Stel je persoonlijke vraag #12

Ja heel zonde! Misschien hebben andere mensen wel positieve ervaringen hoor, maar ik zou daar niet snel nog iets kopen.

Om dezelfde redenen vind ik bakken moeilijker, je moet dan zo precies zijn.

20 likes

Mijn macbook is uit 2012 en was echt enorm traag geworden. Ik heb bij een computerreparatie winkel de harde schijf vervangen door een SSD booster ofzoiets. Dat heeft me 250 euro gekost en mijn computer is er echt veel sneller van geworden. Dus wel een aanrader.

1 like

Wat @Evenveel zegt inderdaad, ik ben daar niet precies genoeg voor. Of nouja dat kan ik wel, maar vind ik niet leuk. En ik vind het kut dat je met bakken op goed geluk het recept moet volgen en dan maar moet hopen dat het een goed en lekker recept is. Als iets wat je kookt op recept te nat/te droog/te flauw is kan je dat tijdens het koken prima aanpassen, maar bij een baksel merk je dat pas als het uit de oven is en moet je eigenlijk gewoon overnieuw beginnen

7 likes

Hoevaak epileer jij jouw wenkbrauwen?

• Nooit
  • Eens in de zoveel maanden
  • Eens in de zoveel weken
  • Wekelijks
  • Een paar keer per week
  • Elke dag

0 stemmers

Ik wax ze :stuck_out_tongue:

Ik was ongesteld. Dus mijn hotel kamer zag er precies zo uit als die van @Zemraluani

1 like

hoef nooit echt te ā€˜epileren’ maar wekelijks paar willekeurige haartjes eruit

7 likes

Bertbrowlife

Ik pluk gewoon af en toe een verdwaald haartje eruit als ik het zie en het me stoort. Soms is dat meerdere keren per week, soms is dat maanden niet, net hoe mijn pet staat.

2 likes

Ik heb het nog nooit gedaan, maar misschien wil ik wel een keer. Ik ben alleen bang dat ze dan een rare vorm krijgen die niet bij m’n gezicht past en ik dan spijt krijg

Een rare vorm krijg je toch alleen als je in je natuurlijke wenkbrauwvorm gaan plukken? Ik verwijder eens in de zoveel maanden wat haartjes eronder, verder niks. Beetje wat @kika zegt. Aan de vorm zelf nooit wat gedaan.

Ja klopt wel, maar mijn wenkbrauwen hebben zo’n onduidelijk einde dat ik niet echt weet hoeveel ik nou moet weghalen. En waarschijnlijk gaat het allemaal niet zo snel fout, maar toch ben ik er een beetje bang voor

1 like

Mijn moeder heeft als tiener heel veel weg geepileerd en ze zegt dat het nooit weer is terug gegroeid? Waarom hoor je dat soort verhalen nou altijd bij de wenkbrauwen en nooit bij je bikinilijn of oksels. :joy: Maar dan zou ik er als ik jou was ook niet zelf aan beginnen.

6 likes

Als je consequent je bikinilijn of oksels epileert (of waxt, kan ook) dan groeit het op een gegeven moment minder terug! Ik heb een tijd mijn benen gewaxt en daar heb ik nu allemaal kale plekken waar niks meer groeit.

2 likes

Ik hoop dat mijn vriend en ik samen blijven en daarom op ja gestemd. Ik zie het nu ook best voor me, maar de statistieken van relaties/huwelijken wijzen anders uit, dus we zullen zien.

2 likes

Eet je croissantjes het liefst met zoet beleg of met hartig beleg?

• Zoet beleg (aardbeien, jam, chocolade, etc)
  • Hartig beleg (kaas, vleeswaren, etc)
  • Ik eet geen croissantjes
  • Zonder beleg

0 stemmers

Anders; zonder beleg.

6 likes

Oh ja tuurlijk, heb ā€˜m aangepast

1 like

Met kaas en jam :sunglasses:

1 like