Stel je persoonlijke vraag #12

Van een baby word je ook dik :woman_shrugging:

Maar veel eten hoeft toch ook niet per se slecht te zijn, misschien heb je wel behoefte aan meer eten omdat je lichaam door hormonale veranderingen ook meer voedingsstoffen nodig heeft en meer verbrandt. En als je naar de poll kijkt is het ook maar een klein percentage bij wie dit zo is toch.

6 likes

Heb jij ook automatisch dat als je een dubbele achternaam met een streepje ertussen ziet, dus bijvoorbeeld Ankie van Kut-de Tering (oftewel een getrouwde vrouw die de naam van haar partner deels heeft overgenomen) dat je te maken hebt met een oude vrouw? Zeg maar 45+

• Ja dat denk ik ook altijd
  • Nee, ik vorm daar geen beeld bij
  • Nee, een dubbele achternaam door trouwen staat juist jeugdig!

0 stemmers

2 likes

Ik had laatst op mijn werk een man die de achternaam van zijn vrouw aan had genomen, dus dubbele achternaam. Kreeg echt een error

2 likes

En een doedelzak :weary:

6 likes

Elk instrument eigenlijk

8 likes

Omg ja

Ik wilde eigenlijk alleen ff morele steun om iemand in Mn omgeving van de accordeon af te krijgen.

4 likes

Ik ken iemand die een conservatorium diploma op de blokfluit heeft.

Daar lach ik geregeld om als ik denk dat mijn levenskeuzes tragisch zijn geweest.

53 likes

Sowieso ukulele. Dat zijn allemaal van die wannabees die op blote voeten bij het kampvuur gaan zitten spelen en doen alsof ze zo lekker ~eigen~ zijn en hun quirkyness omarmen en over ‘grote gevoelens’ gaan praten en dan doen alsof de dalai fucking lama hun hoogstpersoonlijk het nirwana heeft laten zien. Maar in werkelijkheid zijn het gewoon van die pabo-studenten die uit Woerden komen en werkelijk niets interessants te melden hebben.

Echt een ziekelijke bloedhekel aan ukulele.

72 likes

Slim om strategisch op Woerden te shitten in je post, je weet dat dat een gegarandeerde like van mij is.

19 likes

:cool:

1 like

Dit lijkt me zelfs leuk😮 hij is heel rustig en stabiel en ik weet hoe hij ruikt. Dus ik kom niet voor verrassingen te staan.

En wat dat eten betreft, ik eet volgens mij nooit maaltijden waarbij 1 ding veel lekkerder is dan het ander? Het zit allemaal door elkaar. Bijv. In een wrap/pizza ofzo. Toen ik vroeger bij een vriendinnetje wel eens mee at moesten we eerst een stuk vlees opeten (wtf) en daarna kreeg je aardappels met groente. Mn moeder wilde daarna niet meer dat ik daar bij mee at :joy:. Kreeg dat lap vlees echt ook niet weg bah.

Kind maar ik was wel 16 ofzo, heb er ook behoorlijk last van gehad na die tijd.

Ja mja aan jouw profielfoto te zien ben je ook een stukje ouder dan ons!

23 likes

Zware strijd tussen de blokfluit en de accordeon. Er zit hier wel eens iemand op een krukje blokfluit te spelen voor geld en ik moet me altijd inhouden om dat ding niet af te pakken en haar ermee te slaan. Echt bloedende oren.

5 likes

Zat ik maar in jouw fam. Ik moest juist eerst de groente eten. En soms hadden we dan een vies hollands goedje maar wel een lekkere braadworst. Maar ik mocht mn buikje niet vullen met die worst :sob:

Een van mijn besties is dus zo iemand. Man vol testosteron en goed bebaard. Speelt dus blokfluit. Maar heeft ook twee katten. En bloemetjesbehang.

16 likes

Haha ja dit doet mijn schoonfamilie ook, heel vreemd. Bijv met snert, dan krijg je eerst de rookworst en als je die op hebt pas de soep. Dan moet toch gewoon BIJ elkaar?

4 likes

Tja, ik ben ook gestopt met de pil en heb nog steeds altijd honger en ben ook aangekomen :frowning:

1 like

Haha ja dit. Ik kan ook niet meer tegen het geluid eigenlijk.
Accordeon vind ik juist wel tof haha. En ik wil zelf mondharmonica leren spelen :stuck_out_tongue:

<3

1 like