Stel je persoonlijke vraag #12

Het feit het nu donker is als mn wekker gaat is tot daar aan toe, maar ik zit NIET te wachten op de eerste keer dat je je benen die nog warm zijn van het douchen in een ijskoude skinnyjeans moet persen. Lijkt ook altijd of die broeken voor geen millimeter meewerken dan

3 likes

Sorry, er ging iets mis. Opnieuw:

Geef jij je partner als je samen gaat slapen altijd een kus voor het slapen gaan?

• Altijd
  • Vaker wel dan niet
  • Nooit
  • Vaker niet dan wel

0 stemmers

Ik vind het ouderwets/achterhaald, en dat mag gewoon. Maar het meest treurig van mezelf vind ik dat ik vrij goed ga op reddit threads over ‘hoe wist je dat dit huwelijk ging falen’ en ‘wat is het meest nare dat je hebt gezien op een trouwdag’ en ‘hoe lang hield het kortste huwelijk het uit’.

Mijn favoriete verhaal is van een bruidegom die erachter kwam dat zijn bruid was vreemdgegaan met zijn ‘best man’ (hoe zeg je dat ĂŒberhaupt in het Nederlands, of is dat gewoon een Amerikaans concept)? En toen werd gevraagd werd of hij met haar wilde trouwen zij hij ‘nee’, en als uitleg liet hij een filmpje projecteren op een groot scherm waarin zijn zij seks had met zijn beste vriend. En publique.

Maar ik vond ook een leuke van een vrouw die erachter kwam dat haar man met haar zus vreemdging. Zij was wel met hem getrouwd, maar meteen nadat ze getrouwd waren kondigde ze aan van hem te willen scheiden. Reden was dat ze joods waren, en in de joodse wet is het blijkbaar verboden om zelf na de dood/scheiding van je vrouw haar zus te trouwen. Dus die had ze zo geblokkeerd.

Ja, kan echt van die dingen genieten en vraag me af of ik dan bitter ben dat ik de romantiek van trouwen niet inzie.

23 likes

Als je bij Miljoenenjacht in de studio zou zitten en bij de eerste ronde zou je een vraag goed hebben waarbij je de keuze hebt uit de volgende ronde spelen achter de desk of een koffer (met die ge-wel-di-ge ooto volgens Linda), waar zou jij dan voor kiezen?

• Een koffer
  • De desk

0 stemmers

1 like

nee man, dat haalt het leuke ervan af.

6 likes

Oh dankjewel, ik had wel de cheating reddit al gevonden.
En alle reddits over narcissistic abuse geloof ik, want tegenwoordig kan je bijna niet uit elkaar gaan met je partner zonder diegene van narcisme (als het een man is) of borderline (als het een vrouw is) te betichten want zelf zijn we allemaal vlekkeloos! :+1:

11 likes

Ik zou daar echt vet goed in zijn denk ik, tot aan de rekensom. Dan hoop ik gewoon dat die ander uit paniek heel vroeg op de knop drukt en ik alsnog in de finale sta of ik druk zelf op de knop bij een lekker bedrag. Hoofdrekenen (onder druk) kan ik écht niet.

1 like

Ik vond eerst r/entitledparents heel leuk, omdat het ging over Posts zoals dit:

Gewoon echte screenshots, echte woede, heerlijk.

Maar nu is die hele sub alleen maar “ik liep ergens en ineens ontvoerde een moeder mijn hond voor haar kind en toen sloeg ze me en toen sloeg ik terug en juichte iedereen voor me”.

Echt totaal ongeloofwaardige verhalen geschreven door mensen die schijnbaar nog nooit interactie met andere mensen hebben gehad en geen idee hebben hoe dialoog werkt.

12 likes

Even snel gescand, want op mijn werk, maar ik weet wat ik ga doen als ik thuis ben!

1 like

Ik gaf in mn eerste serieuze relatie altijd een kus vooe het slapengaan, in mn 2e weer nauwelijks want dan ging hij nog op de laptop en viel ik in slaap en met mn huidige date vaker wel dan niet. Het komt ook best voor dat we na de seks in slaap donderen. Zie ik alleen in het weekend.

Geef jij je partner een goedemorgenkus als je dus beide nog in bed ligt? Na het tandenpoetsen telt niet.

• Ja altijd
  • Nee ik wil zijn/haar vieze ochtendwalm niet in mn gezicht
  • Meestal wel
  • Meestal niet

0 stemmers

Superlame maar ik ben hier altijd heel panisch over, als ik eerder naar bed ga kom ik rustig weer uit bed om hem een kus te geven als ik dat vergeten ben, en als hij al half ligt te slapen heeft hij pech want dan klim ik er alsnog overheen voor een kus. Geen idee waarom eigenlijk, maar op de een of andere manier vind ik het altijd heel belangrijk đŸ€·

7 likes

Haha😂 mn ex ging altijd in het weekend speciaal uit bed om tanden te poetsen en dan ging hij er weer bij in liggen. Ik hoefde dat niet van hem, maar echt hij had echt een gore walm. De 1 heeft dat erger dan de ander maar pff. Soms ging hij expres die lucht in mn gezicht blazen. NIET DOEEEN.
@Dazed dat vind ik wel schattig, mn ex klopte me ook wel eens op de rug “we hebben nog geen slaap lekker gezegd”. En dan gingen we in het pikke donker elkaar gezicht opzoeken en kuste je soms maar ineens een neus wang of wenkbrauw.

3 likes

Precies dit inderdaad!

Misschien een kleine biecht. In de winter leg ik mijn kleren alvast onder mijn dekens zodat ik mij onder de dekens kan aankleden en warme kleding heb.

35 likes

Omg dit is zoo slim! Nooit over nagedacht ik ga dit ook eens proberen :joy:

Maar dan douche je 's avonds denk ik?

Ja, ik moet vaak vroeg op voor werk en ik ben helemaal geen ochtend mens dus slaap liever langer.

Als je in de trein in een tweezits naast iemand zit en bij een volgende halte komt er een andere hele tweezits vrij, verplaats je je dan daarheen?

• Ja altijd
  • Soms, bijv alleen als je langer dan een x aantal minuten er nog in zit
  • Nee nooit

0 stemmers

Zo ja, voel je je dan ook altijd een beetje lullig tegenover degene waar je eerst naast zat?

• Ja ik begrijp je helemaal
  • Nope, boeit me niks

0 stemmers

Ik voel me altijd zo van ‘geen zin om naast jou te zitten dus ik verplaats me lekker doeiii!!!’ haha maar dat is eigenlijk wel onzinnig. Ik neem aan dat iedereen liever alleen zit, maar toch krijg ik het gevoel dat mensen dan denken dat ik niet naast ze wil zitten.

1 like

Ik verplaats dus nooit vanwege die gedachte. Voelt inderdaad lullig geven die persoon.

4 likes

Ik vind het alleen maar heeel fijn als ik bij de raam zit en degene naast mij verplaatst zodra er een andere plek vrij komt. Ik irriteer me juist (onterecht) als diegene dan blijft zitten. Dus mij zou je er alleen maar een plezier mee doen om te verplaatsen.

Oh edit: zoals @roeptoeter dus als zegt.

4 likes