Stel je persoonlijke vraag #12

Ik denk dat mensen zich hier veiliger/meer thuis voelen dan EGF en daarom meer openheid geven m.b.t hun leeftijd en dat er gewoon meer mensen zich hebben aangemeld die FF via andere wegen hebben gevonden.

Denk ik niet. Absoluut niet zelfs. In de tijd van begin EFG, dat was 2005 was dat nog allemaal niet zo. Denk dat de begin twintigers die we nu op het forum hebben natuurlijk nog bijv maar 7 jaar ofzo waren. Had niks echt niks met veilig of thuis te voelen te maken die sfeer. Want het waren shoptopics, bitchen op elkaar, geen likes kunnen uitdelen. Allemaal individuele topics. Wat een rampengebied. En toen kwam de opkomst van het beutyblogtopic. En EGF op zn laatst vond ik juist heel loterant.

4 likes

Ik was sinds het begin (dat was in 2003) al zo’n 5 jaar ouder dan het gemiddelde en ben dat nog steeds! Volgens mij is er qua leeftijd niet zoveel veranderd. Misschien bredere range maar gemiddelde is geloof ik altijd met het jaar meegegaan (als dit duidelijk is). Nu is dat denk ik 25.

1 like

In de begintijd van EGF was dit juist totaal niet zo. Daar postte iedereen foto’s van zichzelf, foto’s van hun vriendje, foto’s van de jongen die je leuk vindt, shoptopics met herkenbare foto’s, enz enz. Zou het zeker niet gesloten noemen hahaha. Wat @Jumpsuit zegt, echt een soort gazastrook :thumbsup:

Ik heb wel het idee dat we nu op FF met een kleinere groep zijn dan op EGF (ook op het einde). Er is natuurlijk vooral een gigantisch verschil met het totaal aantal accounts, nu zijn al die accounts die al jarenlang inactief waren er niet, maar ook wel met het aantal actieve accounts heb ik het idee?

8 likes

Volgens mij begon EFG niet in 2003, ik wil niet het irritante zeikwijf zijn maar het efg forum was pas vanaf 2005.

Over die boy- en girlbands: ik moest even googelen maar kennen jullie All Saints nog?

24 likes

Volgens mij wel (eind?) 2003 hoor.

1 like

Woow ja, ik was 12 toen ik het ontdekte maar durfde nooit een account aan te maken haha wat bizar dat ik al zo lang (bijna) dagelijks hier kijk.

1 like

Ik heb echt nog nooit een account gezien met 2003/2004. Het blad was er natuurlijk al wel langer. Ik dacht dat daarna het forum een keer werd opgericht.

27 dacht ik, omg dat is best oud als ik me bedenk dat hier meiden van 21/22 zitten. Dat bedoelde ik. Ik ga ook al over het gemiddelde. Dan voel ik me zo oud.

Dan wil ik het ook weten;
Hoe oud ben jij?

• 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36

0 stemmers

ik wilde 28 aanklikken en het duurde echt een aantal seconden voor ik dacht; oh nee :sweat_smile:

1 like

Eén van de eerste keren dat ik het blad las bestond het forum al, dat kwam juist voor in het blad. Toen heb ik me naar aanleiding daarvan aangemeld en ik zou zweren dat ik toen 13 was!

Edit: er zijn trouwens meerdere fora geweest, onder andere een groene, één met bloemetjes en met het plaatje van @ellegirltalk.

Ik heb er 1 gemaakt. Het is dat het een dienstreis was. Anders zou ik het nooit doen.

Ik kan niet per week zien, maar vandaag 5 uur me 45 minuten. Wow. Wel zo’n 3,5 uur reistijd. Maar toch :’)
Ergste nog: 82 ontgrendelingen :’) (al grendel ik hem ook wel eens per ongeluk dus moet hem dan weer ontgrendelen).

1 like

In 2005 was er een grote update, maar daarvoor was er ook een forum. In 2003. Ik kan me nog precies die tijd herinneren en gesprekken met vriendinnen die te maken hadden met onderwerpen hiervan en toen zat ik in de 3e, maakt 2003.

5 likes

Ja zo heb ik het wel in mijn geheugen, maar vooral dat iedereen het het oude bloemetjes forum noemde. Kan het niet voor me halen.

Ik ga sowieso niet vliegen als ik maar 2,5 week gaat, dat vind ik echt te zonde van de uitstoot.

7 likes

Ik vind vliegen sowieso teveel gedoe. Ik ga niet vaak op reis maar laatste 2x waren naar Londen en beide keren met de trein. Veel fijner. Scheelt uiteindelijk niet veel met vliegen qua tijd omdat je op Schiphol lang moet wachten en ver van te voren aanwezig moet zijn en dan nog van vliegveld naar centrum. Met de trein kom je gewoon uit op St Pancras. Ik zou niet meer zo snel ergens met het vliegtuig heen willen.

5 likes

1 - uit principe maar 1