Hij zegt zelf dat zijn kerk absoluut niet anti-LGBTI is, dat shirt is een oude Amerikaanse vlag met allerlei betekenissen door de jaren heen. Niet handig, maar het racist noemen is veel te kort door de bocht. Van dat kruis weet ik niet, maar dat vind ik zelf niks controversieels oid. Mja ik heb gewoon op hem gestemd omdat ik ‘m heet vind 
Thuis wonen als ik thuis woon is wel een afknapper want kut, maar zodra ik weer op mezelf woon vind ik dat niet erg
Ik heb zelf nogal een voorkeur voor de look van onbesneden (nee dat is niet per definitie vies jongens!) dus zou het niet zo snel doen, tenzij er een medische reden is. Nu ik er zo over nadenk is het misschien gek om het pielletje van m’n eventueel toekomstige kind zo te benaderen maar uhh ja.
Same met moeilijke eters! Ik vind dat zoiets kinderlijks ofzo, alsof je nooit volwassen bent geworden. Dat gezeik. En meestal zijn het ook mensen die het continu moeten benoemen wat ze niet lekker vinden of niet lusten. Maar ik zou er niet een verder hele leuke kerel voor laten lopen, ik train ‘m wel dan.
Oh ik bedenk nu dit enorm ongemakkelijke moment nu ik het over moeilijke eters icm kinderlijk heb.
Mijn schoonzus eet echt niks, bizar, maar ze had dus een keertje broccoli gegeten (had haar vriend gemaakt). En toen zei ze: “pap, mam, ik heb broccoli gegeten! Goed hè!” En mijn schoonouders: ohhh ja heel goed hoor! Zo knap hoor!
En ik zat daar 

dat kind is fucking 33 en moeder.
 dat kind is fucking 33 en moeder.
Haha toen ik nog thuis woonde, vond ik dat zelf héél erg en ik vond het om super raar als er mannen waren die die nog héérlijk genoten van het verzorgd worden door mamie. Dus zolang ze dat zelf ook erg vinden is dat geen probleem 
Plus het is gewoon onhandig 
Kijk dit dan 
Hahaha ik vind het juist fantastisch
Brrr lijkt me zo ongemakkelijk om een hele maaltijd te moeten eten en dat er iemand tegenover je zit die niks eet en je dus maar aan zit te staren
Ja i know, kan geen ander fragment vinden
Terftrutten zijn radicale feministen die vinden dat transvrouwen geen vrouwen zijn o.i.d.
Verschillende kerstbomen ene matchy matchy alles tegelijkertijd gekocht andere een bijzondere verzameling.
Mijn mini boompje is knalgroen met glitters aan de takjes. Met mini discoballen. Ow en nieuwe lampjes van de action want na 12 jaar waren de lampjes kapot.
En dit jaar zijn mijn vriend en ik kerstballen voor onze toekomstige boom aan het kopen.
Voedsel thema, we hebben al een hema rookworst en een croissant.
Ah ik vind het zo sneu dat zij volledig belachelijk wordt gemaakt op heel het internet  Ik denk dat hier mogelijk wel een eetstoornis achter kan zitten namelijk en dat ze het heel low-key weg probeert te praten. Misschien niet heel handig om mee te doen aan 't programma, maar dan nog.
 Ik denk dat hier mogelijk wel een eetstoornis achter kan zitten namelijk en dat ze het heel low-key weg probeert te praten. Misschien niet heel handig om mee te doen aan 't programma, maar dan nog.
Met welke mannen zou je wel eens een beschuitje willen eten?
Alle mannen random geselecteerd uit het hete-mannentopic. Je mag er meer dan een kiezen!
Die gozer uit true blood, weet Ff z’n naam niet maar hij is behoorlijk heet als vampier iig
Ik heb een Disney boom
Ja op alles Jon Bernthal 
Moet ie wel als The Punisher op date.
Haha dat is ook echt mijn nr. 1 irritatie hier op het forum. Dan moet je het alsnog op gaan zoeken.
Haha sorry ik ken niemands naam, heb ze uit het hete mannentopic!
Ik woon nog thuis en we hebben allerlei kerstversieringen door elkaar, sommigen mega oud (zitten ballen van overgrootoma tussen) en we halen elk jaar een middelgrote Nordman boom. Wanneer ik met vriend ga samenwonen nemen we ook een echte boom, maar dan wil ik wel een perfect gestylde haha. Mijn droom is een Disney boom (maar die ornamenten zijn pleurisduur), maar een boom met alleen maar zilveren en witte versiering vind ik ook supermooi!