Stel je persoonlijke vraag #12

Ik weet het zeker. Ben echt niet in staat om een leuke partner te zijn. Is ook veel te veel gedoe om 24/7 rekening met iemand te houden.
Als dit ooit verandert kom ik er op terug

Ik ben echt heel lang single geweest en had het ook het idee dat ik alleen/ met veel katten zou eindigen. Sinds begin dit jaar zit ik in mijn tweede relatie ooit en hoop ik samen oud te worden.

Na die eerste relatie, die maar paar maanden duurde had ik wel het gevoel minder snel alleen over te blijven omdat ik toen een soort van ‘bewijs’ had dat gevoelens wederzijds konden zijn.

3 likes

Ben altijd 3 uur bezig met 1 mandarijn.

25 likes

Ik ben echt een kleuter als ik die eet, hele handen plakkerig, altijd al die kutstukjes weer in dat schilletje proppen en dan moet je het nog opruimen. Kans dat er ook nog pitten inzitten, of ze droog zijn.

Echt een te grote onderneming, voor een te onzekere opbrengst.

20 likes

Ik ook, de reden dat ik nauwelijks mandarijnen eet, ook al vind ik ze wel lekker.

Ik schil mn mandarijn als een piemel. Zo heb ik 2 bakjes om die fliebertjes in te doen

image

46 likes

Ik weet het niet. Ik denk dat ik vaker van die kortdurende of halve relaties ga krijgen. Maar misschien is dat ook ok. Van de week zat ik wel op de wc en na te denken (juiste plek) en voelde ik opeens wel dat ik ooit nog een leuke grote liefde ga krijgen. Maar meestal voel ik het als dat ik geen knopen door kan hakken met mbt kinderwens omdat dat moment voorbij gaat omdat er niemand is. En ik op m’n 40/50/60e nog single ben. Dan voelt dat echt als waarheid. En als iemand zegt “ik kan me niet voorstellen dat jij alleen eindigt” denk ik alleen maar van waarom niet? Zou toch goed kunnen.

1 like

Ik laat ze schillen😎

1 like

Groot gelijk!

Hahaha of olifant kan ook. Maar een lange reep over het midden en dan bij 3 kwart haal je die 2 rondjes aan de zijkant eraf 
 slechtste uitleg ooit dit.

Thank lord for youtube

8 likes

Oooooooh
 Dat is zoveel logischer! Mijn hersenen kwamen niet verder dan “waarom zou je in godsnaam een piemel schillen?!?”

13 likes

Absoluut dat ik wel eens ergens 100 meter van school dat pak heb uitgetrokken. Nu denk ik echt joe boeiend maarja puberbrein he

14 likes

Ik ging met het ov naar school, dus had gewoon een paraplu. Maar anders had ik het denk ik niet gĂȘnant gevonden, op regenachtige dagen had bijna iedereen die op de fiets kwam een regenpak aan, dus zou niet uit de toon zijn gevallen.

Ik liep liever de hele dag rond in een gore natte spijkerbroek dan in een regenpak naar school fietsen. Die lucht die daar ook hing in de hal van de school als het geregend had
 Echt zo’n natte hond

32 likes

Ik ben best trots dat ik hier als puberbriseis gewoon schijt aan had, ook al had ik wel door dat het zeer oncool was om regenkleding aan te hebben.

En ik hoop voor alle tieners in Nederland dat regenkleding ooit superhip wordt. Ben ook al blij voor ze dat rugzakken weer in zijn (bij ons liep bijna iedereen met schoudertassen of handtassen, ikzelf ook).

10 likes

Haha ja ik heb ook echt respect voor 1 vriendin die en geen hippe omafiets had en altijd haar regenpak aantrok terwijl wij weer de hele dag met een natte spijkerbroek liepen die vastgezogen aan je benen zat. Moet wel zeggen dat zij haar puberteit sowieso geskipt heeft en pas later weer bij ons aansloot. :sweat_smile: En sommige meisjes met wat wittere benen die dan de natte spijkerbroek uittrokken voor gym hadden gewoon helemaal rode benen ervan. :hushed:. Leek wel ontstoken ofzo haha. Ik hoop/denk dat nu sowieso de regenjas onder pubers al veel gebruikelijker is?

5 likes

JA dit had ik ook altijd! Wo was dit helemaal vergeten.

2 likes

Ik haat het gepiel, dus eet eigenlijk altijd die dingen uit blik. Die door dat dodelijke goedje ontdaan worden van dat witte spul. Heerlijk!:yum:

2 likes

Toen ik stopte kwam ik aan en kreeg ik enorm veel haarverlies. Kom maar op met die hormonen!