Alle extra korting is mooi meegenomen.
Word wel helemaal gek van alle mails met kortingen die steeds maar blijven binnenkomen. Gelukkig op mân mail die ik speciaal voor accounts op webshops heb aangemaakt, maar alsnog
Ik ben nou doodse stilte gewend als ik samen slaap. Hoor geen gesnurk, geadem, niks. Wat een verademing. En geen ochtendadem.
Huhhhh?? is ook nog de kleine variant of niet
100% met grote stukjes noot, maar de beste is die van de pindakaaswinkel. Wel veel te duur.
En met: hagelslag, honing, komkommer, hazelnootpasta, sambal. Ja, wat niet eigenlijk?
Voor mij komt dit ineens uit het niks, heb er vorig jaar niks over meegekregen en nu ineens is het een speciale dag?? Wel chill hoor qua korting maar snap niet waarom het ineens een hype is
Is net als black Friday puur een marketingstunt. Dit keer uit China, van AliBaba, die vandaag al eenMILJARDEN winst heeft gemaakt.
Vind het echt afschuwelijk, dat koopzieke. Vind sowieso dingen bestellen bij wish/Ali/etc nogal dubieus om te doen, maar het schijnt populair te zijn.
Wat vind jij fijner/mooier staan?
- Je wilt
- Je wil
- Geen voorkeur
0 stemmers
Aan mijn verjaardag want dan ben ik precies mijn leeftijd âen een halfâ. Ik denk nog steeds in kleuter.
Bij wilt denk ik aan mandy en lisa van neonletters, lope te lope.
Ik ben bang dat dit toch wel de normale prijs is (snik). Ik heb even teruggezocht in mân mail en ik heb er in april 2018 ook 60 euro voor betaald (toen ook met korting)
Ik vind âje wilâ mooier staan (omdat ik het ook zo uitspreek) maar ik weet dat âje wiltâ correcter (?) taalgebruik is
Lotus
- Sportwagens
- Toiletpapier
- Speculoos
- Voetjes
0 stemmers
Naast speculoos denk ik ook aan de afhaalchinees die zo heet haha
Hoe kon ik haar nou vergeten!
Ik dacht tot nu dat het een jongen was