Stel je persoonlijke vraag #12

Ik laat alles uit mijn handen flikkeren als mijn vrienden me nodig hebben. Ik weet namelijk dat ze niet voor ieder wissewasje bellen. Dus als er een crisis is, dan is het ook echt crisis. Andersom zouden ze hetzelfde doen voor mij. Ik vind dit echt wel een hele prettige gedachte dat ik een emotioneel vangnet heb bij mijn vrienden.

En venten kan trouwens altijd. Gewoon appen als je wat dwars zit. I don’t mind.

1 like

Mijn pinpas deed het ineens spontaan niet en nu heb ik een nieuwe en ik zie dat ik al volgnummer 11 heb. Dus ben al tien keer eerder m’n pas kwijtgeraakt oid. Wat is jouw volgnummer?

  • Ik ben m’n pinpas nooit kwijt en hij gaat ook niet kapot
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Meer dan 10 ik ben net zo’n chaoot als jij

0 stemmers

En ik ben in bezit van pasnummer 1111. Van alles in me leve ben ik daar het meest trots op.

34 likes

Hoeft niet te betekenen dat hij kapot is of kwijt! Ik heb dat nog niet gehad. Ik heb bijv wel een keer een nieuwe pas gekregen toen ze die pasjes gingen vernieuwen

2 likes

Kom jij er ook nu achter dat er een volgnummer op je pinpas staat?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik dacht dat dat gewoon een pasnummer heette

2 likes

Pasnummer staat er bij mij ook op!

Dan heb ik het denk ik niet? Mn pasnummer is 3 cijfers, dan heb ik mn rekeningnummer en de vervaldatum erop

Ik heb geen volgnummer volgens mij? Zit bij rabo

1 like

Ligt misschien inderdaad aan de bank dan, ik heb ING en heb rekeningnummer, pasnummer, geldig t/m en volgnummer.

Heel het forum pakt nu haar bankpas erbij :rofl: maar nee, ik heb ook geen volgnummer. Rabobank.

8 likes

Sorry, daar ben ik gewoon niet goed in :disappointed_relieved: Tuurlijk, op mijn goede dagen kan ik het wel makkelijke proberen, maar ik kan niet zoals een normaal persoon luisteren. Misschien komt dat doordat ik niet normaal ben of gewoon een kreng (ik kop hem alvast in: ik ben het allebei).
Niet iedereen is gewoon een goede luisteraar en je kan gewoon niet van iedereen verwachten dat ze daar op dat moment zin in hebben/in staat zijn etc. En dan is zo’n berichtje niet lomp of gemeen, maar juist behulpzaam. Dan weet degene dat hij even iemand anders in zijn lijst moet zoeken.

26 jaar oud en volgnummer 18 :+1:

3 likes

Is het tweede cijfer niet je volgnummer bij de Rabobank? Dacht er namelijk een patroon in te zien (oops).

Ja ik heb dit ook best wel. Vind het best confronterend om te lezen dat een aantal van jullie superhechte vriendengroepen hebben waarbij jullie elkaar constant huilend kunnen opbellen (haha even beetje gechargeerd hoor). Dat is voor mij een beetje iets uit een film. Ik heb eigenlijk maar 1 crisis meegemaakt bij een van m’n beste vriendinnen en toen ben ik er direct heengegaan en ondanks dat het vreselijk was, was ik zo blij dat ik er eens echt voor iemand kon zijn. Ik weet niet zo goed waarom, maar ik ga zelf niet zo snel naar mensen toe met dingen omdat ik niet zo snel problemen heb/makkelijk relativeer/bij m’n partner terecht kan. Maar mensen komen ook niet zo snel bij mij met dingen… dat vind ik soms wel jammer en geeft me het gevoel dat ik niet geschikt ben om te adviseren of bij uit te huilen terwijl ik dat wel zou willen zijn.

Het heeft er denk ik ook mee te maken hoe groot je vriendenkring is. Ik heb veel vrij oppervlakkige vriendschappen in groepsverband, en dan is er altijd wel iemand in hun leven waar ze sneller heen gaan dan naar mij. En andersom is dat voor mij ook zo natuurlijk.

Misschien verandert het nog als er iets heel dramatisch gebeurt in mijn leven of in de levens van m’n vrienden :woman_shrugging:

4 likes

Mijn volgnummer is 420 :sunglasses:

12 likes

20 april is echt mijn lievelingsdag. Zet mn telefoon dan ook altijd op am/pm :sunglasses:

2 likes

Pasnummer 498! Poe poe.
Ohja blond momentje van mij m.b.t. pinpassen: ik ben een keer naar het kantoor van de ABN gegaan en aan de balie een beetje boos gemeld dat m’n pas het niet meer deed. Ik was verontwaardigd want ik wilde m’n verjaardagsgeld uitgeven en stond met een giga stapel uitverkoopspul bij de kassa in de Bijenkorf en KON NIET BETALEN. M’n pas was helemaal heel en de chip zat er nog mooi in en ik was gewoon onredelijk want koopjes omg omg. Zei het mens van de balie doodleuk dat m’n pas verlopen was. Ik voelde me zo dom! Heb ook echt m’n excuses aangeboden aan die arme mevrouw.

1 like

Willen jullie ook jullie pincodes delen?

12 likes

Nee ik ook niet! Laatste cijfer van mijn pasnummer was de vorige keer 9 en nu 4. Kan niet kloppen dus