergosse
- Coco et Bobo
- Le syndicat d’initiatieve
- OMG Omnibus!
- Waar de neuk heb jij het over?
0 stemmers
Ik doe dit zelfs zonder studieschuld
Mijn favoriet is eigenlijk witte thee, zo zacht van smaak.
Mijn favoriet is de witte thee met framboos van Clipper, maar die is niet in Nederland te verkrijgen, dus laat ik vanuit Duitsland komen.
Las je dit op Vice? Ik zag ook zo’n artikel maar niet uitgelezen want Vice schrijft zo kut. En dat onze handdoeken veel sneller vol bacterien zaten dan we dachten.
Als je een onderwerp moest kiezen tussen deze waar je het liefst over praat, wat kies je dan?
- Eten
- Muziek
- Films/series
- Sport
- Politiek
- Seks
- Studie/werk
- Mijn kind/kinderen
- Auto’s
- Het nieuws
- Het weer
- Boeken
- Make-up
- Kleding
0 stemmers
Reis je liever met de:
- Trein
- Bus
- Tram
- Metro
0 stemmers
Een luxe touringcarbus. Maar dat telt niet.
Of nou ja ik ken de memes haha
Lijkt me wel heel opmerkelijk dat hij zelfmoord heeft gepleegd n.a.v. wat die patholoog zei.
Ja klopt maar ik volg het buitenlandse nieuws echt totaal niet.
Weet jij van het bestaan van de commissie Stiekem?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou je erin willen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou je dan te alle tijden je mond houden, over alles dat je hoort?
- Ja
- Nee, dat zou ik ethisch gezien niet aankunnen
- Ja mijn woord is mijn eer maar ik zou het heel erg moeilijk vinden.
0 stemmers
Ik heb nog niet 1 meme voorbij zien komen
Waarom vind je dat? Het lokale nieuws heeft daar niet iets mee te maken, toch?
Als je bij het lokale nieuws werkt heb je toch interesse in het nieuws in het algemeen. Dit van Epstein was wereldnieuws, een aantal weken lang.
Ze hebben hem zelfmoord laten plegen
Nooit van comissie stiekem gehoord… Wel van CIVD, maar is dus hetzelfde?
Thanks, dat is helder. Ik vroeg me inderdaad af wat het verband ertussen was (omdat lokaal nieuws voor zover ik weet niet direct per se met wereldnieuws te maken heeft), maar dit is inderdaad wel een duidelijk antwoord.
Ik vind dit een snelle conclusie. Ik heb veel interesse in het nieuws en lees het elke dag heel veel. Maar Amerikaans nieuws volg ik gewoon wat minder. Je kan nooit alles volgen. Ik heb hier vast wel eens over gelezen, maar het is me in elk geval niet bijgebleven.