Stel je persoonlijke vraag #12

Even snel gescand, want op mijn werk, maar ik weet wat ik ga doen als ik thuis ben!

1 like

Ik gaf in mn eerste serieuze relatie altijd een kus vooe het slapengaan, in mn 2e weer nauwelijks want dan ging hij nog op de laptop en viel ik in slaap en met mn huidige date vaker wel dan niet. Het komt ook best voor dat we na de seks in slaap donderen. Zie ik alleen in het weekend.

Geef jij je partner een goedemorgenkus als je dus beide nog in bed ligt? Na het tandenpoetsen telt niet.

• Ja altijd
  • Nee ik wil zijn/haar vieze ochtendwalm niet in mn gezicht
  • Meestal wel
  • Meestal niet

0 stemmers

Superlame maar ik ben hier altijd heel panisch over, als ik eerder naar bed ga kom ik rustig weer uit bed om hem een kus te geven als ik dat vergeten ben, en als hij al half ligt te slapen heeft hij pech want dan klim ik er alsnog overheen voor een kus. Geen idee waarom eigenlijk, maar op de een of andere manier vind ik het altijd heel belangrijk 🤷

7 likes

Haha😂 mn ex ging altijd in het weekend speciaal uit bed om tanden te poetsen en dan ging hij er weer bij in liggen. Ik hoefde dat niet van hem, maar echt hij had echt een gore walm. De 1 heeft dat erger dan de ander maar pff. Soms ging hij expres die lucht in mn gezicht blazen. NIET DOEEEN.
@Dazed dat vind ik wel schattig, mn ex klopte me ook wel eens op de rug “we hebben nog geen slaap lekker gezegd”. En dan gingen we in het pikke donker elkaar gezicht opzoeken en kuste je soms maar ineens een neus wang of wenkbrauw.

3 likes

Precies dit inderdaad!

Misschien een kleine biecht. In de winter leg ik mijn kleren alvast onder mijn dekens zodat ik mij onder de dekens kan aankleden en warme kleding heb.

35 likes

Omg dit is zoo slim! Nooit over nagedacht ik ga dit ook eens proberen :joy:

Maar dan douche je 's avonds denk ik?

Ja, ik moet vaak vroeg op voor werk en ik ben helemaal geen ochtend mens dus slaap liever langer.

Als je in de trein in een tweezits naast iemand zit en bij een volgende halte komt er een andere hele tweezits vrij, verplaats je je dan daarheen?

• Ja altijd
  • Soms, bijv alleen als je langer dan een x aantal minuten er nog in zit
  • Nee nooit

0 stemmers

Zo ja, voel je je dan ook altijd een beetje lullig tegenover degene waar je eerst naast zat?

• Ja ik begrijp je helemaal
  • Nope, boeit me niks

0 stemmers

Ik voel me altijd zo van ‘geen zin om naast jou te zitten dus ik verplaats me lekker doeiii!!!’ haha maar dat is eigenlijk wel onzinnig. Ik neem aan dat iedereen liever alleen zit, maar toch krijg ik het gevoel dat mensen dan denken dat ik niet naast ze wil zitten.

1 like

Ik verplaats dus nooit vanwege die gedachte. Voelt inderdaad lullig geven die persoon.

4 likes

Ik vind het alleen maar heeel fijn als ik bij de raam zit en degene naast mij verplaatst zodra er een andere plek vrij komt. Ik irriteer me juist (onterecht) als diegene dan blijft zitten. Dus mij zou je er alleen maar een plezier mee doen om te verplaatsen.

Oh edit: zoals @roeptoeter dus als zegt.

4 likes

Anoniem. Als jij moest/mocht kiezen. Wie van jouw ouders zou jij dan liever als rechter zien?
Anoniem

• Mijn vader
  • Mijn moeder

0 stemmers

Mijn moeder is veel te emotioneel, die zou iedereen die een zielig verhaal ophing meteen vrijspreken. Mijn vader is streng doch rechtvaardig, die zou dat wel kunnen.

5 likes

Ik ben serieus altijd bang dat ik stink als iemand specifiek weg gaat. Ik zou zelf niet zo snel ergens anders gaan zitten omdat ik het niet zo erg vind om naast een onbekende te moeten zitten.

2 likes

M’n moeder, m’n vader is daar veel te soft voor en kan geen knopen doorhakken haha

Lastig, mijn ouders zien alles heel zwart/wit en ik denk niet dat dat voor zo’n baan heel goed is

1 like

Mijn vader zou een goede rechter zijn.
Mijn moeder heeft ineens een mening en dan krijgt geen andere mening of zelfs een heel feitenrelaas haar overtuigd van de andere kant. Kortom, als je hoofd haar niet aanstaat omdat ze vindt dat je verdacht kijkt (of geen mooie tanden hebt) dan ben je fucked. Heb regelmatig tegen haar gezegd dat ik blij ben dat ze geen rechter is. Daar heeft ze ook maling aan trouwens.

Haha ja maar het is eigenlijk voor zover ik weet ook best wel enorm breed. Insulventie & herstructurering blabla. In de media worden toch vooral van die strafrechtadvocaten getoond? Waardoor het ook lijkt alsof elke rechter maar de eventuele staf van de moordenaar bepaald. Heel plat gezegd he. Nouja ik weet er ook verder heel weinig van! Oh en om er zelf op te antwoorden mijn vader en rechter, in een specieke zaken/takken zou heel goed gaan. Mam, nee.

Moeilijke vraag! Mijn moeder is veel rechtlijniger, die zou een streng maar rechtvaardige rechter zijn. Mijn vader is veel gevoeliger voor persoonlijke omstandigheden en beweegredenen en daardoor een humanere rechter zijn. Ik denk dat mijn vader bijvoorbeeld niet gauw iemand zou veroordelen voor het uitvoeren van euthanasie, bij van die schurende gevallen van zonen die hun seniele moeders het hoekje om helpen etc. Mijn moeder zou daar strenger in zijn.