Stel je persoonlijke vraag #12

Gewoon je buik in iemands gezicht duwen, dat is dan dezelfde hoogte.

2 likes

Komt ook wel hierdoor bij mij:

Bij haar zijn de i en y omgekeerd

4 likes

haha wel van m’n PayPal rekening maar die mensen waren zo dom om als eerste via thuisbezorgd eten op hun eigen adres te bestellen :+1:

54 likes

Weet jij nu al wat je met oud & nieuw gaat doen?

• Nee
  • Ja duh (en wat?)

0 stemmers

Thuis, eten, drinken, spelletjes en op tijd naar bed.

18 likes

Mijn creditcard is geskimmed bij de Starbucks in Liverpool.

@fenayi Werken :champagne:

Met twee goede vriendinnen naar een feestje, misschien haken er nog wat vrienden aan, en op 1 Jan brak ontbijten met oliebollen :heart: daar kijk ik eigenlijk het meest naar uit.

1 like

2 nachten naar Gent met een groep vrienden :dancer:t3:

1 like

Naar een hotel maar ik zou ook wel op vakantie willen vertrekken in die nacht

1 like

De creditcard van m’n vriend is laatst geskimd, gelukkig met een hele kleine limiet. Toen dat werd afgeschreven meteen de maatschappij gebeld en die zouden het even uitzoeken. Week later een telefoontje van de directeur, dat mede dankzij zijn melding een grote creditcardfraudegroep opgerold was. Nu krijgt hij een bonus van de creditcardmaatschappij! Eind goed, al goed gelukkig.

En ik had zelf een paar maanden geleden dat er voor een paar honderd euro aan verzekeringspremies was afgeschreven van m’n rekening, met een verzekeringsnummer dat niet van mij was. Bij de bank, waar de verzekering ook van was, zeiden ze dat ik het niet kon storneren in eerste instantie dus pech. Ik stond op het punt Tim Hofman in te schakelen toen ik bericht kreeg dat de verzekering op naam stond van iemand met dezelfde achternaam als ik, ze mochten niet zeggen wie. Toen ben ik zelf gaan speuren en bleek het de verzekering van mijn broertje te zijn! Geen opzettelijke fraude, maar nog steeds een raadsel hoe dat is gegaan.

7 likes

@Pierlala wij hebben dezelfde zondes aangevinkt terwijl die opties weinig populair waren en nu vraag ik me af of we op elkaar lijken.

1 like

M’n ex date had een huisgenote die cyndi heet, dat vond ik wel verwarrend en sindsdien moet ik er wel over nadenken

Slapen

1 like

Door het vuurwerk heen? :frowning: Zoja respect.

geen concrete plannen maar sowieso iets met vrienden en een hele hoop drank en vuurwerk op het gemeentepleintje. en 1 januari gewoon werken :partying_face:

1 like

Wat dom van die mensen, maar gelukkig voor jou! Wat heb je toen eigenlijk gedaan? Politie ingeschakeld of er zelf achteraan gegaan?

Ik ben nooit zo bang om geskimd te worden of dat ze geld van mijn rekening plunderen, er staat toch nooit geld op. :woman_shrugging:t4:

16 likes

Op vakantie in Turkije. Ik pin nooit in buitenland altijd contant mee. Maar had een dokter nodig en moest cash afrekenen. Maar de vakantie duurde nog wel even dus wou gaan pinnen.

Pats boem €2000 armer. Gelijk bank in nl gebeld en zagen het idd dat overgeschreven was. Gelukkig verzekerd en terug gekregen.

Politie in Turkije deed er niks mee.

Nee helemaal niks. Ze hebben niks met mijn gegevens gedaan en toen de creditcardmaatschappij erachter kwam hebben ze uit voorzorg direct mijn kaart geblokkeerd. Wel chill eigenlijk. Ohja trouwens het is nog een keer gebeurd. Toen hebben ze een abonnement op een tijdschrift in Italië genomen met mijn creditcard, terwijl ik zelf in Indonesië zat. Dat vond het bedrijf van de kaart ook zo verdacht dat m’n kaart direct geblokkeerd is. Echt wel goed eigenlijk, ze zijn heel alert.

1 like

Ik hoop dat het lukt :sweat_smile:

1 like