Nou, toevallig niet. Mijn oprechte excuses.
Zeg jij:
- Compromis
- Compromie
0 stemmers
Hallo zo is het wel duidelijk hoor. Zijn jullie in je vak gebied wel van alles uitgebreid op de hoogte?
Haha ja echt he, meine gute. Zullen we anders jullie vakgebied/werkgebied ook even analyseren of je er wel genoeg van weet? Want wij weten veel beter wat jij allemaal moet weten om je werk te kunnen doen!
Half uur geleden?
Alles door elkaar maar eindig wel met het lekkerste.
Ik ben altijd bang dat als ik het lekkerst als laatst eet, ik dan al vol zit
Stel dat je partner en jij 's ochtends deels dezelfde route naar het werk hebben. Zou je dan samen met de trein gaan?
- Ja, gezellig
- Nee, ik ben gehecht aan een rustige treinreis
- Misschien soms
- Ik kan me niets bij dit scenario voorstellen
0 stemmers
Ik zit nooit vol, heeft dat toch eens een voordeel.
Mijn vriend en ik werken hemelsbreed nog geen 100 meter uit elkaar. Maar we reizen nooit samen, want ik werk hele andere tijden. Meestal idioot vroeg. Hij kantooruren.
Haha deze is wel heel persoonlijk
Ik bedoel dat het een reply op mijn bericht is.
Heb jij je keelamandelen nog?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo niet, zijn ze verwijderd toen je een kind was of toen je volwassen was?
- Kind
- Volwassen
0 stemmers
Ik heb echt geen idee, ik gebruik al vijftien jaar de pil. Laf alle hormonen
Ja, same. Sowieso laf de pil, ik slik hem nu een jaar of 8 gewoon door en word niet meer ongesteld en ik vind het heerlak.
Ik heb binnenkort deze situatie. Best grappig, want ik heb nog nooit samen kunnen reizen naar het werk. We hebben allebei dezelfde ‘flexibele’ kantoortijden, dus ik denk dat we wel regelmatig samen zullen reizen. Maar ik zou het ook niet raar vinden als hij in de trein een keer iets voor zijn werk wil voorbereiden oid - zonder mij. Ik denk ook dat hij iets later naar het station wil vertrekken dan dat ik zou doen. Hij heeft er iets minder belang bij om één specifieke trein te halen en die mist hij dus soms.
Dit doe ik ook al zeker 10 jaar. Heerlijk. Mensen reageren vaak verbaasd als ik dit vertel en heb nog nooit iemand anders geesproken die de pil zolang doorslikt, haha.
Was bij mij ook dé opvallendste verandering na het stoppen. Ben er toen spontaan een paar kilo van afgevallen.
Gebruik jij een föhn om je haren te drogen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mweh dit houdt mij tegen om aan de pil te gaan haha