financiejeering
Ik heb zowel op woensdag als donderdag vrij gehad en vond de donderdag echt zo veel fijner!
Hoef je nog maar 1 dagje en dan lekker weekend.
Finansjiering
Donderdag s ook handig met weekendjes weg. Hoef je alleen vrijdag vrij te vragen. Voor dinsdag hetzelfde, hoef je alleen maandag vrij te vragen. en dinsdag is gunstig omdat 2e paasdag en 2e pinksterdag op maandag zijn. Voor de rest zou ik dinsdag echt niet chill vinden, na het weekend 1 dag werken, dan een dag vrij en dan nog 3 dagen werken
En Uniqlo voor fijne basics <3
In de winter wel graag oversized (bovenkleding) ik draag graag truien die zo groot zijn dat shaquille o’neall er nog in kan.
Wat zou jij het liefst runnen als je zou moeten?
- Een bed & breakfast
- Een hotel
- Een camping
- Een park met vakantiehuisjes
- Een all inclusive resort
- Een appartementencomplex
0 stemmers
Wat een rare vraag! Wat zei je?
Geen idee, maar eigenlijk zakken ze bij mij nooit af volgens mij? Ik moet zeggen dat ik wel altijd M/L 40/42 oid kies, terwijl ik qua kleding een kleinere maat heb (maar heb wel weer stevige benen).
Ik trek mijn panty altijd over mijn buik en dan zakt hij niet af. In de winter heb ik wel eens maillots aan, die zakken wel af en dan draag ik er wel een broekje over. Ik heb vroeger ook wel eens panty’s gehad die afzakken en dan had ik er wel een broekje over aan.
Ja ik trek panty’s idioot hoog op. En in mn taille blijft ie dan hangen zegmaar.
Vroeger zakten ze ook af bij mij, maar ik koop m’n panty’s nu een maat groter dan ik volgens die tabellen zou moeten hebben en nu heb ik dat niet meer.
Ja dit! Plus op woensdag hebben veel meer mensen vrij (ivm kinderen die op woensdag eerder uit zijn), dus het is dan drukker in winkels/sportschool/sauna etc.
Wie wint de Televizier Ring?
- Beste Zangers
- Chateau Meiland
- Expeditie Robinson
- Don’t care
- Kan niet kiezen
0 stemmers
Omg hoe kan dit, ik heb het hier laatst nog met iemand over gehad. Was echt genieten!
Het boeit me niet, maar hoop niet Chateau Meiland want hoop dat mensen zo snel mogelijk stoppen over dat programma te praten en er zo weinig mogelijk meer van te zien
Mij lijkt het super leuk om in het buitenland een soort appartementencomplex voor studenten / stagiaires te hebben, wel met een restaurantje en zwembad etc erbij maar wel dus voor langere termijn huren (vanaf 3 maanden ofzo). Maar een hotel lijkt me ook leuk
En @Jauregui over de panty’s: ik doe altijd een string over m’n panty zodat ie niet afzakt! Ziet toch niemand
Ik ontbijt met (soja)yoghurt met veel fruit, granen en noten. Heerlijk en je hebt meteen al veel gezonde dingen in je mik. Lunch is 3-4 boterhammen, die miste ik. Meestal 3 boterhammen en een kopje soep, of heel dik belegd als een sandwich met hummus, tomaat, champignons en avocado bijvoorbeeld. Dan om 2u ofzo nog een bakje met groenten en noten. So far so good. Dan komt dus ‘s middags tony’s om de hoek kijken (wat dus met honderden repen bij ons op kantoor ligt dus geen ontkomen aan). Vanaf dan is het bergafwaarts en haal ik steeds vaker zooi s avonds roti, pizza, mcdonalds Ai Ai Ai. Als ik lang moet werken heb ik echt geen zin meer om te koken. Soms (1 of 2 keer per week) kook ik wel voor 2 dagen, dat is zo chill en kan ik wel gezond eten ‘s avonds. Heel verhaal waar waars niemand op zit te wachten, maar ik vind dit zelf altijd leuk om te lezen dus laat ‘m maar staan.
De basis is bij mij ontbijt met kwark met granola en blauwe bessen. tussendoor stukje bananenbrood, eat natural of nakd reepje ofzo (of vreetwerk, wanneer er weer eens iemand trakteert), lunch bakje salade, 2 crackers met 1 gekookt ei en soms soep. En dan een appel tussendoor en avondeten.