Stel je persoonlijke vraag #12

Ik vind de smaak van de pesto op de een of andere manier minder sterk worden als ik ‘m eerst nog warm maak. Het wordt dan ook zo’n drapje

Zo ver denk ik echt niet vooruit, denk hier eigenlijk niet over na. :see_no_evil:

2 likes

Maar telt een portobello eigenlijk wel? Ja het is wel een paddenstoel maar ik denk dat iedereen die sowieso gevuld eet? En dan vind ik het qua smaak net een kastanjechampignon. Of misschien eten mensen het wel helemaal niet gevuld wat weet ik ervan.

2 likes

Waar is de optie "Iel, paddenstoelen?

35 likes

Ik wil er inderdaad ook niet aan denken dat ik een paddenstoel eet als ik champignons eet. Ik vind groenten al moeilijk genoeg, laat me lekker in de waan dat het aan een boom groeit ofzo :innocent:

:triumph:

Nee ik ken best veel haters van paddenstoelen. Soms kunnen ze ook gewoon echt goor en glibberig zijn. Ze moeten gewoon juist bereid worden. Er bestaan zelfs champignons uit pot.

Groeit ook aan een boom

Je hebt nu ‘buitenbeentjes’ kastanje champignons bij de ap, die dus gewoon veel te groot zijn. Even duur als portobello’s maar meer en je kunt ze lekker vullen.

7 likes

Iel ziet er ranzig uit maar yes! Ik dacht onder /in de grond ofzo. Hahaha

Net nog gesneden door de pasta gedaan, heerlijk!

En @Canaria als je geen lievelings hebt dan stem je toch niet! Meer paddenstoelen voor mij :mushroom: ik vind het irritant als de pollpercentages dan vertekend worden. (Ik neem deze polls hier misschien ietwat te serieus)

1 like

Ik mis hier tussen echt cantharellen :drooling_face:

11 likes

Deze

14 likes

Jaa! Die zijn alleen zo duur. Waar haal jij ze?
Ik heb ze in het verleden wel in Zweden geplukt <3 Maar goed, daar ben ik niet zo vaak.

Ik heb laatst boskip (zwavelzwam) gegeten, was heel lekker! En dus heel ‘kippig’, aparte structuur ook. Maar is geen standaard paddenstoelen volgens mij, iig nog nooit in een supermarkt oid gezien.

4 likes

Ga ik in mn thuiskleding/wilde haar naar buiten om chocola te kopen?

• Ja, chocola is het waard
  • Nee man, pak een kop thee en eet een mandarijn of appel

0 stemmers

Yes!

14 likes

Wat doen jullie als iemand die je volgt regelmatig iets deelt waar je het absoluut niet mee eens bent

• Ik negeer het bericht en doe niks
  • Ik zeg er wat van in de reacties
  • Ik ontvolg
  • Ik ontvriend

0 stemmers

1 like

Sterker nog; ze (wat in de supermarkt ligt dan) groeien op paardenmest in een kas

Ik ga meestal niet de discussie aan in de reacties, maar ik stuur wel eens een dm. En als het (te) vaak voorkomt ontvolg ik.
Maar ik heb gelukkig weinig mensen in mijn lijst die dingen posten waar ik het pertinent mee oneens ben. Wel een paar die soms wat de conspiracy kant opgaan, maar dan meer in de richting van 911 was een inside job en Epstein is vermoord, niet pro-piet of anti-moslim.

@anon46421473 Wat versta je precies onder pesten? Ik bedoel, niet iedereen is hier per se even vriendelijk tegen iedereen, maar dat is in het echte leven ook niet zo.

2 likes

Ik heb hier nog nooit pesten gezien, hooguit dus mensen die niet zo vriendelijk tegen elkaar zijn, vandaar dat ik het vroeg.
En ja, ik geloof zeker dat je gepest kunt worden via social media. Maar online kunnen ze tenminste niet je tas afpakken en in een lantaarnpaal hangen, of je proberen te laten struikelen elke keer dat je voorbij loopt, of andere (of zelfs ergere) fysieke shit zoals destijds bij mij meerdere keren per week gebeurde, naast alle nare woorden die ik over me heen kreeg. Dus vandaar dat het me minder erg lijkt.

Ik vrees dat dat een shitstorm wordt en ik denk dat het wijselijk zou zijn als hier gewoon de regels van toepassing blijven, namelijk geen mensen outen etc. Bovendien alles dat buiten het forum gebeurt, in gesloten groepen mag hier niet gedeeld worden en dat lijkt me ivm privacy etc ook belangrijk.

Snap wel dat het ver gaat @anon46421473 maar het blijft toch een “he Said, she said” als je dat gaat doen en het is in principe ook niet de business van het forumbeheer, de mods en de gebruikers.

We zijn hier allemaal volwassen en het is toch je eigen verantwoordelijkheid om je godverdomme normaal te gedragen, hier en hierbuiten. En als je dat niet kunt, dan neem je het forum echt te serieus vrees ik. Je ziet hier voor je vermaak neem ik aan, niet om een vendetta te voeren.

9 likes

Dat is waar, ik gebruik ze dan ook niet zo vaak als ik zou willen. Ik koop meestal de gedroogde versie bij de Jumbo maar vers geplukte lijken me veel lekkerder