Stel je persoonlijke vraag #12

Alle extra korting is mooi meegenomen.

5 likes

Doet me denken aan het item van Lubach over themamaanden: https://youtu.be/7CRK8T3XduU

2 likes

Word wel helemaal gek van alle mails met kortingen die steeds maar blijven binnenkomen. Gelukkig op m’n mail die ik speciaal voor accounts op webshops heb aangemaakt, maar alsnog :eyes:

Dit dus

Ik ben nou doodse stilte gewend als ik samen slaap. Hoor geen gesnurk, geadem, niks. Wat een verademing. En geen ochtendadem. :+1:

1 like

:geek:

11 likes

afbeelding

12 likes

Huhhhh?? :flushed: is ook nog de kleine variant of niet

100% met grote stukjes noot, maar de beste is die van de pindakaaswinkel. Wel veel te duur.

En met: hagelslag, honing, komkommer, hazelnootpasta, sambal. Ja, wat niet eigenlijk?

1 like

Voor mij komt dit ineens uit het niks, heb er vorig jaar niks over meegekregen en nu ineens is het een speciale dag?? Wel chill hoor qua korting maar snap niet waarom het ineens een hype is

1 like

Is net als black Friday puur een marketingstunt. Dit keer uit China, van AliBaba, die vandaag al eenMILJARDEN winst heeft gemaakt.

Vind het echt afschuwelijk, dat koopzieke. Vind sowieso dingen bestellen bij wish/Ali/etc nogal dubieus om te doen, maar het schijnt populair te zijn.

22 likes

Wat vind jij fijner/mooier staan?

• Je wilt
  • Je wil
  • Geen voorkeur

0 stemmers

Aan mijn verjaardag want dan ben ik precies mijn leeftijd ‘en een half’. Ik denk nog steeds in kleuter.

5 likes

Bij wilt denk ik aan mandy en lisa van neonletters, lope te lope.

Ik ben bang dat dit toch wel de normale prijs is (snik). Ik heb even teruggezocht in m’n mail en ik heb er in april 2018 ook 60 euro voor betaald (toen ook met korting)

Ik vind ‘je wil’ mooier staan (omdat ik het ook zo uitspreek) maar ik weet dat ‘je wilt’ correcter (?) taalgebruik is

2 likes

Lotus

• Sportwagens
  • Toiletpapier
  • Speculoos
  • Voetjes

0 stemmers

Naast speculoos denk ik ook aan de afhaalchinees die zo heet haha

6 likes

afbeelding

66 likes

Hoe kon ik haar nou vergeten!