Nog liever dierenarts en dan na sluitingstijd criminelen helpen Sopranoslifegoal
Ik ākenā mijn tandarts al 21 jaar. En nu kom ik met mijn eigen kinderen. Hij vindt dat zo leuk haha. Altijd even praatje maken.
Ik zou beiden beroepen niet langer dan 10 jaar willen doen, maar ben zelf te wispelturig denk ik.
Mijn schoonoma en -opa passen een dag in de week op mijn dochter en iedere zondag word er bij hun gegeten. Vond dat vroeger wel irritant, maar nu niet echt meer. We blijven meestal ook max. 2 uur dus het kost mij niet echt meer tijd dan zelf koken etc.
Mijn schoonvader haalt mijn dochter wel eens eerder op uit de opvang want hij woont er tegenover en dan haal ik haar daar op. En hij heeft dit jaar erg veel geholpen met het verbouwen van ons huis. Ook zat hij in de ziektewet en kwam hij uit verveling erg vaak langs om dingen af te maken. Soms vind ik het wel eens irritant, maar vaak ook niet. Als ik zeg bijvoorbeeld zeg van goh ik ga een lamp kopen, dan rijd hij mee en hangt hij hem gelijk op. Dus dat is wel fijn omdat mijn vriend veel werkt. Alleen soms bemoeit hij zich wel iets te veel overal mee.
Heeft jouw tandarts een schilderij op het plafond hangen? Waar je dan naar kunt kijken als je in de stoel ligt.
- Nee
- Ja
- Geen idee
0 stemmers
Wel een tv. Hij heeft altijd discovery channel op staan.
Ik zie mijn schoonouders (helaas) standaard 1x in de week omdat ze op mijn baby oppassen. Daarvoor was het denk ik 1x per maand ofzo en dat vond ik meer dan genoeg. Zij niet.
Eigen ouders nu ook minimaal 1x per week ivm oppassen maar dan blijf ik ook gezellig eten. Laf mijn ouders. En die zie ik daarnaast ook nog wel in de weekenden voor de gezelligheid.
Welke wachtkamer vind jij er mooier uitzien?
- Die van mn huisarts
- Die van mn tandarts
0 stemmers
Een tv, maar die staat altijd uit.
Allebei echt even kut en ongeĆÆnspireerd
Mijn tandarts is veel te knap dus kan alleen maar naar hem staren ipv het plafond.
Ze zijn allebei lelijk, maar de wachtkamer van mān tandarts heeft bakstenen en een soort grijs-bruinige tegels op de vloer. Zeer twijfelachtige keuzes, staat heel kil en ongezellig. Die van mān huisarts is heel steriel en ook lelijk maar minder erg dan de tandarts
Vind jij het belangrijk dat de wachtkamer van je huisarts en tandarts een beetje gezellig is gemaakt?
- Nee het zal me een worst zijn hoe die wachtkamer eruit ziet
- Ja ik vind het wel fijner als er iets op de styling is uitgedaan
- Geen mening
0 stemmers
Nee dit is een nieuwe! Of nou ja, nieuw, we zijn inmiddels anderhalf jaar samen.
Samenvatting
Amerikaan ging een beetje loco toen we concrete plannen moesten gaan maken. Hij stond er op dat ik mān huis zou verkopen als ik naar Amerika zou komen, terwijl mijn plan was om na een paar jaar terug te gaan naar Nederland en in de tussentijd mān hut gewoon te verhuren. Ook had hij bedacht dat ik niet ~mocht~ werken en dat we per direct aan babies gingen beginnen. Echt een heftige omslag in gedrag waar ik niet van gediend was natuurlijk. Dus ik heb de tickets en alles gecanceld en ben lekker hier gebleven. Toen per ongeluk verliefd geworden op iemand die ik al een tijd kende en nu zijn we heel gelukkig!
Dan is het iig niet kut om naar de tandarts te gaan . Mijn tandarts komt uit oostenrijk (of zuid duitsland) en ik vind haar accent echt te grappig. En ze gaat vaak random liedjes zingen als je in de stoel ligt.
als je een dagje thuis werkt, werk je dan:
- harder/meer
- minder hard/minder
- net zo hard/veel
0 stemmers
dan wanneer je op kantoor zit
Nou, mijn tandarts heeft wel duidelijk nagedacht over de inrichting van de wachtkamer maar het is echt verschrikkelijk lelijk vind ik :") dan liever het saaie, ongeinspireerde van mān huisarts.
Ik kan helaas geen fotoās vinden maar denk aan zwarte glimmende "marmer"tegels, gigantische kroonluchter in een kleine ruimte, een hele lelijke zwarte lijst om de gigantische tv heen.
Ik vind de wachtkamer van mijn tandarts wel redelijk chill. Ruim, denk zoān 9 meter, licht, heel veel ramen. Grote planten etc. Dus toen ik er laatst zat bedacht ik me dat het toch wel fijner is als je in een wachtkamer zit dat niet een heel kil/kaal/lelijk/steriel hok is.
Allebei lelijk, maar bij de tandarts staat gewoon een rijtje stoelen dat naar de muur kijkt zodat je lekker asociaal anti-Roosvicee posters kan lezen zonder te letten op je medeclienten.
Bij mijn huisarts staan alle stoelen langs de muur zoals een veredelde kringverjaardag, alleen ipv naar de grappen van je racistische en seksistische oom Theo te luisteren, vraag je je bij elke hoest, krabbel en nies af of je nu doodgaat aan Sars of tyfus voordat je eindelijk aan de beurt bent.
Ik heb hier eens om gelachen; bij mijn vorige tandarts (waar ik tot mn 30e kwam) hing er dus ook een tv. Dus ik aan mān broers vragen wat er bij hun op stond als zij kwamen. RTL Z. Wat stond er bij mij altijd op: Tom en Jerry op .
Ik krijg thuis meer gedaan, ik heb dan veel minder afleiding.