Stel je persoonlijke vraag #12

Die 5 en 10k worden niet getimed, dus die runs zijn echt voor je plezier. Beetje genieten van de lege parken en fotootjes maken met characters langs de route. De halve marathon is wel op tijd en daar zie je ook serieuzere lopers.

Ohh!! Ja je moet ALTIJD de optie ā€˜anders’ erbij zetten. Ik herken dit van een een jongen die zo’n 4 of volgens mij 5 schooljaren ouder was, die werd geschorst op 3 havo maar mocht idd wel dan mbo 4 doen?! Dat was echt heel heftig vond ik toen.

Heb je bij ā€œwat vind je irritanterā€ gestemd op datgene wat je zelf bent?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij nu ook dit liedje in je hoofd?

• Ja
  • Nee
  • Nu wel, en bedankt hĆØ

0 stemmers

1 like

ā€˜Op een onbewoond eiland
Loopt niemand voor je neus
Ja je voelt je d’r blij want
Lekker leven is de leusā€˜

Ook deze niet?

5 likes

HELLEP HELLEP HELLEP

IK KRIJG TIETEN.

ik heb ze helaas nooit gekregen

25 likes

En

ā€œEr zit een kind in onze klas die ruikt niet fris,
Er is een geur die haar omringt,
Waardoor ze nogal stinkt
En alle jongens noemen haar nu Vrouwke Pisā€

Die zong ik altijd tegen een klasgenoot want ik was een kutkind

7 likes

Ja en stiekem ook wel extra als het over relaties gaat, alsof single zijn een soort van afwijkend is. Maar dat is natuurlijk onzin en ik ben zelf mega happy single…

2 likes

Ik heb regelmatig nachtmerries dat ik word teruggehaald omdat ik mijn diploma helemaal niet heb gehaald en opnieuw lessen moet volgen en examen moet doen :rofl:

10 likes

Ik heb eenzelfde droom/nachtmerrie over mijn studie :expressionless: dat ik toch nog ƩƩn vak uit mijn eerste jaar niet heb gehaald. Maar ja, ben ook langstudeerder geweest dus had zomaar kunnen kloppen

1 like

Haha oh sorry zo naar bedoel ik het niet. Zou je er minder mee bezig willen zijn of vind je het wel prima zo?

Wat vind je van deze nagels?

• Huh, het lijkt net of er vuil onder zit
  • Leuk

0 stemmers

Ps geen idee waar ik deze foto vandaan heb, hoop/denk niet van een forummer!

Ik vind het leuk, maar het zou mooier zijn als het netter gedaan was en op iets langere nagels.

1 like

Hoe vaak bestel jij boodschappen?

• Altijd
  • Bijna altijd
  • Soms
  • Bijna nooit
  • Nooit

0 stemmers

Doe je wel eens een beleefdheidslike als iemand op je heeft gereageerd, maar je niet per se een mening hebt over diens reactie?

• Ja, vind ik aardig/beleefd
  • Ja, geen idee waarom
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik ben niet zo actief op t forum met posten dus hier niet zo van toepassing, maar op andere social media doe ik vaak een like op de reactie waar ik niet meer op hoef te reageren. Meer om te laten weten dat ik het gelezen heb

2 likes

Ik durf nu niet meer te likenšŸ˜‚

6 likes

Nee joh geeft niet! Zo zwaar is het ook niet hoor, het is meer als een grapje met mn vriend begonnen, en heb het alleen met dit soort situaties die eigenlijk helemaal geen competitie zijn. Soort wedstrijd die ik in mijn eentje speel en win omdat niemand anders het als wedstrijd ziet, haha. Bij echte spelletjes en wedstrijden (of bijv. in mijn carriĆØre ofzo) heb ik geen grote behoefte om te winnen en ik voel me gelukkig ook nooit verheven boven andere mensen.

1 like

Ik herken het wel hoor! Denk dat het ook heel normaal is om te vergelijken en je dan goed te voelen als je denkt ā€˜de beste’ te zijn ook al was het geen wedstrijd.

1 like

Als het iemand is bij wie ik zelf altijd moet zeuren en dagen lang moet wachten totdat ze een tikkie betaald hebben, dan houd ik m’n mond en wacht ik wel tot ze het door hebben.

Maar als het niet zo iemand is, dan zou ik wel even een berichtje sturen.