Meestal met niks er onder, maar met mayo vind ik ook lekker voor af en toe!
Vers geplukte lijken
Aromat! Dat deden wij vroeger op komkommer haha.
Een broodje met kaas, mayonaise en tomaat vind ik ook heel erg lekker @Gelatelli maar dat is wel een soort traktatie, dus ik eet het niet standaard met mayonaise.
Met rode pesto!
Ik eet eigenlijk nooit een boterham met kaas, maar als ik dat wel zou doen zou er mayonaise op zitten. En tuinkers
nu heb ik onverantwoord veel zin in aromat
ik ging googlen naar hoe het er ook alweer uit zag toen belandde ik tussen de Zuid-Afrikaanse aromat memes??
Over polarisatie en een intrinsieke paradigmaverschuiving.
Als je wil dat je paradigma intrinsiek verschuifdt zal dit boek je helpen.
ik voel me net zoals @grace echt een beetje dom dat ik niet door heb dat er blijkbaar zelfs hier gepest wordt? Of mensen zich in ieder geval lastig gevallen voelen, zelfs buiten het forum om.
Vraag me nu echt af of ik nooit de topics lees waarin dat gebeurt, of misschien ben ik er blind voor ofzo? Of word ik gezien als een pester? So many questions.
Nee maar serieus. We zijn verdomme toch allemaal volwassen? Schaam je.
Eet jij een boterham liever geroosterd of gewoon? Ik rooster het eigenlijk altijd ff als ik thuis ben en een vriend van mij vroeg waarom. Maar ik vind dat veel lekkerder en deels gewoonte.
- Ik eet het liever gewoon/ niet geroosterd
- Ik eet het liever geroosterd
0 stemmers
Ligt eraan. Vers brood niet geroosterd, niet vers brood wel.
Ja ik vind het soms wel zonde als ik net vers brood heb gehaald ik het in de broodrooster gooi dus dan eet ik het soms wel gewoon op. Maar ik ben geen boterham fan en geniet er dan toch minder van.
@Reflect ew ja boterham met jam, die jam trekt er helemaal in. Veel lekkerder geroosterd met een laagje roomboter en jam. Gebakken ei doe ik juist wel op zacht brood haha en gekookt ei op geroosterd.
Verschilt heeel erg! Ligt er ook aan waar ik lunch. Kan een (pasta)salade zijn, gewoon een paar crackers, yoghurt met fruit, een wrap, soep. Maar zelden een paar gewone boterhammen.
Ik heb deze in de kast staan. Vind het opzich wel lekker maar heeft niet mn voorkeur. Maar toen ik laatst de pot opendraaide was het KEIHARD. Had geen tijd om dat met man en macht proberen door te roeren. Echt een nadeel. En hij is niet over de datum.
En ik vind van die Surinaamse pindakaas ook wel chill.
Ik word er niet warm of koud van
Wel lekker voor de satésaus
Je moet hem altijd even doorroeren voor je gaat smeren, dan gebeurt dat niet.
Ja maar het roeren gaat dus niet eens meer, dus misschien moet ik het maar weggooien. Of misschien bewaar ik het op een verkeerde plek maarja het staat gewoon in de kast.
zet m ff in de magnetron
Bestaat GTST over 5 jaar nog?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nooit gegeten. Mijn broertje lepelde vroegah altijd een hele pot pindakaas leeg met een theelepeltje. Inclusief open mond en heftige smakgeluiden. Ik ben dus volledig afgeknapt op pindakaas, maar ik eet wel chocolade waar pindakaas in zit.