Oh ja ik ook. Dat zijn ook altijd de mensen die beginnen met zingen als je net leuke gesprekken hebt, waardoor iedereen zich geneigd voelt toch naar de zanger te kijken omdat het super afleidt als iemand zo penetrant zit te zingen met z’n nazigitaartje. En vaak doen z’n hun ogen ook dicht terwijl ze zingen. Zo’n hekel aan ongevraagde kampvuurzangers.
Met een dikke laag roomboter die dan lekker erin smelt
Kun jij bakken? (Dus ik bedoel niet koken)
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Kun jij een basiscake uit een pakje bakken?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Heb jij ooit een goedgelukte taart gebakken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wil nog wel lang bij mijn huidige werk blijven alleen niet zo lang in mijn huidige functie
Same.
‘Forever’ bij deze werkgever, maar elke max 5 jaar wel een andere functie, als het even kan.
Altijd. Maar dat is wel gericht op mijn werkgever en niet specifiek op mijn functie
Zolang m’n collega’s blijven, wil ik ook wel blijven
Wel een basiscake zonder pakje, telt dat ook? Met pakje nog nooit geprobeerd.
Haarverlies: check. Ik zit voor de tweede keer aan een pillenkuur.
Koud en zonnig is mijn lievelingsweer. Ik ga de stad in vandaag. Dik ingepakt.
Ik ben op vakantie en hier is het idd heerlijk weer
Ja. Is dat typisch aan die pil?
De diane onderdrukt testosteron. Dus lichaamsbeharing kan hierdoor minder worden, denk aan de bovenlip, op de armen etc. Maar echt haaruitval op het hoofd heb ik niet eerder gehoord.
Anders: geen idee wat voor weer het is, want ik lig nog in bed
Ik wilde dat ook zeggen naar ik zag al wat feller licht door de gordijnen heen en yes is hier ook mooi weer. Ga zo naar buiten. Wel benieuwd hoeveel graden het is.
Als je pasta pesto maakt (zo’n bakje “verse” groene pesto van de ah versafdeling bijv), maak je die saus dan ook warm in de pan of pleur je ‘m gewoon koud door de pasta heen?
- Ik maak de pesto eerst nog warm in de pan
- Ik gooi de pesto er koud bij
- Ik eet nooit pasta pesto
-
Ik eet alleen verse pesto
0 stemmers
Ik mix de pesto met de pasta in de pan die nog warm is, maar het vuur is wel uit. Dus het is niet echt warm of koud
Vroegah maakte ik dat vaak bij de scouting en dan pleurden we kip, spekjes, creme fraiche en pesto in een bakpan en werd dat zo saus. Was altijd lekker maar ik zou het nu niet meer zo doen
Wat zijn jouw lievelingspaddenstoelen?
- Champignons
- Kastanjechampignons
- Portobello
- Shiitake
- Erengi
- Oesterzwammen
- Emoji
- Morel
- Truffel
- Wolkenoortje
- Vliegenzwam