Stel je persoonlijke vraag #12

Ik denk dat er altijd wel iets in zit (ergens verder of dichterbij) van ‘het zou ook fijn zijn als iemand dit voor mij zou doen’. Dat je je kan indenken dat hulp bij iets fijn is. En het goede gevoel dat @Dazed omschrijft.

1 like

Ik snap zeker wat je bedoelt maar ik denk toch wel dat als iemand een zekere mate van intelligentie heeft (en geen dingen als een antisociale persoonlijkheidsstoornis ofzo heeft) je mag verwachten (? weet niet of dat het woord is wat ik zoek) dat diegene acht slaat op bepaalde redelijkheids-/fatsoensnormen. Uiteraard verschilt het per situatie en denk ik zeker ook soms iets in de trant van ‘they can’t help themselves’, denk ik ook dat mensen soms tegen beter weten in naaistreken leveren die zodanig een bewuste/berekenende keuze waren dat je dat ze wel echt kwalijk kan nemen. Merk dat ik zelf ook niet zo lekker uit m’n woorden kom (moe+alcohol) maar hoop dat m’n hersenspinsel enigszins duidelijk is

3 likes

Dit is echt zo’n onderwerp waar ik heel lang over na kan denken, hele discussies met mezelf gewoon. Maar ik weet nog steeds niet wat ik denk dus ja, heel nuttig was al dat denken niet.

3 likes

Niet lullig bedoelt, maar dit langdradige gebrabbel is zo niet voor mij weggelegd :rolleyes:

4 likes

Met wie zou jij eerder een relatie nemen?

• Bram Krikke
  • Dennis van PowNed

0 stemmers

Lees je er toch lekker overheen?:thinking:

17 likes

Niet lullig bedoeld maar wel een beetje lullig :rolleyes:

16 likes

Oja dank voor de tip

@monkeyslut nee hoor, ieder zn ding toch?

Ja maar dan hoeft er toch niet zo’n ogenrollende emoticon bij. Er wordt gewoon een normaal gesprek gevoerd.

2 likes

Gebrabbel is ook wel lullig bedoeld.

3 likes

Naar aanleiding van mijn gevecht deze ochtend.

Hoe snij jij een mango?

• Gewoon niet
  • Met een speciaal instrument
  • Net als jij, met moeite en met een (schil)mes
  • Ik ben er super goed in en ik ga je nu vertellen wat mijn tactiek is

0 stemmers

Ben wel benieuwd;
Zie jij je schoonouders vaker dan jij eigenlijk zou willen?

• Ja, ik zou ze het het liefste nooit willen zien
  • Ja, ik zou ze het liefste veel minder vaak willen zien
  • Ja, ik zou ze liever iets minder vaak willen zien
  • Nee, precies goed zo
  • Nee, ik zou ze liever iets vaker willen zien
  • Nee ik zou ze liever veel vaker willen zien

0 stemmers

Ik heb laatst in bed een mango gegeten en als een soort dier de schil eraf getrokken. Echt heel lomp. Voelde me een soort holbewoner.

2 likes

Zou jij liever als huisarts of als tandarts werken?

• Als huisarts
  • Als tandarts

0 stemmers

Ik ben echt zo blij dat ik een leuke, grote schoonfamilie heb en dat we allemaal in dezelfde stad wonen. M’n vader woont in het buitenland dus die zie ik 3-4 keer per jaar, m’n hechte schoonfamilie heeft elke maand wel ergens een etentje met z’n allen en ik vind het ontzettend gezellig.
Als ik een influencer zou zijn was ik helemaal #blessed hoor.

6 likes

Ik zit er totaal niet op te wachten om in andermans mond te poeren, lijkt me veel chiller om huisarts te zijn, maar voor m’n gevoel heb je als tandarts toch minder verantwoordelijkheden. Lijkt me doodeng als het aan mij is om bepaalde signalen op te pikken en het op te merken als er echt iets serieus mis is.

2 likes

Juist ‘fijn’ als tandarts, haal je gewoon die verrotte kies eruit. Als huisarts wanneer iemand een pus wang heeft, moet je daarin lopen wroeten? Of even na de aambeien kijken. :sweat_smile: En inderdaad die verantwoordelijk om iemand toch door te verwijzen oid. Lijkt me tandarts zijn iets makkelijker.

5 likes

Beide lijkt mij niks. Maar een tandarts zijn lijkt me echt oersaai worden als je dat zo’n 10 jaar doet.

2 likes

Liever tandarts, als huisarts heb je ook veel te maken met allerlei problemen en gezeur (sorry) dat niet zozeer fysiek is. Ik zou daar niet geschikt voor zijn.

Nog liever dierenarts en dan na sluitingstijd criminelen helpen :sweat_smile: Sopranoslifegoal

5 likes