Stel je persoonlijke vraag #12

Niet fijn want ik bedenk me dan altijd dat dat allemaal van mijn kleren komt.

1 like

Ik voelde me opgelatener als een gast een fles ging openen ipv gewoon een collega :’) (had toen vette natte handen dus kreeg geen grip op de fles, was champagne ofzo).
Ik kan vrij onhandig zijn, dus het gaat niet altijd soepel. Maar ben wel altijd beledigd als iemand dan vraagt"lukt het, moet ik het doen". Ja het lukt, ik weet beter hoe het moet dan jij, geduld:@

1 like

Ik denk dan alleen maar van shit m’n handdoeken/beddengoed zijn nu dunner geworden. Gebruik de droger liever niet, niet goed voor de stof.

Ik ga morgen naar de Walibi fright nights en ben benieuwd of er meer mensen gaan. Niet om je te stalken morgen maar uit nieuwsgierigheid.

• Ik ga ook naar de frightnights maar een andere datum
  • Ik ga ook zondag 13 oktober!
  • Ik ga niet
  • Ik ga niet maar lijkt me wel leuk

0 stemmers

Nou, wij hadden allemaal heel geduldig gewacht. En probeerden het gesprek onderling voort te zetten zodat hij, (de eerste keer dat ik dat vroeg) niet meer druk voelde. Hij leek eerder blij verrast toen ik vroeg of ik het misschien mocht proberen. Maar blijkbaar kan je het nooit goed doen uuugh.

Hier wordt trouwens snel en kort beschreven hoe je een fles wijn ontkurkt.

1 like

Wat vind jij nou het meest saaie fruit? Je lust het wel, maar daar is verder ook wel alles mee gezegd.

• Appel
  • Banaan
  • Peer
  • Kiwi
  • Kers
  • Mango
  • Grapefruit
  • Perzik
  • (Blauwe) bes
  • Ananas
  • Mandarijn
  • Sinaasappel
  • Meloen
  • Druif
  • Pruim
  • Nectarine
  • Abrikoos
  • Framboos
  • Aardbei
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Random soorten fruit. Ik kon tijdens het opsommen natuurlijk geen enkele soort meer bedenken :upside_down_face:

Ik was twee jaar geleden en vond het wel leuk, maar ik vond die huizen allemaal niet eng. Hadden ook die speciale limited dingen, maar ook die niet.

Moet er wel bij zeggen dat ik heel veel horror kijk en dus vooral enthousiast was als ik een bekend personage herkende en ik ook een vrij dikke jonko had geklapt dus dat Mn reactie sowieso vrij laat was en het vooral lachen was.

8 likes

Nou ik ben dus een watje eerste klas en kijk nooit horror dus onze ervaring zal net iets andere zijn denk ik😂

1 like

Heb jij je eerste oliebol van het najaar (dus niet begin dit jaar) al op?

• Nee gek is veel te vroeg
  • Nee maar ik lust sowieso geen oliebollen
  • Ik krijg er nu wel zin in eigenlijk
  • Ja die heb ik al op

0 stemmers

Biecht: zag vandaag de oliebollenkraam en kon het niet laten :see_no_evil: love oliebollen

1 like

Wat? Snap je antwoorden niet

21 likes

Het is een open vraag…

2 likes

Oh wacht duh :unamused:

1 like

Ik heb m’n dochter 18 jaar toen daar eens huilend opgehaald. Dus misschien ga ik zelf nog eens. Maar geen haast.

2 likes

Watermeloen!!! Love alle andere meloenen

1 like

De keer dat ik was gegaan vond ik het als horrorfliefhebber ook niet eng en toen waren er tokkies waar ik mij dood aan ergerde. :unamused::slightly_smiling_face:

1 like

Mijn eerste oliebol dit jaar was eigenlijk al in de zomer :thinking:

1 like

welke huizen ga je in morgen?

Ik ga never nooit niet meer hahah. Ik ben echt een schijterd en mensen hadden mij over gehaald. Ik ben huilend het eerste spookhuis uitgerend (en die andere huizen ook overgeslagen hahah). Die scarezones vond ik wel goed te doen. Maar ik kijk echt nooit horror en vind het spookhuis op de kermis al te eng.

2 likes

Weet ik niet! Vriendin heeft het geregeld dus ik vrees voor m’n leven.

@FrozenFlame dat klinkt als iets wat mij gaat overkomen hahah.

Ga je met een groepje? Want ik wilde eigenlijk in ons groepje niet voor of achteraan lopen, maar in het midden, alleen niemand wilde voor of achteraan lopen. Dus toen was ik al mega gestressed en toen schrok ik me ook nog de pleuris, dat was toen echt de druppel haha. Denk dat als ik gewoon beetje in het midden had gelopen, ik het beter had kunnen handelen.
Die scarezones waren wel leuk vond ik.

1 like