Stel je persoonlijke vraag #12

Ik eet een broodje kaas met:

of
download

Dus ik snap je wel.

7 likes

Met sambal en komkommer!

3 likes

Het is weer 11 november! Doe jij de deur open voor kinderen die Sint-Maarten vieren?

• Ja ik doe open en ik vind het leuk
  • Ja ik doe open en ik vind het niet leuk
  • Nee ik doe niet open want ik vind het niet leuk
  • Hier komen geen kinderen aan de deur

0 stemmers

Ze doen hier wel aan Sint maarten, maar ik woon in een appartement dus heb geen voordeur aan de straat.

Vind het wel sneu dat het zo hard regent. Denk dat er weinig kinderen lang lopen.

Haha wat?!

Ja dat begreep ik, maar was even in shock.

1 like

Lekkerrrrrrrr

1 like

Ja en nog hagelslag erop voor extra lekker. At dat vroeger altijd haha

1 like

Komen hier eerder kinderen aan de deur om je te bedreigen dan om snoep te halen. Ik prijs mezelf gelukkig.

7 likes

Sorry, is niet persoonlijk, maar ik vind polls waar je per se op moet stemmen voordat je de reacties ziet zo stom. Laat mensen die niet willen stemmen ook lekker genieten van de antwoorden. Vind dat zo dwingend; als je niet wilt stemmen dan ook geen antwoorden!!

24 likes

Ik kan echt janken van dierenleed, mensenleed vind ik spannend en interessant (bijvoorbeeld moorden/vermissingen)

Wie is hier nou de Admin?

7 likes

Vind je genocides ook spannend en interessant?

8 likes

Ja en het punt? Is techniek hè. Daar gaat de help desk over :wink:

1 like

Interessant zeker!

1 like

Haha ah fuck dacht dat je ook de krachten bezat om polls te wijzigen

Weird flex

Ik vind het ook een moeilijke vergelijking, maar ik vind het toch wel erg dat mensenleed als minder erg gezien wordt door veel mensen.

Doet me denken aan toen in 100 dagen in Rwanda zo’n 300.000 tot 500.000 mensen op brute wijze (machetes, botte bijlen, groepsverkrachting) een minderheidsgroep werd vernietigd en toen de eerste hulpverleningsorganisatie na de genocide kwam om te checken hoe het er voor stond met de berggorilla’s; want ja dat boeide de mensen in het westen meer dan die mensen.

21 likes

Aangezien @Trenchcoat haar mayo per ongeluk in de vuilnis heeft gegooid en dus verder geen mayo in huis heeft:

Hoeveel verschillende soorten mayo heb jij in huis?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Meer dan tien
  • Biecht: ik eet geen mayo en dus hebben jullie het recht om op mij te omg’en.

0 stemmers

1 like

Ik vind de uitkomst ook verbazingwekkend, zoveel meer mensen die dierenleed erger vinden. Waarom?

Met die berggorilla’s gaat het om met uitsterving bedreigd. De mensheid op zich is dat niet. Maar vind het wel een interessante vraag waar het vandaan komt dat we dieren dan belangrijker schijnen te vinden.

4 likes

Ja als je het zo typt zijn mensenlevens natuurlijk wel belangrijker. Maar jij vindt genocides ook interessant toch? Je hebt daar toch over gestudeerd?