Ik heb dagelijks ermee bezig gestemd, want ik slik iedere ochtend een medicijn dat mijn cyclus onderdrukt. Ik heb endometriose namelijk en als ik menstrueer ga ik door een hel, dus dat doe ik nu al bijna 3 jaar niet meer.
Geen idee? Haha. Zelf zeg ik het ook altijd, mijn omgeving ook, en ik kom uit NB.
Geen idee, sorry
Ik zie het ook alleen hier, maar dat NRC-artikel begint met âAls je uit het Zuiden komt (en het Zuiden begint eigenlijk al vlak onder Utrecht)â dus ik denk dat het inderdaad streekgebonden is.
- Ik heb het nog nooit op en ik ben ergens onder Utrecht geboren.
- Ik heb het nog nooit op en ik ben ergens boven Utrecht geboren.
- Ik heb het nog nooit gegeten en ik ben ergens onder Utrecht geboren.
- Ik heb het nog nooit gegeten en ik ben ergens boven Utrecht geboren.
0 stemmers
Nu ik er zo over nadenk vind ik het ook heel raar en als ik zoek op mn whatsapp ben ik de enige die het zegt, maar niemand lijkt er raar van op te kijken
Ik zeg het allebei wel denk ik
Ik ben in Utrecht geboren, wat nu
Ik zeg trouwens wel âik heb het nog nooit opâ
dit is een hele elitaire mening van mij maar ik vind het altijd zo boers klinken als mensen zeggen ik heb het nog nooit op, sorry
Ik weet niet of het in dit topic moet, maar ik wil graag een skittle manicure, dus op elke nagel een ander kleurtje. Ik kom er alleen niet uit. Wat lijkt jullie mooi bij elkaar en op welke vinger welke?
Ik heb ze voor het gemak even genummerd.
1234 en 8 bij elkaar, zoiets heb ik nu ook op
Mooie kleurtjes! Mijn random optie:
Pink 1
Ringvinger 5
Middelvinger 3
Wijsvinger 4
Duim 2
Als je er nou een poll van maakt, heb je sneller overzicht
Als ik mijn verjaardag vier krijg ik van veel familieleden een envelop met daarin een verjaardagskaart en geld. Op de kaart staat altijd gewoon âgefeliciteerd met je Xe verjaardag, van tante en oomâ, niet een speciale tekst ofzo.
Wat zou jij doen met het openmaken van deze envelop?
- Meteen openmaken als ze het aan je geven, dus waar ze nog bij staan
- Even later openmaken, als ze er niet direct bij staan, maar bijvoorbeeld in de keuken als je drinken voor ze haalt
- Als ze weer naar huis zijn
- Anders
0 stemmers
Ik vind dat altijd zo awkward met het geld. Als het nou een leuke tekst was of een cadeau zou ik het sowieso openen waar ze bij zijn, dan kunnen ze mân reactie zien en dan kan ik ze bedanken. Maar met zoân standaardkaart en geld weet ik het nooit
Ik haal de kaart er altijd uit, zet die bij de andere kaarten en leg de envelop (zonder opvallend naar het geld te gluren) bij de rest van de enveloppen.
Heb jij een wasdroger?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja dit doe ik ook ongeveer. Kaarten uitstallen. Maar ik doe meestal het geld in 1 envelop en die andere lege enveloppen gooi ik meteen bij elkaar voor het oud papier
The Middle is toch gewoon een rip-off van Malcolm in the Middle? Welke vind je leuker?
The Middle:
Malcolm in the Middle:
- The Middle
- Malcolm in the Middle
- Wie?
0 stemmers
Maar Walter White!!
Ik heb geleerd om inderdaad de kaart te lezen, dan semi-stiekem te gluren naar de flappen en dan uitgebreid dankjewel te zeggen. Met bonuspunten voor een ânee joh, veel te veel, dat had je niet moeten doenâ als het boven de âŹ50 was.