Stel je persoonlijke vraag #12

Even nav T.I. die jaarlijks zijn dochters maagdenvlies laat checken bij de dokter.

Bij mijn ontmaagding

• Bloedde ik
  • Bloedde ik niet
  • Ik ben maagd/ Heinz hier was ik niet mee bezig/ weet ik niet meer/

0 stemmers

Oftewel @Heinz tomato ketchup all over the place

16 likes

Echt hoe jij soms dingen vertelt :joy: geweldig

1 like

Ik weet het niet zeker maar het is in Friesland dus zal wel zwarte piet blijven. Mijn familie en ik hebben een andere mening, mijn broers vinden het heeeeul erg dat ik tegen zwarte piet ben. Ik vind hun racistisch :upside_down_face:

2 likes

Heb jij wel eens gehoord van een verzwaringsdeken?

• Ja, van gehoord
  • Ja, en ik heb er 1
  • Nee

0 stemmers

Een verzwaringsdeken helpt mensen met een verstoring van de prikkelverwerking in de hersenen, door het toedienen van diepe druk op het lichaam.

Ik zou dat graag willen hebben, maar zal wel heel duur zijn.

1 like

Valt mee hoor er zijn verschillende prijs categorieƫn en het ligt er natuurlijk ook aan hoe zwaar je het deken wilt. En je kan het ook huren (ik huur bij de Naaitafel) om het uit te proberen.

2 likes

Lijkt me verschrikkelijk en kan me ook niet voorstellen dat het tegen prikkels werkt. Ik wil juist niks voelen en zo’n ding van een paar kilo gaat me niet helpen

2 likes

Ja op mijn werk hebben verschillende clienten dat, lijkt me zelf overigens echt niet fijn. en het is ook afschuwelijk als je die bedden moet verschonen en dan een dekbedovertrek over die dekens heen krijgen

2 likes

Stel je verft je haar en op de verpakking staat: 30 minuten laten intrekken. Wat doe je dan?

• Ik tel af vanaf het moment waarop ik begonnen ben met verven
  • Ik tel af vanaf het moment waarop ik klaar ben met verven
  • Ertussenin
  • Ik doe niet aan aftellen

0 stemmers

Ik vergeet op de klok te kijken tijdens het verven en gok vervolgens maar wat :slight_smile:

5 likes

Ohhhh ik ben ook op m’n 16de ontmaagd in Griekenland terwijl ik met m’n ouders op vakantie was :pray:

7 likes

Maar dan heeft de verf in het laatste deel sowieso niet lang genoeg ingetrokken? Dan krijg je eerder kleurverschil lijkt me.

Bij mijn haar pakt kleur heel erg snel, dus ik moet gelijk beginnen met tellen, maar ik kan me voorstellen dat dit bij iedereen anders werkt.

Na een bepaald aantal minuten wordt het niet meer donkerder toch?

Ik heb een paar jaar geleden een refurbished macbook pro uit 2011 gekocht via leapp (vet veel spijt van) en hij is nu vet sloom en ik ben aan het overwegen wat het handigste is, wat zou jij doen in mijn situatie?

• Wachten tot hij echt kapot gaat hoe kut dat ook is
  • Een MacBook Air uit 2017 kopen (€900)
  • Een MacBook Air uit 2018/19 kopen (€1200)
  • Een andere MacBook kopen, namelijk…
  • Een andere laptop (geen Apple) kopen, namelijk…

0 stemmers

Ik heb een nieuw model macbook air en hij is geweeeeeldig. Batterijduur superlang, snel. Heerlaaak

1 like

Waarom spijt van leapp?

Ik heb volgens mij 800 euro betaald voor een laptop die nu al niet meer optimaal werkt. Had na een paar maanden al gedoe met de oplader en hij wordt steeds slomer. Hoopte dat hij het wel een jaar of 4 prima zou doen maar dat is helaas niet zo. Had beter een paar honderd euro meer uit kunnen geven voor een nieuwe macbook.

Ohh omdat je een paar jaar geleden zei dacht ik dat je hem misschien al wel 3-4 jaar had. Wel zuur zeg voor 800 euro