Stel je persoonlijke vraag #12

Ja, waarschijnlijk onderschat ik het inderdaad. Ik redeneer ook te veel vanuit mezelf en als ik het fysieke deel had gemist was het uiteraard nog steeds ontzettend kut geweest, maar wel ietsje minder kut. Maar destijds was social media ook nog niet echt een ding, als je het zo beschrijft met naaktfoto’s en nepaccounts en alles, dat heeft natuurlijk wel echt enorme impact ook. Had ik niet bij stilgestaan. Ik laat mijn antwoord nu wel staan, omdat dit gesprek anders heel onlogisch is, maar ik denk dat het toch inderdaad wel even erg is.

En ik vind het best shockerend dat dingen buiten het forum op andere kanalen verder gaan. Te triest voor woorden eigenlijk dat dit bij volwassen mensen nog gebeurt.

7 likes

Ik had flink haaruitval na stoppen met microgynon 20, echt niet chill. Sindsdien is m’n haar een stuk dunner en ik had al geen enorme bos

Wow echt? Vind mensen wel eens onvriendelijk reageren, maar ik zie meestal niet echt pestgedrag. Vind dit wel heftig en treurig zeg als dit gebeurt. Dus echt iemand lastig vallen buiten het forum?

3 likes

Niet echt het idee dat ik gepest werd, maar wel dat iemand constant mijn woorden en gedrag omdraaide en erger maakte omdat ik in het verleden een lomp iets heb gezegd. (Waar ik van heb geleerd en mijn excuses voor heb gemaakt)

2 likes

Maar wacht even. Wordt hier nu gesuggereerd dat er mensen van dit forum buiten het forum om gepest worden in besloten groepen? Of lees ik dit nou helemaal verkeerd?

Ik vind al die anonieme vragen persoonlijk een beetje suggestief Ofzo.

Wat moeten we ermee? We weten niet wie het zo voelt of waarom, dus wat is het doel?

3 likes

Er wordt niet gesuggereerd dat dat in besloten groepen gebeurt maar wel dat forummers van hier andere forummers pesten/lastigvallen op social media/buiten het forum.

Heel naar en triest als dat waar is.

2 likes

Wow dat vind ik ook heftig hoor. En heel sneu. Voor wie zich aangesproken voelt: ga je schamen.

12 likes

Oké fair enough

Maar onzeker gemaakt of geïntimideerd ligt aan de ontvanger imo, je kan als ‘zender’ niet alvoorspellen hoe het aankomt en daarvan vind ik dat je het moet kunnen handelen, het gaat er hier soms pittig aan toe maar zo lang het incidentele aanvaringen zijn is dat gewoon part of (forum) life. Zelfde met ‘op je tenen lopen’ eigenlijk, dat is ook zo subjectief.

Kijk pesten gaat veel te ver, maar het moet hier ook geen ukelele jamcirkel kampvuur worden (al zou @Lemongrab daar intens van genieten)

7 likes

True

Ik zeg alleen maar gemene dingen tegen sommige mensen als grap, omdat ik van hen weet dat ze weten dat het een grap is en ok ga er meestal vanuit als iemand hier een ander kutwijf noemt ofzo dat dat dan een inside Joke is.

3 likes

Ja ik ben eigenlijk een typetje, gerund door een 47 jarige man uit Drenthe genaamd Gunnibert.

6 likes
2 likes

Verbaast mij helemaal niks. Ik had op EGF al door dat er genoeg mensen zijn die dit forum en de dingen die gezegd worden, super serieus nemen. Overigens als er gepest wordt, mag diegene dat absoluut bij ons melden. We kunnen er niet altijd wat mee maar houden het wel in de gaten en ondernemen actie d.m.v. officiële waarschuwingen en eventueel een (tijdelijke) ban als daar voldoende reden toe is. Want wij willen ook een goede sfeer. Maar het is wel moeilijk soms om het goed vast te kunnen stellen. Dat zeg ik eerlijk.

7 likes

Eten jullie op je boterham met kaas:

• Mayo
  • Boter
  • Margarine

0 stemmers

Ik kan dus geen boterham met kaas eten zonder mayo er onder anders vind ik het echt vies. Maar dit schijnt een apart iets te zijn, dus ben benieuwd

1 like

Anders: met alleen kaas, verder niets.

37 likes

:expressionless:

vind je het dan niet super droog??

Ja, same. Ik vind boter of iets anders zo niet een toegevoegde waarde hebben op een broodje kaas.

2 likes

Het is ook niet mijn favoriete broodje, haha. Lekker Hollands dus idd niet heel spannend. Mijn vader lust geen boter, dus wij zijn niet echt opgevoed met alles met boter besmeren, vandaar!

1 like

oe, een vers brood van de bakker met een goeie kaas, en dan een beetje zure mayonaise er bij, je maakt me nergens blijer mee
maar misschien moet ik deze verplaatsen naar het Ben ik de enige-topic hahaha